Hij deed eerder deze uitspraak:quote:Op zondag 15 februari 2026 12:26 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Heeft Obama al niet eens eerder zoiets gezegd? Staat me bij van wel....iedereen doet alsof dit zijn eerste uitspraak op dit vlak was.
Je moet de X in een link vervangen door het woord twitter en dan embedden. Maar als het goed is moet de x/twitter embed functie het op Fok al automatisch doen sinds een tijdje.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
zo irritant dat twitterlinkjes niet werken, als iemand een tip heeft hoe het wel lukt.. ik zie sommigen ze namelijk nog wel steeds posten
Waarempel. Thx!quote:![]()
Op maandag 16 februari 2026 00:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je moet de X in een link vervangen door het woord twitter en dan embedden. Maar als het goed is moet de x/twitter embed functie het op Fok al automatisch doen sinds een tijdje.
'Really' ....quote:Op maandag 16 februari 2026 20:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Obama trekt de keutel weer in.
[ x ]
[..]
Waarempel. Thx!
quote:President Trump is holding onto a speech detailing extraterrestrial life and spaceships, according to his daughter-in-law Lara Trump, who said the president is waiting for the right time to deliver it.
Lara Trump, speaking on the Pod Force One podcast, said the president has played coy when she and her husband Eric have asked about the existence of UFO’s and aliens.
Net op tijd om de Aliens uit te nodigen voor de WK finale.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:37 schreef Perox het volgende:
8 juli. U las het hier voor het eerst.
https://thehill.com/homen(...)-holds-alien-speech/
[..]
Dit zijn toch significante stappen. En laat Grusch nu dichtbij zijn inderdaad!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Oké...
[ x ]
Washington Post: Trump says he will release government files on alien life, UFOs
NBC: Trump says he's directing the Pentagon to release files related to UFOs and aliens
CBS News: Trump says he's directing Pentagon to release any files on UFOs and "alien and extraterrestrial life"
Nadat hij zich gisteren liet ontvallen dat Obama geheime informatie deelde toen die eerder deze week in een podcast zei dat aliens bestaan.
[ x ]
Ik zou zeggen haal Grusch erbij en begin daar, dan heb je in no time een mooi dossier.
En dat is de minister van defensiequote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De tijd waar we in leven.. officiële communicatie met emoji..
[ x ]
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik denk dat het eerder tijd wordt voor closure
Ik denk het tegenovergestelde. Ik denk dat de gemiddelde mens veel te primief is om met dit nieuws om te gaan. Als de mier ongeveer even groot, intelligent en net zo oorlogsgezind als de mens waren, dan werden we binnen een week uitgeroeid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik denk dat het eerder tijd wordt voor closure
Wat wordt er dan afgesloten? Als het echt wat oplevert aan erkenning, en wereldwijd officieel (wat ‘officieel’ dan ook mag inhouden) uit de doeken wordt gedaan, vanaf dan begint het natuurlijk pas echt. Ik verwacht alleen niet dat er een “UFO” het podium wordt opgetakeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat we dit eindelijk eens kunnen afsluiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |