Je bedoelt hierom?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:27 schreef 2172619626795 het volgende:
2172619626795 in NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids#2
Jammer dat jullie @:mikeytt de makkelijke uitweg geven.
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bestaat het dan dat je je als forum laat misbruiken als uithangbord voor dit gedrag?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
Zo iemand als hij compleet faliekant op zijn bek laten vallen als de gelegenheid zich voordoet, en er niet op het laatst nog een kussentje onder schuiven, is wat ik gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
Met NWS en/of Nanninga heeft het iig geen drol te maken dus ik weet noet wat wij met die discussie aanmoeten
Ongelooflijk dat deze persoon niet volledig verwijderd is van het forum. Is dit een technisch probleem of een beleidskeuze?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
Lekker makkelijk. Ondertussen gaat een figuur met aantoonbaar ziekelijk gedrag onbelemmerd verder met zijn polarisatie ten koste van serieuze discussiefora.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
Joh dit zijn stokoude koeien man, lekker belangrijk
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
NWS is een serieus fora toch? Daar refereer ik toch aan?
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
NWS is een serieus fora toch? Daar refereer ik toch aan?
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoor
Lolquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.
Lees je überhaupt mee in het fora waar je moderator bent? Het gepolariseer en wegzetten van hele groepen middels aantoonbaar de meest hypocriete positie waar hij zich maar in kan begeven. En wanneer hem een spiegel wordt voorgehouden voor zijn giftige gedrag ontwijken als “heb je een samenvatting?”. En als puntje bij paaltje komt omdat iemand anders (terecht allicht) een off-topic draadje begint, het gehele topic sluiten en hem ervoor behoeden verantwoording te nemen voor zijn gedrag. Waarom krijgt hij deze ruimte van jullie? Waarom zijn jullie zo laf om hem niet aan te pakken?quote:
Jammer.quote:
Als je dit op basis van je emoties absorbeert en klaarblijkelijk niet over de inhoud weet te rationaliseren, zou je je kunnen afvragen of je niet anders in je rol als moderator zou moeten staan.quote:
Kunnen dit soort users niet een apart icoontje (een drolletje of zo) achter hun gebruikersnaam krijgen zodat de onzin- en trollusers beter herkenbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |