en toen bleek dat www.aliens.gov gewoon een site is om illegale immigranten (illegal aliens) nog eens zwart te makenquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Op X zie ik dat men met name het woordgebruik interessant vindt. Juist omdat Trump hier 'Extraterrestrial' gebruikt.
Het rommelt, in positieve zin!
Volgens mij was er al niemand in de UFO community, die verwachtte dat aliens.gov iets met disclosure te maken heeft. Dit was eerder al bevestigd door Luna.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
en toen bleek dat www.aliens.gov gewoon een site is om illegale immigranten (illegal aliens) nog eens zwart te maken
Pure onzin allemaal. Ik zou echt niks verwachten van Trump & co.
Ze maken juist de hele UFO community belachelijk door ze zo te trollen met deze website.
Hoop mensen die ervoor zijn gevallen helaas, als je op de UFO en aliens subreddits kijkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:57 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Volgens mij was er al niemand in de UFO community, die verwachtte dat aliens.gov iets met disclosure te maken heeft. Dit was eerder al bevestigd door Luna.
Brett Feddersen (Former White House Aviation Security Official):quote:"The Trump administration is indeed soliciting advice about how to tell the public that we are not alone".
quote:"Objects instantaneously taking off in different directions"
quote:"This type of technology is not man made."
quote:"We've been seeing these for decades."
Natuurlijk is het een politieke stunt en een afleiding en wordt er meer achtergehouden dan vrijgegeven, net als bij de Epstein-files.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 03:20 schreef Simmertje het volgende:
Deze trailer blijft wel hangen. Om maar even een quote uit de film Signs te halen: "Either this is one of the most elaborate hoaxes ever created, or basically, it's for real.
Blijf toch bij het eerste. Ben er wel klaar mee (voor altijd) als dit allemaal een politieke stunt blijkt te zijn.
En dichterbij huis: de UFO's van Soesterbergquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:11 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een politieke stunt en een afleiding en wordt er meer achtergehouden dan vrijgegeven, net als bij de Epstein-files.
Maar ik zou niet wachten tot een regering officieel iets toegeeft voordat ik een onderwerp serieus neem. Overheden hebben immers hun eigen belangen, geheimen en zijn niet volledig transparant. Er zijn tal van goed gedocumenteerde UFO-incidenten met meerdere, en soms zelfs tientallen, onafhankelijke getuigen, variërend van burgers tot militairen en andere hooggeplaatste functionarissen. Op basis van die gevallen kun je zelf beoordelen hoe geloofwaardig je het vindt. Denk bijvoorbeeld aan incidenten als:
Ariel School UFO Incident
Westall UFO Incident
Varginha UFO Incident
Rendlesham Forest Incident
Nimitz UFO Incident
Travis Walton-incident
Voronezh UFO Incident
En nog vele andere.
Deze en veel andere gebeurtenissen bieden in elk geval meer informatie om zelf een oordeel te vormen dan te wachten of af te gaan op officiële verklaringen. Van de genoemde incidenten zijn er overigens ook goede documentaires gemaakt die ik iedereen aanraad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |