abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2025 @ 15:21:02 #276
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216356171
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoezo, 'nuts and bolts' kan nog steeds. Ik vind dit eerder 'nuts and bolts'

Het is een hele interessante video, het is daadwerkelijk een object, maar je zou meer context moeten hebben. Als dit iets is dat als UAP door de lucht vloog dan is dat zeker heel erg bijzonder, maar die informatie en data hebben we niet. Het is allemaal nog niet écht bevestigd.

Wel één van de betere video's. Het is echt een ding, een iets, tastbaar en perfect eivormig. Maar we kunnen er als public gewoon niet veel mee.

Het valt me zeker niet tegen eerlijk gezegd.
De video is zeker wel interessant, echter dat is alleen zo door het verhaal erbij. Ik geloof het verhaal wel, zeker doordat de getuigenis wordt ondersteund door meerdere personen.

Maar als het verhaal was - we hebben een ei-vormig kunstwerk gestolen en in de nacht naar een afgelegen plek gevlogen - dan kun je dat verhaal er ook in zien.

Ik bedoel, er is niets intrinsieks in deze video dat bewijst dat dit een UAP is. Dus voor de gewone mens doet dit niets.

Mijn post was verder vooral een reactie op de rest van het interview.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216356587
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 15:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
De video is zeker wel interessant, echter dat is alleen zo door het verhaal erbij. Ik geloof het verhaal wel, zeker doordat de getuigenis wordt ondersteund door meerdere personen.

Maar als het verhaal was - we hebben een ei-vormig kunstwerk gestolen en in de nacht naar een afgelegen plek gevlogen - dan kun je dat verhaal er ook in zien.

Ik bedoel, er is niets intrinsieks in deze video dat bewijst dat dit een UAP is. Dus voor de gewone mens doet dit niets.

Mijn post was verder vooral een reactie op de rest van het interview.
Vraag me wel af hoe echt bewijs er uit gaat zien. Hoe ziet dat er voor jou uit?

Mensen kunnen dan alsnog zo makkelijk zeggen we worden voor de gek gehouden of dit of dat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 19 januari 2025 @ 16:06:57 #278
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216356759
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 11:45 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Misschien wil men juist (nog) niet dat iedereen ervan overtuigd raakt. Om eventuele chaos te kunnen controleren.
Als meer dan een minimale 20% van wat we ooit hebben aangehoord op UAP gebied allemaal waar zou zijn dan is dat een hele dikke meloen voor de wereldbevolking om in z'n geheel door te slikken. Dat wil men misschien niet.
Tja, wie is 'men' in deze?

Het beeld van 'the egg' samen met dit fragment vatten voor mij het interview het best samen.

twitter
pi_216356806
Soms weet je gewoon niet wat je er allemaal mee aan moet.
  zondag 19 januari 2025 @ 16:12:13 #280
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216356841
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 15:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe echt bewijs er uit gaat zien. Hoe ziet dat er voor jou uit?

Mensen kunnen dan alsnog zo makkelijk zeggen we worden voor de gek gehouden of dit of dat.
Formele bevestiging vanuit een geloofwaardige overheid. Een president of minister die een verklaring aflegt en daarbij beeldmateriaal bevestigt als zijnde echt.

Foto- of videomateriaal alleen zal het niet zijn. Het gaat om credentials.
pi_216359622
Marik von Rennenkampff heeft daarstraks gezegd dat David Grusch tegen hem gezegd heeft dat Jake Barber niet in de lijst van 40 namen zit die hij doorgegeven heeft tijdens een SCIF.

En dan geloof ik Grusch. Z'n integriteit blijft bij mij intact.

Psy-op mensen? Ik vertrouw het gewoon niet helemaal.
pi_216364225
Ik denk dat het een disinfo campaign is. Ik vertrouw er niks meer van, ook om wat Grusch gezegd heeft. Heeft Lue hier al iets over gezegd?
  maandag 20 januari 2025 @ 15:35:07 #283
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216367138
Trump wordt gevraagd of er aliens zijn op area 51. Hij beantwoord de vraag niet maar haalt weer eens zijn gesprekken aan met piloten die zeggen ufo's gezien te hebben.

twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 15:35:48 #284
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216367147
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het een disinfo campaign is. Ik vertrouw er niks meer van, ook om wat Grusch gezegd heeft. Heeft Lue hier al iets over gezegd?
Het hele Barber verhaal bedoel je?
Wat heeft Grusch erover gezegd?
  maandag 20 januari 2025 @ 15:38:41 #285
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216367170
Is dit een aankondiging? Hij zegt niet 'if there's wider disclosure' maar 'after wider disclosure'.

