abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:42:47 #201
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220912270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Op X zie ik dat men met name het woordgebruik interessant vindt. Juist omdat Trump hier 'Extraterrestrial' gebruikt.

Het rommelt, in positieve zin!
en toen bleek dat www.aliens.gov gewoon een site is om illegale immigranten (illegal aliens) nog eens zwart te maken :')

Pure onzin allemaal. Ik zou echt niks verwachten van Trump & co.

Ze maken juist de hele UFO community belachelijk door ze zo te trollen met deze website.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220912897
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
en toen bleek dat www.aliens.gov gewoon een site is om illegale immigranten (illegal aliens) nog eens zwart te maken :')

Pure onzin allemaal. Ik zou echt niks verwachten van Trump & co.

Ze maken juist de hele UFO community belachelijk door ze zo te trollen met deze website.
Volgens mij was er al niemand in de UFO community, die verwachtte dat aliens.gov iets met disclosure te maken heeft. Dit was eerder al bevestigd door Luna.
I want to believe...
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:37:26 #203
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220913609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:57 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Volgens mij was er al niemand in de UFO community, die verwachtte dat aliens.gov iets met disclosure te maken heeft. Dit was eerder al bevestigd door Luna.
Hoop mensen die ervoor zijn gevallen helaas, als je op de UFO en aliens subreddits kijkt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:56:55 #204
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220915251
Fox News blijft erover rapporteren.

Ross Coulthart:
quote:
"The Trump administration is indeed soliciting advice about how to tell the public that we are not alone".
Brett Feddersen (Former White House Aviation Security Official):
quote:
"Objects instantaneously taking off in different directions"
quote:
"This type of technology is not man made."
quote:
"We've been seeing these for decades."
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220917417
Bekijk deze YouTube-video

Deze trailer blijft wel hangen. Om maar even een quote uit de film Signs te halen: "Either this is one of the most elaborate hoaxes ever created, or basically, it's for real.

Blijf toch bij het eerste. Ben er wel klaar mee (voor altijd) als dit allemaal een politieke stunt blijkt te zijn.
pi_220918607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 03:20 schreef Simmertje het volgende:

Deze trailer blijft wel hangen. Om maar even een quote uit de film Signs te halen: "Either this is one of the most elaborate hoaxes ever created, or basically, it's for real.

Blijf toch bij het eerste. Ben er wel klaar mee (voor altijd) als dit allemaal een politieke stunt blijkt te zijn.
Natuurlijk is het een politieke stunt en een afleiding en wordt er meer achtergehouden dan vrijgegeven, net als bij de Epstein-files.

Maar ik zou niet wachten tot een regering officieel iets toegeeft voordat ik een onderwerp serieus neem. Overheden hebben immers hun eigen belangen, geheimen en zijn niet volledig transparant. Er zijn tal van goed gedocumenteerde UFO-incidenten met meerdere, en soms zelfs tientallen, onafhankelijke getuigen, variërend van burgers tot militairen en andere hooggeplaatste functionarissen. Op basis van die gevallen kun je zelf beoordelen hoe geloofwaardig je het vindt. Denk bijvoorbeeld aan incidenten als:

Ariel School UFO Incident
Westall UFO Incident
Varginha UFO Incident
Rendlesham Forest Incident
Nimitz UFO Incident
Travis Walton-incident
Voronezh UFO Incident
En nog vele andere.

Deze en veel andere gebeurtenissen bieden in elk geval meer informatie om zelf een oordeel te vormen dan te wachten of af te gaan op officiële verklaringen. Van de genoemde incidenten zijn er overigens ook goede documentaires gemaakt die ik iedereen aanraad.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:47:10 #207
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220924675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:11 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Natuurlijk is het een politieke stunt en een afleiding en wordt er meer achtergehouden dan vrijgegeven, net als bij de Epstein-files.

Maar ik zou niet wachten tot een regering officieel iets toegeeft voordat ik een onderwerp serieus neem. Overheden hebben immers hun eigen belangen, geheimen en zijn niet volledig transparant. Er zijn tal van goed gedocumenteerde UFO-incidenten met meerdere, en soms zelfs tientallen, onafhankelijke getuigen, variërend van burgers tot militairen en andere hooggeplaatste functionarissen. Op basis van die gevallen kun je zelf beoordelen hoe geloofwaardig je het vindt. Denk bijvoorbeeld aan incidenten als:

Ariel School UFO Incident
Westall UFO Incident
Varginha UFO Incident
Rendlesham Forest Incident
Nimitz UFO Incident
Travis Walton-incident
Voronezh UFO Incident
En nog vele andere.

Deze en veel andere gebeurtenissen bieden in elk geval meer informatie om zelf een oordeel te vormen dan te wachten of af te gaan op officiële verklaringen. Van de genoemde incidenten zijn er overigens ook goede documentaires gemaakt die ik iedereen aanraad.
En dichterbij huis: de UFO's van Soesterberg
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220963141
twitter
I want to believe...
pi_220964433
twitter

Benieuwd wat deze update brengt.
Ik vermoed nogmaalsde statements zoals we gehoord hebben van dese betrokkenen, dat de release van de files afgelopen keren niet de schokkende zaken zijn waar men in SCIF over gesproken heeft, en die ze eerder hebben gezien.
Of wellicht komt er nog een 3e drop?
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')