abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2026 @ 00:03:02 #251
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221409532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vandaag tijdens het snoeien even naar deze podcast/aflevering van Ross gekeken.

Bekijk deze YouTube-video

Wat vinden jullie van de plotselinge aandacht van Dr. Phil voor het UAP onderwerp?
[ x ]

[ afbeelding ]

Ik was het eerst maar een beetje aan het negeren. Ik denk van: ja, Dr. Phil, weer zo'n type die helemaal niets met UFO's heeft die op het onderwerp afkomt.
Maar nu ik het interview zo luister, denk ik ook misschien zit er wel wat in. Blijkbaar is hij gevraagd vanuit het Witte Huis (?), met als idee dat hij, als toch vertrouwde bekende stem in Amerika, het volk alvast een beetje meeneemt in het idee van een mogelijke disclosure.

Nu kun je van alles vinden van Dr. Phil, maar er zijn natuurlijk wel heel veel mensen die in hem een soort vertrouwenspersoon zien. En in dat opzicht is het nog helemaal niet zo'n rare zet.

Ik vind het in ieder geval opvallend dat hij nu zo actief is over het onderwerp. Het interview is ook best even de moeite waard om te luisteren.
Dr. Phil heeft ook een goede verstandhouding met Trump. De vraag is inderdaad wat het idee er achter is. Ik moet het nog maar zien of het allemaal tot disclosure gaat leiden. Als dat het geval is gaat het eerst heel lang zachtjes worden ingemasseerd. Geen persco bij een hangar met een schotel er in en een alien lichaam op een brancard ergens.
pi_221410143
Van wat ik zo zie en hoor, gaat Dr. Phil op een serieuze en respectvolle manier met het UFO/UAP onderwerp om, zonder ridiculisering, maar juist met de boodschap dat er wat serieus gaande is.
Juist omdat het zo'n 'household name' is, is het een goede introductie van het thema voor veel mensen die er zich niet mee bezig houden, die nooit serieuze berichtgeving hebben gezien. Ik denk een positieve ontwikkeling dus, juist omdat het eindelijk geen alu-hoedje manier van spreken over UAP/UFO's is, in een mainstream kanaal met veel bereik.
I want to believe...
pi_221429358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Ik was het eerst maar een beetje aan het negeren. Ik denk van: ja, Dr. Phil, weer zo'n type die helemaal niets met UFO's heeft die op het onderwerp afkomt.
Maar nu ik het interview zo luister, denk ik ook misschien zit er wel wat in. Blijkbaar is hij gevraagd vanuit het Witte Huis (?), met als idee dat hij, als toch vertrouwde bekende stem in Amerika, het volk alvast een beetje meeneemt in het idee van een mogelijke disclosure. Nu kun je van alles vinden van Dr. Phil, maar er zijn natuurlijk wel heel veel mensen die in hem een soort vertrouwenspersoon zien. En in dat opzicht is het nog helemaal niet zo'n rare zet.
Je slaat de spijker op z’n kop denk ik.

Eerst moet er kennelijk heel veel over gesproken worden. De algemene conditionering speciaal gericht op al die mensen die zich er totaal niet mee bezig houden. Pas als je gemiddelde buren en de groenteboer op de hoek er met nieuwsgierigheid en interesse over beginnen te praten kun je pas echt praten over Disclosure.

Luis Elizondo had in 2019 aangegeven dat “Disclosure” niet een gebeurtenis is die op een moment in de tijd plaats zal vinden maar een proces dat allereerst moet inzinken bij de gemiddelde mens. Dat is ook precies zo gegaan.
Dit topic over UAP krijg je inmiddels ook niet meer in BNW of TRU. Dit is inmiddels al een aantal jaren een periode waar iedereen eerst een paar jaar om meer bewijs mag zeuren. Er moet een zekere tijd bestaan waarop iedereen de ruimte krijgt om erom te lachen tot het moment daar is dat al het lachen vergaat. Ik begrijp dan ook prima dat de vrijgegeven beelden niet overtuigend genoeg MOGEN zijn. Als je het verhaal maar meekrijgt. De conditionering. Het gaat om langzaamaan opbouwen voor wellicht een mededeling dat we waarschijnlijk "niet alleen" zijn.

Deze periode gaat over het zorgvuldig meten van de publieke opinie en de reacties. Men gooit er wat uit …… Dan weer een volgende stap. Negatieve gevolgen die zeer waarschijnlijk kunnen ontstaan tracht men te voorkomen middels limited hangout en conditionering.

Je zou toch zeggen dat wanneer er dus een mededeling in de planning staat met een enorm psychologisch gewicht, dat men vooraf jaren lang heeft overlegd over hoe men deze werkelijkheid niet al te hard te doen inslaan in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.

"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that - Luis Elizondo - 2018

Mensen worden momenteel verzadigd met UAP verhalen en gebeurtenissen. Ik ben het zelfs af en toe spuugzat om me er mee bezig te houden.

Het algemeen collectief incasseringsvermogen wordt mentaal voorbereid en gesterkt om waarschijnlijk straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en het definitieve antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat.
De dag waardoor iedereen ineens 1 en al oor is.
En dat is Disclosure.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 25 juli 2026 @ 23:14:22 #254
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_221432715
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 16:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je slaat de spijker op z’n kop denk ik.

Eerst moet er kennelijk heel veel over gesproken worden. De algemene conditionering speciaal gericht op al die mensen die zich er totaal niet mee bezig houden. Pas als je gemiddelde buren en de groenteboer op de hoek er met nieuwsgierigheid en interesse over beginnen te praten kun je pas echt praten over Disclosure.

Luis Elizondo had in 2019 aangegeven dat “Disclosure” niet een gebeurtenis is die op een moment in de tijd plaats zal vinden maar een proces dat allereerst moet inzinken bij de gemiddelde mens. Dat is ook precies zo gegaan.
Dit topic over UAP krijg je inmiddels ook niet meer in BNW of TRU. Dit is inmiddels al een aantal jaren een periode waar iedereen eerst een paar jaar om meer bewijs mag zeuren. Er moet een zekere tijd bestaan waarop iedereen de ruimte krijgt om erom te lachen tot het moment daar is dat al het lachen vergaat. Ik begrijp dan ook prima dat de vrijgegeven beelden niet overtuigend genoeg MOGEN zijn. Als je het verhaal maar meekrijgt. De conditionering. Het gaat om langzaamaan opbouwen voor wellicht een mededeling dat we waarschijnlijk "niet alleen" zijn.

Deze periode gaat over het zorgvuldig meten van de publieke opinie en de reacties. Men gooit er wat uit …… Dan weer een volgende stap. Negatieve gevolgen die zeer waarschijnlijk kunnen ontstaan tracht men te voorkomen middels limited hangout en conditionering.

Je zou toch zeggen dat wanneer er dus een mededeling in de planning staat met een enorm psychologisch gewicht, dat men vooraf jaren lang heeft overlegd over hoe men deze werkelijkheid niet al te hard te doen inslaan in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.

"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that - Luis Elizondo - 2018

Mensen worden momenteel verzadigd met UAP verhalen en gebeurtenissen. Ik ben het zelfs af en toe spuugzat om me er mee bezig te houden.

Het algemeen collectief incasseringsvermogen wordt mentaal voorbereid en gesterkt om waarschijnlijk straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en het definitieve antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat.
De dag waardoor iedereen ineens 1 en al oor is.
En dat is Disclosure.
Mooie post.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')