Ik blijf hem interessant vinden.

twitter
pi_216367201
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef Discombobulate het volgende:
Grusch zegt toch niks meer dan dat hij niet tot zijn 40 getuigen behoort? Dat is toch niet perse iets tegen Barber?

Ik heb alleen de befaamde beelden gezien van het interview met RossCo. Die heeft wel iets te hoge verwachtingen gewerkt. Interessant. Vooral het verhaal - van wat ik er over heb gelezen - is boeiend maar dat is wel een beetje erg obscuur. Beelden... kan alles zijn. Ga het morgen nog wel terugkijken.

[ Bericht 8% gewijzigd door alpeko op 20-01-2025 15:55:49 ]
pi_216367288
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Het hele Barber verhaal bedoel je?
Wat heeft Grusch erover gezegd?
Naja het één sluit de ander niet uit, maar die Barber was niet één van de 40 namen van Grusch.

Ik vertrouw het gewoon niet echt, die Barber. Mensen op Reddit zijn het nu zo onderhand ook echt wel beu. Dat hele psy gebeuren ook...
  maandag 20 januari 2025 @ 16:25:22 #288
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216367570
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja het één sluit de ander niet uit, maar die Barber was niet één van de 40 namen van Grusch.

Ik vertrouw het gewoon niet echt, die Barber. Mensen op Reddit zijn het nu zo onderhand ook echt wel beu. Dat hele psy gebeuren ook...
Prima om het stof even te laten neerdwarrelen en dan de balans op te maken.

Het klinkt allemaal enorm exotisch wat Barber verteld, maar zijn credentials lijken in orde. En hij wordt ondersteund door anderen met ook prima achtergrond.

Wat heet, deze John Blitch heeft een staat van dienst van heb ik jou daar:

• Senior Research Scientist at Wright Patterson AFB
• Program Manager (DARPA)
• Delta Force Sniper-Special Forces
• Operations Research Analyst (SOCOM)
• Inducted into the Space Technology Hall of Fame
• Masters Degree in Math and Computer Science
• Doctorate in Cognitive Psychology
• President of Blitz Solutions Inc
• Consultant for the White House Office of Science and Technology Policy (OSTP), NASA, NIST, DHS, the DoD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En hij zegt dit in het Newsnation stuk:

quote:
Coulthart: So you believe Jake Barber is telling the thruth?
Blitch: Absolutely.
C: There has been a cover up lasting 80 years?
B: Absolutely. We've recovered craft. Absolutely.
11.gif
pi_216368928
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het klinkt allemaal enorm exotisch wat Barber verteld, maar zijn credentials lijken in orde. En hij wordt ondersteund door anderen met ook prima achtergrond.
We weten niet hoe die UAP’s werken, we zien wel dat ze de voor ons bekende natuurwetten breken. Het zou dan ook kunnen dat ze met gedachten bestuurd worden. Steven Greer had, lang voor Barber kwam, het er ook over. Volgens Greer zijn er NHI's die hun voertuigen met gedachten/bewustzijn besturen zonder hendeltjes of knopjes. Hij had het er vorig jaar over in een interview. Hij sprak ook over geheime experimentele programma’s in de VS waar mensen van kinds af aan getraind worden om met hun gedachten/bewustzijn controle te krijgen over UAP’s die op die manier bestuurd worden. Men kan dan zeggen dat ze Greer niet vertrouwen, maar Barber bevestigd een jaar later wel waar Greer in dit YouTube-filmpje al over sprak.
pi_216369830
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Formele bevestiging vanuit een geloofwaardige overheid. Een president of minister die een verklaring aflegt en daarbij beeldmateriaal bevestigt als zijnde echt.

Ik zit hier iig op te wachten. Ben ook wel een beetje klaar met die onderwerp nu. Ik ben niet overtuigd iig, misschien is het een disinfo campaign?

Ik blijf het wel volgen hoor, maar ik heb nog niet iets echt substantieels gezien. En de Reddit community is er voor een deel ook wel klaar mee.
pi_216370254
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zit hier iig op te wachten. Ben ook wel een beetje klaar met die onderwerp nu. Ik ben niet overtuigd iig, misschien is het een disinfo campaign?

