De video is zeker wel interessant, echter dat is alleen zo door het verhaal erbij. Ik geloof het verhaal wel, zeker doordat de getuigenis wordt ondersteund door meerdere personen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoezo, 'nuts and bolts' kan nog steeds. Ik vind dit eerder 'nuts and bolts'
Het is een hele interessante video, het is daadwerkelijk een object, maar je zou meer context moeten hebben. Als dit iets is dat als UAP door de lucht vloog dan is dat zeker heel erg bijzonder, maar die informatie en data hebben we niet. Het is allemaal nog niet écht bevestigd.
Wel één van de betere video's. Het is echt een ding, een iets, tastbaar en perfect eivormig. Maar we kunnen er als public gewoon niet veel mee.
Het valt me zeker niet tegen eerlijk gezegd.
Vraag me wel af hoe echt bewijs er uit gaat zien. Hoe ziet dat er voor jou uit?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
De video is zeker wel interessant, echter dat is alleen zo door het verhaal erbij. Ik geloof het verhaal wel, zeker doordat de getuigenis wordt ondersteund door meerdere personen.
Maar als het verhaal was - we hebben een ei-vormig kunstwerk gestolen en in de nacht naar een afgelegen plek gevlogen - dan kun je dat verhaal er ook in zien.
Ik bedoel, er is niets intrinsieks in deze video dat bewijst dat dit een UAP is. Dus voor de gewone mens doet dit niets.
Mijn post was verder vooral een reactie op de rest van het interview.
Tja, wie is 'men' in deze?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:45 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Misschien wil men juist (nog) niet dat iedereen ervan overtuigd raakt. Om eventuele chaos te kunnen controleren.
Als meer dan een minimale 20% van wat we ooit hebben aangehoord op UAP gebied allemaal waar zou zijn dan is dat een hele dikke meloen voor de wereldbevolking om in z'n geheel door te slikken. Dat wil men misschien niet.
Formele bevestiging vanuit een geloofwaardige overheid. Een president of minister die een verklaring aflegt en daarbij beeldmateriaal bevestigt als zijnde echt.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe echt bewijs er uit gaat zien. Hoe ziet dat er voor jou uit?
Mensen kunnen dan alsnog zo makkelijk zeggen we worden voor de gek gehouden of dit of dat.
Het hele Barber verhaal bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het een disinfo campaign is. Ik vertrouw er niks meer van, ook om wat Grusch gezegd heeft. Heeft Lue hier al iets over gezegd?
Grusch zegt toch niks meer dan dat hij niet tot zijn 40 getuigen behoort? Dat is toch niet perse iets tegen Barber?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het een disinfo campaign is. Ik vertrouw er niks meer van, ook om wat Grusch gezegd heeft. Heeft Lue hier al iets over gezegd?
Naja het één sluit de ander niet uit, maar die Barber was niet één van de 40 namen van Grusch.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het hele Barber verhaal bedoel je?
Wat heeft Grusch erover gezegd?
Prima om het stof even te laten neerdwarrelen en dan de balans op te maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja het één sluit de ander niet uit, maar die Barber was niet één van de 40 namen van Grusch.
Ik vertrouw het gewoon niet echt, die Barber. Mensen op Reddit zijn het nu zo onderhand ook echt wel beu. Dat hele psy gebeuren ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij zegt dit in het Newsnation stuk:quote:Coulthart: So you believe Jake Barber is telling the thruth?
Blitch: Absolutely.
C: There has been a cover up lasting 80 years?
B: Absolutely. We've recovered craft. Absolutely.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja het één sluit de ander niet uit, maar die Barber was niet één van de 40 namen van Grusch.
Ik vertrouw het gewoon niet echt, die Barber. Mensen op Reddit zijn het nu zo onderhand ook echt wel beu. Dat hele psy gebeuren ook...
We weten niet hoe die UAP’s werken, we zien wel dat ze de voor ons bekende natuurwetten breken. Het zou dan ook kunnen dat ze met gedachten bestuurd worden. Steven Greer had, lang voor Barber kwam, het er ook over. Volgens Greer zijn er NHI's die hun voertuigen met gedachten/bewustzijn besturen zonder hendeltjes of knopjes. Hij had het er vorig jaar over in een interview. Hij sprak ook over geheime experimentele programma’s in de VS waar mensen van kinds af aan getraind worden om met hun gedachten/bewustzijn controle te krijgen over UAP’s die op die manier bestuurd worden. Men kan dan zeggen dat ze Greer niet vertrouwen, maar Barber bevestigd een jaar later wel waar Greer in dit YouTube-filmpje al over sprak.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het klinkt allemaal enorm exotisch wat Barber verteld, maar zijn credentials lijken in orde. En hij wordt ondersteund door anderen met ook prima achtergrond.
Ik zit hier iig op te wachten. Ben ook wel een beetje klaar met die onderwerp nu. Ik ben niet overtuigd iig, misschien is het een disinfo campaign?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Formele bevestiging vanuit een geloofwaardige overheid. Een president of minister die een verklaring aflegt en daarbij beeldmateriaal bevestigt als zijnde echt.
Ik zou niet wachten tot vadertje Staat/overheid hierover iets gaat zeggen voordat ik het ga geloven. Die hebben allerlei belangen om iets niet in de openheid te gooien. Ik heb lang geleden al mijn eigen mening hierover gevormd op basis van de vele incidenten en betrouwbare/geloofwaardige getuigen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit hier iig op te wachten. Ben ook wel een beetje klaar met die onderwerp nu. Ik ben niet overtuigd iig, misschien is het een disinfo campaign?
Ik blijf het wel volgen hoor, maar ik heb nog niet iets echt substantieels gezien. En de Reddit community is er voor een deel ook wel klaar mee.
Laat ik het anders zeggen, gegeven hoe far out het is kan ik het (nog) niet geloven. Dus ik blijf tot dat in het ongewisse.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:01 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten tot vadertje Staat/overheid hierover iets gaat zeggen voordat ik het ga geloven. Die hebben allerlei belangen om iets niet in de openheid te gooien. Ik heb lang geleden al mijn eigen mening hierover gevormd op basis van de vele incidenten en betrouwbare/geloofwaardige getuigen.
True, het is wel een groot 'I told you so' moment voor Greer.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[..]
We weten niet hoe die UAP’s werken, we zien wel dat ze de voor ons bekende natuurwetten breken. Het zou dan ook kunnen dat ze met gedachten bestuurd worden. Steven Greer had, lang voor Barber kwam, het er ook over. Volgens Greer zijn er NHI's die hun voertuigen met gedachten/bewustzijn besturen zonder hendeltjes of knopjes. Hij had het er vorig jaar over in een interview. Hij sprak ook over geheime experimentele programma’s in de VS waar mensen van kinds af aan getraind worden om met hun gedachten/bewustzijn controle te krijgen over UAP’s die op die manier bestuurd worden. Men kan dan zeggen dat ze Greer niet vertrouwen, maar Barber bevestigd een jaar later wel waar Greer in dit YouTube-filmpje al over sprak.
Laten we het zo hopen. Ik ben heel benieuwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ecosystemic Futures · Episode
44:10 ~ 53:50
observe specific nitrogen lines in the uv spectrum (UV VIS) to detect craft that are out normally scene and detect radiation that normally doesn’t propagate far in the atmosphereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://we.tl/t-F4sREoVP4C
[ Bericht 20% gewijzigd door 2172619626795 op 23-01-2025 09:30:05 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |