abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220862374
https://www.war.gov/UFO/?releaseDate=Release+02

THE DEPARTMENT OF WAR JUST RELEASED THE SECOND TRANCHE OF RECORDS UNDER PURSUE. THE FIRST TRANCHE WAS RELEASED ON MAY 8, 2026. SCROLL DOWN TO VIEW THE SECOND TRANCHE, RELEASED ON MAY 22, 2026.

https://www.war.gov/UFO/?releaseDate=Release+02#records
I want to believe...
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:33:44 #177
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ x ]

DeGrasse Tyson:
[..]

Je quote alleen de introductie niet zijn statement

“Where’s the alien?”
pi_220862562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je quote alleen de introductie niet zijn statement

“Where’s the alien?”
NDT is een idioot die z'n boek probeert te verkopen. Wordt een beetje moe van dat constante aliens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220862567
Zijn weer een heleboel nieuwe video's gepost vanuit DoD.

Deze bijvoorbeeld: https://www.war.gov/ufo/#(...)f-clouds-23-Nov-2020

Die had Corbell ook al gepost een tijd geleden volgens mij, maar nu dus officieel. Heel bijzonder deze. Je ziet het ineens een hoek maken en in de wolken gaan. En het lijkt vrij groot, maar dat kunnen we niet goed beoordelen.

@Brave_Sir_Robin We hebben weer nieuw spul :D

Nu even op X zoeken want anders is het zo lastig embedden.

Edit: Deze is ook bijzonder: https://www.war.gov/ufo/#(...)instant-acceleration
In één keer vliegt het heel erg snel weg.

[ Bericht 24% gewijzigd door Discombobulate op 22-05-2026 18:50:36 ]
pi_220862575
Dit vind ik altijd n mooie quote

'The universe is a pretty big place. If it's just us, seems like an awful waste of space.'

Carl Sagan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220862634
En volgens de congresleden die gebriefd zijn krijgen we steeds betere video's te zien en is dit echt nog lang niet alles.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:05:50 #182
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
NDT is een idioot die z'n boek probeert te verkopen. Wordt een beetje moe van dat constante aliens.
Het zijn niet de idioten die het schrijven, het zijn de idioten die het kopen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:08:33 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
En volgens de congresleden die gebriefd zijn krijgen we steeds betere video's te zien en is dit echt nog lang niet alles.
🍿🍿🍿🍿
pi_220862791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het zijn niet de idioten die het schrijven, het zijn de idioten die het kopen.
Verantwoordelijkheid verdwijnt niet bij de verkoper alleen omdat er een koper bestaat. Daar kun je een hoop ellende mee goed praten. Stel dat ik placebo verkoop als magisch medicijn aan kankerpatiënten

Maar goed, tijd om jou weer te negeren iig.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:13:15 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verantwoordelijkheid verdwijnt niet bij de verkoper alleen omdat er een koper bestaat. Daar kun je een hoop ellende mee goed praten. Stel dat ik placebo verkoop als magisch medicijn aan kankerpatiënten

Maar goed, tijd om jou weer te negeren iig.
Dat maakt de verkoper wellicht slecht, of een hufter, maar geen idioot.

Anyhow, NDT stelt de hamvraag, where’s the alien
pi_220862882
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn weer een heleboel nieuwe video's gepost vanuit DoD.

Deze bijvoorbeeld: https://www.war.gov/ufo/#(...)f-clouds-23-Nov-2020

Die had Corbell ook al gepost een tijd geleden volgens mij, maar nu dus officieel. Heel bijzonder deze. Je ziet het ineens een hoek maken en in de wolken gaan. En het lijkt vrij groot, maar dat kunnen we niet goed beoordelen.

@:Brave_Sir_Robin We hebben weer nieuw spul :D

Nu even op X zoeken want anders is het zo lastig embedden.

Edit: Deze is ook bijzonder: https://www.war.gov/ufo/#(...)instant-acceleration
In één keer vliegt het heel erg snel weg.
Die eerste: Je ziet dat de UAP warmte afgeeft. Achtergrond is helder, UAP is duidelijk. Dit kan een decoy zijn die met een laser is gemaakt. Wat me wel intrigeert is hoe de bol in de wolken terechtkomt en niet van intensiteit verandert. Dat rijmt niet met een laser decoy.

De tweede is veel lastiger op waarde te schatten. Zowel de camera als de UAP verplaatsen zich, en dan is het veel moeilijker om in te schatten hoe snel iets zich verplaatst. Dit zou een gevechtsvliegtuig kunnen zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220862901
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:21 schreef Lyrebird het volgende:
Die eerste: Je ziet dat de UAP warmte afgeeft. Achtergrond is helder, UAP is duidelijk. Dit kan een decoy zijn die met een laser is gemaakt. Wat me wel intrigeert is hoe de bol in de wolken terechtkomt en niet van intensiteit verandert. Dat rijmt niet met een laser decoy.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De tweede is veel lastiger op waarde te schatten. Zowel de camera als de UAP verplaatsen zich, en dan is het veel moeilijker om in te schatten hoe snel iets zich verplaatst. Dit zou een gevechtsvliegtuig kunnen zijn.
Hier heb je 'm van een tijdje geleden toen Corbell 'm geleaked had, dus was nog unofficial:

Bekijk deze YouTube-video
pi_220863104
Corbell heeft indertijd een enorme flater begaan om Bob Lazar te promoten. Ik neem zijn kijk op dit alles met een korreltje zout.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220863392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
Corbell heeft indertijd een enorme flater begaan om Bob Lazar te promoten. Ik neem zijn kijk op dit alles met een korreltje zout.
Zeker, maar ging mij niet zo zeer om hem, wel de video, en die is dus ook gepubliceerd door DoD.
pi_220866156
Geen bewijs natuurlijk. Maar ik heb persoonlijk nooit een alarmbel ervaren met Lazar. Vooral bijzonder aan zijn verhaal is dat veel wat hij in 1989 heeft gezegd over UAP en de techniek in grote delen door andere klokkenluiders pas kort geleden zijn ‘bevestigd’ en zijn lichaamstaal tijdens interviews door talloze experts is bestudeerd. Hij kwam ook heel makkelijk door de leugendetector tests heen. De man is altijd de rust zelve. Gevoelsmatig denk ik persoonlijk dat hij geen bedrieger is. Of een van de beste ter wereld.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220868522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:43 schreef Monomeism het volgende:
Geen bewijs natuurlijk. Maar ik heb persoonlijk nooit een alarmbel ervaren met Lazar. Vooral bijzonder aan zijn verhaal is dat veel wat hij in 1989 heeft gezegd over UAP en de techniek in grote delen door andere klokkenluiders pas kort geleden zijn ‘bevestigd’ en zijn lichaamstaal tijdens interviews door talloze experts is bestudeerd. Hij kwam ook heel makkelijk door de leugendetector tests heen. De man is altijd de rust zelve. Gevoelsmatig denk ik persoonlijk dat hij geen bedrieger is. Of een van de beste ter wereld.
Sympathieke gast, ik kan zijn boek aanraden. Het staat vol met onzin, maar hij kan het mooi brengen.

Lyrebird in NWS / [UFO/UAP] #16 The Age of Disclosure
pi_220868698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Sympathieke gast, ik kan zijn boek aanraden. Het staat vol met onzin, maar hij kan het mooi brengen.

Lyrebird in NWS / [UFO/UAP] #16 The Age of Disclosure
Ik laat het in het midden. We gaan wel zien waar alles toe leid. En ik ga zijn boek niet lezen. Mijn motto: Ik vreet alles maar slik niet alles door. Zelfs niet toen Mark samen met Hugo shit probeerde te slijten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 24-05-2026 01:12:41 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220873589
Ik hou het wel bij Christopher Mellon als ik informatie wil ipv Lazar.
pi_220874611
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hou het wel bij Christopher Mellon als ik informatie wil ipv Lazar.
Ik heb mijn gedachten over Lazar gegeven. Christopher Mellon is iemand in een zeer hoge positie in intelligence. Dat is mooi want in 2013 was de verklaring van die kant dat er nooit enig bewijs was dat er NHI bestond. Die druk op de US overheid die kwam van de klokkenluiders.

Dus voor klokkenluiders heb ik een ander plekje in mijn perceptie kokertje dan voor intelligence agenten die je net zo hard zullen voorliegen om security redenen of mensen laten verdwijnen door diezelfde overheid.

Mellon heeft een paar gebeurtenissen rond UAP ‘bevestigd’ waar ik al lang eerder van gehoord had. Van nogal wat klokkenluiders. Waaronder Robert Salas. En onderzoeker Robert Hastings. Die heb ik altijd gewoon gelooft. Geen greintje bewijs voor hun beweringen werd ooit geaccepteerd. Het is dan wel leuk dat Mellon dat dan ‘officieel’ mag toegeven van zijn bazen.

Ik heb niet veel vertrouwen in “officiële bevestiging” om iets te kunnen geloven of niet, of dat minimaal mijn aandacht vangt. Limited Hangouts zijn wel altijd een klein feestje.

Dan weet je direct dat er mogelijk nog meer achter zit wat mogelijk stinkt. Maar eigenlijk weet je nooit en te nimmer wat er werkelijk speelt. De meeste mensen geven in het algemeen de onderbuik veel te weinig vertrouwen. Dat is gewoon je intuïtie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 24-05-2026 11:39:57 ]
― Thomas Sowell
pi_220875082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Frustratie bij Tim Burchett omdat de beelden die hij met anderen gezien heeft niet de beelden zijn die net vrijgegeven zijn. Er wordt getraineerd. Niet helemaal onverwacht.
pi_220875193
Ook meerdere malen gelezen, dat deze 2e release wellicht extra underwhelming is, zodat de derde niet serieus genomen wordt en niet zo in de newscycle terecht komt.

Al zitten er ook wel weer wat interessante, maar niet alles verklarende, dingen bij.
I want to believe...
pi_220875328
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:20 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ook meerdere malen gelezen, dat deze 2e release wellicht extra underwhelming is, zodat de derde niet serieus genomen wordt en niet zo in de newscycle terecht komt.
Die tactiek gaat volgens mij niet werken.
Elke release wordt binnenstebuiten gekeerd. Het is wrijven in een steeds groter wordende vlek die niet meer weg gaat.
― Thomas Sowell
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:19:45 #198
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220901378
Zit er dan zowaar wat politiek momentum in?

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220902925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zit er dan zowaar wat politiek momentum in?

[ x ]
Op X zie ik dat men met name het woordgebruik interessant vindt. Juist omdat Trump hier 'Extraterrestrial' gebruikt.

Het rommelt, in positieve zin!
I want to believe...
pi_220903025
Gaat echt helemaal niks concreets uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')