Mwah, je hebt gezien met de atoombom hoe snel deze kennis in handen viel van de "vijand". Je kunt er ook voor kiezen om deze technologie pas echt in te zetten op het moment dat de nood hoog is. Kan mij best voorstellen dat Amerika ten koste van alles wil voorkomen dat bijvoorbeeld een China dezelfde technologie in handen krijgt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer de VS dit soort technologie zou hebben ze dat niet allang hadden gebruikt?
UFO experts.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door wie eigenlijk? Mensen die niks snappen van wis- en natuurkunde en engineering?
Er zijn beweringen van vele klokkenluiders tot de dag van vandaag, dat het inderdaad zo zou zijn dat deze technologie reeds jaren lang gebruikt wordt. Er is NASA (veredelde vuurpijlen) en er is een vermeend Solar Warden. (Militaire black budget onderneming) Zat conferenties daarover terug te vinden. Deze bijvoorbeeld. Maar je lijkt me niet de persoon die daar een uurtje of wat voor gaat zitten. Maakt verder niet uit, maar je stelde de vraag nou eenmaal. Dus je hebt tenminste de optie om even door de video te scrollen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer de VS dit soort technologie zou hebben ze dat niet allang hadden gebruikt?
Je hebt helemaal gelijk, daar ga ik geen uur aan besteden, waarom zou ik? Vat het kort samen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:28 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Er zijn beweringen van vele klokkenluiders tot de dag van vandaag, dat het inderdaad zo zou zijn dat deze technologie reeds jaren lang gebruikt wordt. Er is NASA (veredelde vuurpijlen) en er is een vermeend Solar Warden. (Militaire black budget onderneming) Zat conferenties daarover terug te vinden. Deze bijvoorbeeld. Maar je lijkt me niet de persoon die daar een uurtje of wat voor gaat zitten. Maakt verder niet uit, maar je stelde de vraag nou eenmaal. Dus je hebt tenminste de optie om even door de video te scrollen.
—-
This is a clip from a presentation by Michael Schratt, aerospace historian, at MUFONs 2017 Symposium. Titled, Bombshell UFO case files revealed, Schratt examines advanced black budget aircraft,.
Bekijk deze YouTube-video
—-
De samenvatting is dat ze de technologie gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, daar ga ik geen uur aan besteden, waarom zou ik? Vat het kort samen.
Niet onderbouwde hype claims.
Suuuuurequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De samenvatting is dat ze de technologie gebruiken.
Je vraagt om een korte samenvatting toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je vraagt om een korte samenvatting toch?
Nou, dat is dus de samenvatting.Echte argumenten heb je dus verder niet echt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argumenten voor wat precies?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Echte argumenten heb je dus verder niet echt,
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De eerste vliegende schotel zou al in 33 buitgemaakt zijn in Italië volgens Grusch
Maar waar is dan al die alien technologie? Waarom zijn ruimteschepen nog steeds veredelde vuurpijlen?
Je verwacht dus dat de Amerikaanse regering, die het UFO-fenomeen decennialang ontkent/geheim houdt, technologie die daarvan afkomstig is op de markt brengt? Zou het publiek dan niet vanzelf vragen gaan stellen over waar die technologie, die plotselinge technologische vooruitgang, ineens vandaan komt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn claims. Maar van Grusch. Hij claimt een decennia lange coverup, en deed dat onder ede (en hij is bovendien niet de enige).quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
“Ja maar, ja maar”
Iets met praatjes en gaatjes
Je geeft dus toe dat het een groot gat is in de claims van buitgemaakte vliegende schotels .
Geen technologie, geen energiebronnen, geen materialen, geen constructie methodes, niets, nada, zilsch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er inderdaad een succesvolle doofpot is (voor welke reden dan ook), dan heeft het niet zoveel zin om te vragen naar het bewijsmateriaal in die doofpot. Dan heeft het meer zin om te gaan zoeken naar bewijs voor die doofpot.quote:Tijdens het uitoefenen van mijn officiële taken werd ik geïnformeerd over het bestaan van een decennialang programma voor het bergen van gecrashte UAP's en het achterhalen van de achterliggende technologie (reverse engineering).
Jij kiest ervoor om Grusch (en andere klokkenluiders) niet serieus te nemen, prima dat is jouw keuze. Ik hecht wel waarde aan de getuigenissen onder ede. Dat wil niet zeggen dat ik het als absoluut bewijs zie. Volgens mij de houding van de meesten hier.
En ik snap ook wel dat het beide richtingen op een cirkelredenering is.
'Er is geen bewijs, dus er is geen doofpot.'
'Er is geen bewijs, dus de doofpot werkt.'
Maar goed, we hebben dus wel bewijsmateriaal (getuigenissen onder ede) van een doofpot, dus die optie is niet van tafel.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
quote:Door een "facade van belachelijkheid" op te trekken, hoopte de VS drie dingen te bereiken: maatschappelijke paniek voorkomen, de Sovjets de kans ontnemen om UFO-chaos psychologisch te misbruiken, én een dekmantel (cover) creëren voor hun eigen geheime programma om voertuigen te bouwen die UFO-prestaties nabootsen.
quote:Terwijl Project Blue Book het publiek moest sussen, startte de VS in het diepste geheim een 'crash-programma' naar anti-zwaartekracht (anti-gravity power) en geavanceerde schotelvormige vliegtuigen (zoals het Avro-project).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |