abonnement Unibet Coolblue
pi_213174527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 20:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nog steeds heel rustig in de UFO wereld.
Inderdaad erg stil. Blijkbaar wel een nieuwe website, YouTube channel en mailinglist voor Elizondo....maar nog niks te melden over zijn boek.
I want to believe...
pi_213215251
twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 april 2024 @ 12:46:49 #128
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_213226580
Tim Gallaudet (oceanograaf en gepensioneerd admiraal bij de Amerikaanse marine) schreef een paper voor Sol Foundation vorige maand.


Fox komt daarover met dit artikel.

Underwater UFOs display capability that ‘jeopardizes US maritime security,’ ex-Navy officer says

quote:
UFOs that have shown the ability to seamlessly transition from air to sea without a splash or crash debris are an "urgent" national security concern with "world-changing" scientific ramifications.
quote:
"The fact that unidentified objects with unexplainable characteristics are entering US water space and the DOD is not raising a giant red flag is a sign that the government is not sharing all it knows about all-domain anomalous phenomena," Gallaudet wrote in his March 2024 report.
quote:
"Pilots, credible observers and calibrated military instrumentation have recorded objects accelerating at rates and crossing the air–sea interface in ways not possible for anything made by humans,"
Alle reden dus voor een oproep voor meer onderzoek:

quote:
Gallaudet called on the U.S. government, academics, philanthropies and the private sector to invest in in-depth research about undersea UAPs.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_213233271
Ik heb het ChatGPT even gevraagd en die zegt dat er aanzienlijke kans is -misschien meer dan 50 procent- dat er intelligent buitenaards leven is :o :o :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 17 april 2024 @ 06:58:31 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213233764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 23:36 schreef TLC het volgende:
Ik heb het ChatGPT even gevraagd en die zegt dat er aanzienlijke kans is -misschien meer dan 50 procent- dat er intelligent buitenaards leven is :o :o :B
lijkt mij eerder 99,9%. Alleen de kans dat ze hier zijn is dan weer 0,01% :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 17 april 2024 @ 08:28:30 #131
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_213234189
Morgen blijkbaar een SCIF (hearing achter gesloten deuren) met AARO?

Laslo spreekt 2 minuutjes met congreslid Moskowitz. Vind het altijd interessant om dit even te luisteren ipv te lezen. Het maakt uit om te horen dat mensen op een normale toon hierover kunnen praten. Gewoon relaxed en serieus.

Opvallende uitspraak:
quote:
“Now, we're filming these things more and more and more. People are seeing it with their own eyes. Why can't they explain what they are? I think there's going to be a lot of focus on that,” Moskowitz tells us.
En verder:
quote:
“We'll talk about some of Grusch's accusations, but also, you know, disclosure to the American people, right?” Moskowitz tells us. “Some of the UAPs they're able to explain, they're on their website, right? Other UAPs they're not able to explain. And they're not able to explain them away, like weather, right? I have questions about why they can't do that.”
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_213240318
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2024 06:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
lijkt mij eerder 99,9%. Alleen de kans dat ze hier zijn is dan weer 0,01% :P
Ik heb gewoon echt werkelijk waar geen idee. Zou mij ook niet verbazen als er wel een soort van A.I. drones/Von Neumann machines zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 17 april 2024 @ 21:56:26 #133
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_213243095
Benieuwd wat ervan naar buiten komt.

twitter


In ieder geval goed om te weten dat de UAP caucus nog actief achter het onderwerp aan zit.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_213243595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 21:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Benieuwd wat ervan naar buiten komt.

[ x ]

In ieder geval goed om te weten dat de UAP caucus nog actief achter het onderwerp aan zit.
Ik hoop van harte dat tenminste één persoon met 100% overtuigd bewijs komt. Een stukje alien tech ofzo. Kom met íets.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 18 april 2024 @ 02:50:02 #135
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213244628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 18:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb gewoon echt werkelijk waar geen idee. Zou mij ook niet verbazen als er wel een soort van A.I. drones/Von Neumann machines zijn.
Dat zou denk ik altijd de meest logische optie zijn idd.

Zoals ik eerder al eens opperde volgens mij, zou het zelfs evengoed in een intergalactische mapping service kunnen zijn van een alien versie van Google :P Wij zouden tenslotte als mens ook alles willen vastleggen zoals we dat hier op aarde doen.

Het lijkt me logisch dat intelligent leven altijd wil weten wat er om hen heen gebeurd. Of laat ik het anders zeggen: leven dat dat niet als prioriteit heeft zal waarschijnlijk relatief snel uitsterven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213250832
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2024 02:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat zou denk ik altijd de meest logische optie zijn idd.

Zoals ik eerder al eens opperde volgens mij, zou het zelfs evengoed in een intergalactische mapping service kunnen zijn van een alien versie van Google :P Wij zouden tenslotte als mens ook alles willen vastleggen zoals we dat hier op aarde doen.

Het lijkt me logisch dat intelligent leven altijd wil weten wat er om hen heen gebeurd. Of laat ik het anders zeggen: leven dat dat niet als prioriteit heeft zal waarschijnlijk relatief snel uitsterven.
Ik ben, mocht ik de E.T. hypothese overwegen bij mezelf, van de "nuts and bolts" hypothese. Al dat gedoe van Grusch gaat me gewoon te ver. Het is zo far out... Ik kan daar ook niet veel mee behalve het met grote belangstelling volgen, maar de speculatie stopt voor mij daar. Ik ben heel benieuwd in ieder geval hoe het zich blijft ontwikkelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213257196
Ik loop wat achter met mijn leesvoer en podcasts, zag op X dat via FOIA de Kona Blue documenten zijn vrijgegeven.
Iemand dit al doorgekeken? Zitten er wat interessante leads/data/info in?
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')