Ik blijf het wel volgen hoor, maar ik heb nog niet iets echt substantieels gezien. En de Reddit community is er voor een deel ook wel klaar mee.
Ik zou niet wachten tot vadertje Staat/overheid hierover iets gaat zeggen voordat ik het ga geloven. Die hebben allerlei belangen om iets niet in de openheid te gooien. Ik heb lang geleden al mijn eigen mening hierover gevormd op basis van de vele incidenten en betrouwbare/geloofwaardige getuigen.
pi_216370596
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:01 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Ik zou niet wachten tot vadertje Staat/overheid hierover iets gaat zeggen voordat ik het ga geloven. Die hebben allerlei belangen om iets niet in de openheid te gooien. Ik heb lang geleden al mijn eigen mening hierover gevormd op basis van de vele incidenten en betrouwbare/geloofwaardige getuigen.
Laat ik het anders zeggen, gegeven hoe far out het is kan ik het (nog) niet geloven. Dus ik blijf tot dat in het ongewisse.

Ik vertrouw het ook niet helemaal, ook dat psy woo woo gedeelte.

We zien over een tijdje wel verder, het nieuws blijft in ieder geval wel komen.
pi_216372838
Het was een bijzondere verklaring, van een klaarblijkelijk betrouwbaar geachte whistleblower.
De verklaring klonk plausibel, zijn identiteit is bevestigd door meerdere mensen.
Ook Gaullaudet gaf aan dat hij mensen heeft gesproken die bevestigen dat Barber is, wie hij zegt dat hij is.

Footage vond ik interessant, past bij eerdere cases (onbevestigd) die ik heb gelezen..kan even niet op de naam komen die al jaren terug over een Egg-Shaped UFO heeft geschreven.
Footage was blijkbaar niet van Barber, maar via Newsnation verkregen van een soortgelijk event.

Zag er interessant uit, alweer verschillende discussies op X over het waarom wel/waarom niet betrouwbare footage is/kan zijn.

Ben blij ik het heb gezien...het verhaal is goed/redelijk....
Het ' woo' aspect dat ineens ter sprake kwam, overviel me...het verbaast me niet...maar kan me echt voorstellen dat dit te veel/te ver van ieders bed is...zeker als je net een beetje begint te horen over UFO's (en niet eens de term UAP kent).

Stapje vooruit inderdaad, een credible persoon, interessante case...stapje terug, feminine godlike energy (of iets in die bewoordingen).

All in all...beetje neutraal en merk dat het nog wat moet bezinken.
I want to believe...
  maandag 20 januari 2025 @ 21:53:27 #294
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216373082
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef Kerelx het volgende:

[..]
[..]
We weten niet hoe die UAP’s werken, we zien wel dat ze de voor ons bekende natuurwetten breken. Het zou dan ook kunnen dat ze met gedachten bestuurd worden. Steven Greer had, lang voor Barber kwam, het er ook over. Volgens Greer zijn er NHI's die hun voertuigen met gedachten/bewustzijn besturen zonder hendeltjes of knopjes. Hij had het er vorig jaar over in een interview. Hij sprak ook over geheime experimentele programma’s in de VS waar mensen van kinds af aan getraind worden om met hun gedachten/bewustzijn controle te krijgen over UAP’s die op die manier bestuurd worden. Men kan dan zeggen dat ze Greer niet vertrouwen, maar Barber bevestigd een jaar later wel waar Greer in dit YouTube-filmpje al over sprak.
True, het is wel een groot 'I told you so' moment voor Greer.
pi_216376504
Interessant :)

twitter
pi_216377082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef Dutch_view het volgende:
Interessant :)

[ x ]
Laten we het zo hopen. Ik ben heel benieuwd.
pi_216381388
John Ratcliffe al baas van de CIA?

Hij is echt wel een van de grootste voorstanders van disclosure, en al helemaal in die functie straks.
pi_216393304
twitter

Mike Waltz is nu Nationaal Veiligheidsadviseur (eerder was het Sullivan). Lijkt me heel positief dit.
pi_216399099
twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecosystemic Futures · Episode
44:10 ~ 53:50
observe specific nitrogen lines in the uv spectrum (UV VIS) to detect craft that are out normally scene and detect radiation that normally doesn’t propagate far in the atmosphere
SPOILER
https://we.tl/t-F4sREoVP4C

[ Bericht 20% gewijzigd door 2172619626795 op 23-01-2025 09:30:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')