Welke is @sp3c ?quote:
Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?
Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voeren
Kan wel een ban aanvragen voor crewbash maar dat vind ik altijd zo onnodigquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geef zelf even het goede voorbeeld als mod.
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.
Ach, Jippiequote:Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nlquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?

Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik dat nog uitleggen?
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Ik zie zoveel bagger in dit FB-deel staan, en heb ook maar een poging gedaan om mee te baggerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpasquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nl
Mods lurken vaak genoeg mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.
Doe EENS. NIET doe isquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
Don’t tell me. Tell her!quote:
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpas
Kun je mij dan even uitleggen wat er staat op die persoonlijke aanvallen die het HELE Fok! forum naar beneden trekken? Anders dan een notitie en het verwijderen van wat posts? Want daar zit hem de crux. Er is wel beleid maar het is niet te doen om het te handhaven, is dat uiteindelijk het hoge woord wat er nu uit komt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?
Mods kunnen niets veranderen aan de policy regels. Users die graag wijzigingen zien in de policy moeten toch echt met het hogere FOK!-management in gesprek gaan of er iets kan worden aangepast.
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.
En die tendens zie je steeds meer. Onthoud dat users her forum en de inhoud maken. Niet wij.
Ja dat is echt zo, als je steeds maar mee gaat posten met ruzie makende gasten ga je vanzelf ook chagrijnig worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.
Het gaat niet meer alleen om het Oekraïne topic. Ook -om maar een voorbeeld te noemen- Nieuws is ervan doordrenkt. Op de man spelen, nare sneren maken zonder dat het nog over het topic gaat. Telkens dezelfde sujetten.
En ik zie sommige mods daar net zo hard aan meedoen. Zal geen namen noemen. Het nare is, ik snap het ook nog. Als je hier langer meeleest, word je vanzelf chagrijnig.
Weet je, jullie moeten het zelf weten. Maar ik zie dit forum voor een steeds meer select gezelschap worden. Ik vind dat jammer, het was ooit een leuke plek. Dit is goed bedoelde feedback, wilde het meegeven.
En onthoud dat jullie hier de regels maken. Niet wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |