SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Idd. Daarom koop ik liever in NLquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel dingen zijn duurder in België hoor![]()
Ik vergelijk altijd de prijzen in de app van de Dirk, Aldi, Jumbo en AH met de prijzen van de Aldi in België voordat ik daarnaar toega.
Overigens is het naar Aldi Essen maar 10 minuten rijden.
Rijkevorsel 3 kwartier. Vind ik alleen de moeite waard als ik vanuit Duitsland kom.Werewolf![]()
Ben benieuwd. Vanavond mijn denkbeeldige tv aanzetten dusquote:Plak Ierland op de bieflap of gehaktbal en de supermarkt schept erover op. Niet Duitsland, Frankrijk of gewoon Nederland. Nee: Ierland moet het zijn. Volgens de verpakkingen zou Iers bijzonder zijn vanwege de beesten, hun buitenleven en het dieet. Bij de overburen, zou het gras een stuk groener zijn. Maar waarom eigenlijk?
Maandag 10 februari om 21.25 bij KRO-NCRV op NPO 1.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja las ik ook vanmorgenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet.
Zeg mario, wat vind jij hiervan?
NWS / Hurktoilet keert terug in Oostenrijk
Smile, it's free therapy.![]()
Daar hadden we het dan ook niet overquote:Op maandag 10 februari 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb geen intentie om jou te laten trillen![]()
![]()
![]()
Bbrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb geen intentie om jou te laten trillen![]()
![]()
![]()
is welquote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar hadden we het dan ook niet over
Tulpen werden in de westelijke wereld geïntroduceerd door de Weense ambassadeur voor Turkije, Ogier Gisleen van Busbeke, die over de bloemen schreef die hij in 1551 in het Turkse Edirne had gezien. Later zond hij enkele zaden ervan naar Oostenrijk.quote:
De aankomst van een vracht tulpenbollen vanuit Turkije in 1562 in Antwerpen betekende het begin van de Europese tulpenteeltUw ADH vitamine Worst
maar kan welquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heeft lang niet altijd een correlatie
oke in nederland hadden vuurproef vor deze week
nur dat vuur ging gistern al uit, om dat eva water erin gedaan heeft![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Warm![]()
Maar even de trap op en neer lopen een paar keer.![]()
koud van de warmte
dat is raaarrrrrrrSmile, it's free therapy.![]()
Ik vroeg jou iets over Oostenrijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef mario390 het volgende:
oke in nederland hadden vuurproef vor deze week
nur dat vuur ging gistern al uit, om dat eva water erin gedaan heeft![]()
Nee. Ik ga traplopen om warm te wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
koud van de warmte
dat is raaarrrrrrr
Jij zei: "niet ziekjes worden"
Ik zei: "nee, warm"![]()
Op die manier. Zit te typen in de COS ookquote:Op maandag 10 februari 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Ik ga traplopen om warm te worden
Jij zei: "niet ziekjes worden"
Ik zei: "nee, warm"
Priske outThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben vooral benieuwd naar een tellertoilet. Telt 'ie hoeveel gram je gekakt hebt?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat hij van het hurktoilet vindtquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik nog benieuwd wat de vraag is![]()
![]()
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpotquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar een tellertoilet. Telt 'ie hoeveel gram je gekakt hebt?Uw ADH vitamine Worst
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat nietquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik nog benieuwd wat de vraag is
en zaterdag ging zij met en gayvent synchronschijsen![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik nog benieuwd wat de vraag is![]()
![]()
Ik presenteer u een hoop op een bordquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpot![]()
Alles auf tellertoilet?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat niet
wtfquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat niet
en zaterdag ging zij met en gayvent synchronschijsen
Uw ADH vitamine Worst
Nee dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zo van "Hoop doet leven" ?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik presenteer u een hoop op een bordWell, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://www.instagram.com/dahianlorena/?hl=dequote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpot![]()
plastic tietenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/dahianlorena/?hl=de
Uw ADH vitamine Worst
@Puzzie ik kann niet meer ik moet in bb topic komen
wat heeft jolie met "en drol intrekken gedaan? dat schrev mazaru![]()
![]()
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Ja, er zaten wel 1 of 2 verpakkingen van vlees in wat officieel niet mag.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?![]()
Ik vermoed dat dit wel loslooptquote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
![]()
![]()
Dat weet ik niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:47 schreef mario390 het volgende:
@:Puzzie ik kann niet meer ik moet in bb topic komen
wat heeft jolie met "en drol intrekken gedaan? dat schrev mazaruMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik heb een speciale plastic tieten detectiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,en zij heeft ook normale niet grote jetsersUw ADH vitamine Worst
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
Als je hier iets in een PMD zak doet wat eigenlijk niet mag plakken ze er een sticker op. Meer niet.
Krijg je geen boete voor.Smile, it's free therapy.![]()
Heb mijn best gedaan om alle Mentions te bekijken maar mocht ik wat vergeten zijn dat is dat een vergissing en zeker niet expressDan zet ik je gewoon op groen, de exacte tijden enzo die weet nog niemand maar als je geen datum prikt komt er nooit wat van.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
@:Harrie en over de meet, ik ben niet zeker gezien de kleine meid die dan 2.5 maand oud is. Het lijkt me wel leuk, hebben we een tijd vanaf hoe laat want een hapje bikken en wat drinken sla ik nooit af, maar daarna heb ik nachtdienst met de kleine (op FOK!, want alle bolkers zijn te lam om.. oh wacht, ook dan zijn ze hier)..
Ergens in de middag verzamelen, kop vol proppen en dan afpilzen zal het wel gaan worden dus dan kun je tzt bekijken wat er mogelijk isDeze vraag gooi ik door naar @Grrrrrrrr want iedereen doet nu net alsof het mijn meeting is maar ik ben nog nooit in de nacht geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?
Krengquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?![]()
Gisteravond iets over gelezen.Ja om 's ochtends al vroeg te beginnen en dan nog naar een nachtclub dat gaat alleen @KillemWieft vol houden ben ik bang.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harryIk heb je op niet aanwezig gezetquote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeurenmaar mocht je je bedenken en toch willen komen dan is dat geen enkel probleem hoor.
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zou dat niet verwachten, ze hadden dan moeten uitstappen en jou aan moeten spreken. Ik weet verder niet hoe de privacy is geregeld met dat pasje.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Ik denk dat ze alleen kijken of je het goed erin gooitUw ADH vitamine Worst
Ja ik ga niet alles vragen mario , ik ben aan het kokenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Onbekijkbaarquote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/dahianlorena/?hl=de![]()
Buiten dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles vragen mario , ik ben aan het koken
Hij kan het zelf ook vragen aan mazaru.![]()
![]()
Hoogste tijd voor een Update en tevens de hoogste tijd @Paul **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost Pik
Het is maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plus ik ben geen doorgeefluikquote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Buiten dat.
Hij kan het zelf ook vragen aan mazaru.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kan niet zien waar t over gaat.quote:
Heb geen insta.
Maar ik las al iets over plastic tieten.
Dus ik pas.![]()
![]()
de vraag is vooral hoe laat we beginnenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
Deze vraag gooi ik door naar @Grrrrrrrr want iedereen doet nu net alsof het mijn meeting is maar ik ben nog nooit in de nacht geweestUw ADH vitamine Worst
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
Hoogste tijd voor een Update en tevens de hoogste tijd @:Paul **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost Pik
Het is maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Het is wel knap dat je dit voor elkaar krijgt.. want anderen hier niet gelukt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste keer dat ik een hele nacht doorhaalde was vorig jaar met ASOT, maar toen begon ik pas om 22uUw ADH vitamine Worst
quote:
Persoonlijk ben ik er wel voor om eerst ff mijn kop ergens goed vol te proppen en dan serieus te gaan pilzen maar het is niet mijn meeting (Ga toch wel ergens eten) dus kom maar door met de voorstellenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de vraag is vooral hoe laat we beginnen
Ik probeer alleen alles overzichtelijk bij elkaar te houden voor iedereen![]()
![]()
en @Grrrrrrrr niet te vergetenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je dit voor elkaar krijgt.. want anderen hier niet gelukt is.
Uw ADH vitamine Worst
Een beetje koud, maar verder wel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Even @:moemoe vragen hoe het met haar gaat..
En met jou?![]()
Dan hadden ze jou meteen aan kunnen spreken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Voortaan anders verpakken![]()
![]()
Klopt die ook!!! daar begon het mee..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:grrrrrrrr niet te vergeten
Maar @Harrie pakt door nu
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje koud, maar verder wel goed.
En met jou?
Uw ADH vitamine Worst
Er wordt wel heel veel werk in gestopt complimenten voor Harrie.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je dit voor elkaar krijgt.. want anderen hier niet gelukt is.
oude of nieuwe fotoquote:Op maandag 10 februari 2025 17:56 schreef mario390 het volgende:
yaya heeft geen grote jetsers alles natuurlijk
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Het ging in de algemene ondergrondse container.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Als je hier iets in een PMD zak doet wat eigenlijk niet mag plakken ze er een sticker op. Meer niet.
Krijg je geen boete voor.![]()
![]()
Hij kan haar ook zelf een dm sturen.quote:
Ga ik idd ook wel van uit!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou dat niet verwachten, ze hadden dan moeten uitstappen en jou aan moeten spreken. Ik weet verder niet hoe de privacy is geregeld met dat pasje.
Ik denk dat ze alleen kijken of je het goed erin gooit![]()
![]()
Het is de Meeting van @Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die ook!!! daar begon het mee..
Maar @:harrie pakt door nuen we mogen @hemarookworst niet vergeten wat toen die zei dat hij ging komen werd het pas echt serieus
![]()
![]()
Hoogste tijd voor een Update en tevens de hoogste tijd @:Paul **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost Pik
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Heej een meet, wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit is 2 dagen na mijn 40e verjaardag en ik vier het precies die zaterdag.
![]()
ja dat gaan ze echt niet napluizen..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging in de algemene ondergrondse container.
hebben wel wat anders te doenSmile, it's free therapy.![]()
Ja precies maar goed ik ben echt aan het koken nu en mijn rijst is verklootquote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan haar ook zelf een dm sturen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die doorzichtige zakken zijn verplicht.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hadden ze jou meteen aan kunnen spreken.
Voortaan anders verpakken![]()
![]()
Hey moemoe.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje koud, maar verder wel goed.
En met jou?
In Tilburg?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej een meet, wat leuk.
![]()
![]()
Dan een compliment naar jullie 3 voor het opzetten hiervan!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is de Meeting van @:Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelen we mogen @:Hemarookworst niet vergeten wat toen die zei dat hij ging komen werd het pas echt serieus
![]()
Dan heb je nog 109 dagen om al die mensen te vertellen dat het een weekje later is dat feestjequote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej een meet, wat leuk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat me straks in topic,ik kann helemal niks vragen ik gaa kaputt![]()
![]()
wat is en drol intrekken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff. Waarom mogen daar geen vleesverpakkingen in?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging in de algemene ondergrondse container.![]()
Iemand die ergens op terug komt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat me straks in topic,ik kann helemal niks vragen ik gaa kaputt![]()
![]()
wat is en drol intrekken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee. Niet meer te redden?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies maar goed ik ben echt aan het koken nu en mijn rijst is verklootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon thuis een feestjequote:.
Ik vind het wel leuk om ook te komen, ik zal eens even gaan denken. Mijn verjaardag valt op Hemelvaartsdag en dan zijn mensen op zich ook vrij.![]()
Jij denkt teveel poep marioquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat terug komt? is niet zo dat zij en drol versenkt heeft?![]()
en dat terwijl ik eerst beetje met @Grrrrrrrr aan het grappen was om De Nacht te bezoeken omdat ik het bij Nachtdieren had gezienquote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is de Meeting van @:Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelen we mogen @:Hemarookworst niet vergeten wat toen die zei dat hij ging komen werd het pas echt serieus
https://npo.nl/start/seri(...)1/brabant_2/afspelenUw ADH vitamine Worst
Ja hier alles goed. Met jou ook? Leuk je weer eens te zien hierquote:
er is niks met poep in het BB huis geweest..quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat terug komt? is niet zo dat zij en drol versenkt heeft?Smile, it's free therapy.![]()
Neh, dat vind ik weer te laatquote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan heb je nog 109 dagen om al die mensen te vertellen dat het een weekje later is dat feestje.
![]()
Nee heeft niets met poep, stront of drol te maken. Het is een uitdrukking als iemand op een besluit terug komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat terug komt? is niet zo dat zij en drol versenkt heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel,gisteren heeft milena uit verzien openbaar gepoeptquote:Op maandag 10 februari 2025 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
er is niks met poep in het BB huis geweest..![]()
Wat heb jij toch met poep?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,gisteren heeft milena uit verzien openbaar gepoeptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom mag er geen vleesverpakking in?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jawel , ik had alleen teveel rijst in de pan gegooidquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oke bedankt, maar laat me in topic,ik betal eintritt vorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heeft niets met poep, stront of drol te maken. Het is een uitdrukking als iemand op een besluit terug komt![]()
gelukkig. Dat is altijd nog beter dan verbrandquote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jawel , ik had alleen teveel rijst in de pan gegooid
Dat heb ik nooitquote:Op maandag 10 februari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gelukkig. Dat is altijd nog beter dan verbrand
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan er niemand uitzetten en niemand inlaten. En een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 10 februari 2025 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt, maar laat me in topic,ik betal eintritt vorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ooh dan.. dan pakt vrouwlief de middag en avonddienst. Als ik haar zeg dat ik voor juni thuis ben komt het wel goedquote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
Heb mijn best gedaan om alle Mentions te bekijken maar mocht ik wat vergeten zijn dat is dat een vergissing en zeker niet express
[..]
Dan zet ik je gewoon op groen, de exacte tijden enzo die weet nog niemand maar als je geen datum prikt komt er nooit wat van.
Ergens in de middag verzamelen, kop vol proppen en dan afpilzen zal het wel gaan worden dus dan kun je tzt bekijken wat er mogelijk is
[..]
Deze vraag gooi ik door naar @:Grrrrrrrr want iedereen doet nu net alsof het mijn meeting is maar ik ben nog nooit in de nacht geweest
[..]
Kreng
[..]
Ja om 's ochtends al vroeg te beginnen en dan nog naar een nachtclub dat gaat alleen @:KillemWieft vol houden ben ik bang.
[..]
Ik heb je op niet aanwezig gezetmaar mocht je je bedenken en toch willen komen dan is dat geen enkel probleem hoor.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Proost Pik
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:17 schreef Sally het volgende:
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17769] Yes! Bijna !
of moest het zijn
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17768] Yes! Bijna maandag! ??
@:Harrie . Schattebout.
Maar eh, IK WEET HET NOG NIET. [[dus] geel?]Harrie, jonge.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Ik sta nog steeds als PAARS blokkie?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe het gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier alles goed. Met jou ook? Leuk je weer eens te zien hier.
Vrijdag buiten geweest en flink lopen bibberen en dezelfde dag bij de sportschool kreeg ik het ook niet warm, een kwartier nadat ik binnen was. Dus maar naar huis gegaan.
Gisteren geprobeerd te wandelen en ik kwam nauwelijks vooruit. Dus ik denk dat ik ziek ben? Of in ieder geval niet helemaal fit.
![]()
Geen idee, ik weet nog van een vorige woonplaats dat het niet mocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Pffff. Waarom mogen daar geen vleesverpakkingen in?
Misschien vanwege de sappen die er nog in kunnen zitten?
Ander soort plastic die ze niet kunnen verwerken?
Vanwege die vocht-absorberende sponsjes die onder het vlees zitten?![]()
Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom mag er geen vleesverpakking in?![]()
nooit eerder gehoord, hier mag het wel en hebben we ook geen pasjesquote:Op maandag 10 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet nog van een vorige woonplaats dat het niet mocht.
Misschien vanwege de sappen die er nog in kunnen zitten?
Ander soort plastic die ze niet kunnen verwerken?
Vanwege die vocht-absorberende sponsjes die onder het vlees zitten?Uw ADH vitamine Worst
@ToT heeft daar verstand vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen![]()
Waar moet ik anders de vleesverpakkingen van durex weggooien?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waar moet ik anders de vleesverpakkingen van durex weggooien?![]()
![]()
Ja bij paars staan de Mentions uitquote:Op maandag 10 februari 2025 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Harrie, jonge.
Ik sta nog steeds als PAARS blokkie?![]()
Grofvuilquote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Tussendoor ook meteen even de bijgewerkte FAQ testen
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Nee dat is de inbreng van @JustinK die Dat als stille hint heeft gegeven
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken
☑️ Ik hoor ook geruchten over een meeting in Katwijk? Wie organiseerd dat want ik heb interesse..
Om misverstanden te voorkomen wil ik duidelijk maken dat ik het als idee heb aangedragen aan Kree
Wat hij er mee gaat doen of als iemand anders dat wil organiseren dan juich ik dat natuurlijk toe.
Heb wel alvast een mooie tatoo laten maken die we allemaal kunnen nemen zodat we elkaar kunnen herkennen
afbeelding
☑️ Hoe komen jullie er eigenlijk bij om deze Meet te organiseren?
Het begon ooit toen @hemarookworst en @Grrrrrrrr zaten te filosoferen om een keer de nacht te bezoeken omdat Hema dat op TV had gezien
hemarookworst in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17775] messe![]()
Misschien een griepje onder de leden?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het gaat.
Vrijdag buiten geweest en flink lopen bibberen en dezelfde dag bij de sportschool kreeg ik het ook niet warm, een kwartier nadat ik binnen was. Dus maar naar huis gegaan.
Gisteren geprobeerd te wandelen en ik kwam nauwelijks vooruit. Dus ik denk dat ik ziek ben? Of in ieder geval niet helemaal fit.
Hopelijk voel je je snel weer fit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VVergeten waarmee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.
vannacht is alles verzerrt te horen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waar moet ik anders de vleesverpakkingen van durex weggooien?
durex is ola ,zijn kondomequote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Zeg @mario390 kom jij ook met de trein of moet ik op Eindhoven Airport een tijdslot reserveren voor je prive Jet![]()
![]()
Dat heet bevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Soms poep je zo lekker dat je het een half uur later nog voelt![]()
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja bij paars staan de Mentions uit
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
Dus ik zou zelf aangeven: [Geel]![]()
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
Verkeerde bitrate of zo?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen
Is het nog steeds allemaal vervormd?![]()
Lekker poepen in de ochtend nadat je de avond ervoor een ultra pittige wok schotel met 4 dubbele portie ultra hete sambal hebt gegetenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Soms poep je zo lekker dat je het een half uur later nog voelt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koudquote:Op maandag 10 februari 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een griepje onder de leden?
Hopelijk voel je je snel weer fit..
Komt vast goed.
![]()
Moemoequote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
![]()
![]()
En beterschap!
Je kan een willekeurige zaterdag als vergelijk nemen. Die zal niet wijzigen, hooguit werkzaamheden die nu nog niet bekend zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
![]()
![]()
ja hoort zich vresselijk anquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkeerde bitrate of zo?
Is het nog steeds allemaal vervormd?![]()
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je toch gewoon komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
dan zet ik je blokje op groen en de Mention weer aan
![]()
Deze lijst is redelijk dynamischzeker als mensen willen komen
dus laat gaan laat gaan
![]()
![]()
Blote tetten en paaldansenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker met een warme kruik vroeg in bed duikenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
In België wel jaquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Soms poep je zo lekker dat je het een half uur later nog voeltBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 was kosten die kondome?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik ga alleen maar even heen en weer voor een drankje.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Klaas weet mijn huis te wonen dus die zie ik vanzelf wel verschijnen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 18:27:51 ]![]()
Rechts onderin zie je een luidspreker-icoontje.quote:
Rechter muisknop er op en dan op Problemen Oplossen klikken. (Of de Duitse variant daarvan.)
Zie je die optie niet of werkt het niet, dan klik je op Geluidsinstellingen Openen.
Dan klik je op je geluidskaart en verander je het "Audio-uitvoerformaat" naar iets lagers en kijkt of dat beter werkt.![]()
Nee, ik ben net weer begonnen aan mijn werkseizoen en alle tijd die ik daarnaast heb spendeer ik eigenlijk liever thuisquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nijntje. Dank je wel.
Ga jij ook naar de meet?![]()
staat ook in mijn bericht bij het programma waarin ik de credits aan @kree geef die deze info ook al met ons gedeeld hadquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blote tetten en paaldansen
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
Maar ik heb het achter een linkje weg gepropt anders wordt die post zo langhoe langer hoe beter want hoe meer mensen maar ik probeer het overzichtelijk te houden
![]()
![]()
bedankt ik werd probierenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts onderin zie je een luidspreker-icoontje.
Rechter muisknop er op en dan op Problemen Oplossen klikken. (Of de Duitse variant daarvan.)
Zie je die optie niet of werkt het niet, dan klik je op Geluidsinstellingen Openen.
Dan klik je op je geluidskaart en verander je het "Audio-uitvoerformaat" naar iets lagers en kijkt of dat beter werkt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:16 schreef Harrie het volgende:
Zeg @:Mario390 kom jij ook met de trein of moet ik op Eindhoven Airport een tijdslot reserveren voor je prive Jet![]()
![]()
O zie steeds de vraag staan wat is de nacht. Dus dacht ga t ff opzoeken.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
staat ook in mijn bericht bij het programma waarin ik de credits aan @:kree geef die deze info ook al met ons gedeeld had
Maar ik heb het achter een linkje weg gepropt anders wordt die post zo langhoe langer hoe beter want hoe meer mensen maar ik probeer het overzichtelijk te houden
Je doet het goed. Veel werk om alles bij te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel even onthouden op welke setting hij nu staat, dan kun je hem eventueel daar op terug zetten als dit niet werkt.quote:
Heb je het probleem trouwens zowel met de speakers als met een koptelefoon die je rechtstreeks aansluit?![]()
De duitse variant daarvan is PROBLEMEN OPLOSSEN!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts onderin zie je een luidspreker-icoontje.
Dan klik je op je geluidskaart en verander je het "Audio-uitvoerformaat" naar iets lagers en kijkt of dat beter werkt.Well, life can be a riot
Niet auflösen of zo?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De duitse variant daarvan is PROBLEMEN OPLOSSEN!!!!!!!!!!![]()
![]()
M'n maag is overstuur en weet niet waarom
Well, life can be a riot
Een slaatje bla gegeten?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
M'n maag is overstuur en weet niet waarom![]()
AUFLOSSEN!11!1!111 Word het dan. Maar daar hadden ze bij Microsoft punkt de geen ruimte meer voorquote:Well, life can be a riot
Niet AUFGERAUST MIT DEINE PROBLEMEN UND SCHNELLLLLLL!!!!!!!quote:
Misschien zal ik hem ook toevoegen aan de FAQquote:Op maandag 10 februari 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie steeds de vraag staan wat is de nacht. Dus dacht ga t ff opzoeken.
Je doet het goed. Veel werk om alles bij te houden.
Staat er al wel tussen:
*knip*![]()
Planning:
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:
*knip*![]()
Had ik dat maarquote:
Nee.. Ik denk dat de Noodles niet lekker vielen
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet AUFGERAUST MIT DEINE PROBLEMEN UND SCHNELLLLLLL!!!!!!!
Well, life can be a riot
I knowquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige zaterdag als vergelijk nemen. Die zal niet wijzigen, hooguit werkzaamheden die nu nog niet bekend zijn
Even met vrouwlief gebabbeld. Ik ga dus met de trein, auto durf ik niet aan. Dus volproppen met locatie 1 en eventueel 2 drankje doen is een feit
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Nou - laat die Mention aub gewoon uit...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je toch gewoon komtdan zet ik je blokje op groen en de Mention weer aan
![]()
Deze lijst is redelijk dynamischzeker als mensen willen komen
dus laat gaan laat gaan
Maar van de andere kant, mijn ouders trouwdag (en ja, ze zijn al wel heel lang getrouwd, en weet niet precies hoe lang pa nog te leven heeft...) )Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
Bedenk me net dat ik die heel goed kan gebruiken in de Meeting Post
dus ik hou me aanbevolen![]()
Ja....quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.dat had ik dus óók gelezen.
Vandaar mijn vraag.........quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja....dat had ik dus óók gelezen.
Vandaar mijn vraag.........
[..]
Well, life can be a riot
problemlösung,schijsen probierenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
M'n maag is overstuur en weet niet waarom![]()
Och gut. Andre zo verdrietig zienquote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Godver wie is hier uien aan 't snijden
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100114955_85fb63b6
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is 't weer niet goed, Paul?quote:Well, life can be a riot
Bang dat je je ex tegen komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...![]()
![]()
Je maag zit wat hoger dan je anus.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
problemlösung,schijsen probieren![]()
![]()
Ik heb al geprobeerd te zitten maar gebeurde niets. Nu koffie drinken, misschien komt er dan wat losquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
problemlösung,schijsen probierenWell, life can be a riot
Ja sneuquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Och gut. Andre zo verdrietig zien![]()
Well, life can be a riot
Jij gaat liever naar een hele stripclub?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...
✅quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
@:JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
dus ik hou me aanbevolen
☑️
❎
⛔
❌
✖️
Zoiets?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bah moet nu ook bijna huilenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Godver wie is hier uien aan 't snijden
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100114955_85fb63b6
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet nodig dit.quote:Well, life can be a riot
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar een hele stripclub?Liever eigenlijk helemaal niet
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.![]()
![]()
Heb je nog geluk dat als ik overdag werk ik die post niet herhaal omdat ik dan de wijzigingen nog niet heb doorgevoerd.quote:![]()
Zoals een eckte FOK!ker betaamdquote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Liever eigenlijk helemaal niet
![]()
Naakte vrouwen zijn natuurlijk vies smerige bah
🟥
🟧
🟨
🟩
🟦
🟪
🟫
⬛
⬜
◻️
◼️
🔳
🔲Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentiequote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat als ik overdag werk ik die post niet herhaal omdat ik dan de wijzigingen nog niet heb doorgevoerd.
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.![]()
Niet te veel drinken dus?
Leuk hequote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.Uw ADH vitamine Worst
Ja getsie, naaktquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een eckte FOK!ker betaamd![]()
Naakte vrouwen zijn natuurlijk vies smerige bah
Deed het ook altijd in het donker met kleren aan. Fysiek contact BLEGH.Well, life can be a riot
wat @ToT is voor het oplossen van audioproblemen ben jij van schijtproblemen oplossenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
problemlösung,schijsen probieren
Uw ADH vitamine Worst
Nee bedanktquote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah joh, wat is nou 2 uur op een hele dag vol gezelligheidDat kan er financieel gezien niet uit !
![]()
Nah, zij bobt graag, ze rijdt alleen als er niks op is. Dus die zal ik dan wel tegoed houdenquote:
Ahaaa! Ik dacht alquote:
✅quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
@:JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
dus ik hou me aanbevolenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HOU OP NUquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dan werkt de Mention niet volgens mijquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentie
Maar ik heb al weer een kleine aanpassing gedaan
knip
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
knip
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
Ah nee dat is weer het andere uiterste, dan houdt het op!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee bedanktDat kan er financieel gezien niet uit !
Well, life can be a riot
Dan ga ik morgen niet naar buitenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Morgenvroeg misschien een witte wereld
Well, life can be a riot
Ja, maar vriendelijk als ik ben negeer ik nietquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat @:tot is voor het oplossen van audioproblemen ben jij van schijtproblemen oplossen![]()
![]()
![]()
Ik wel, moet naar de kapper.. maar het blijft niet lang liggenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen niet naar buiten
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week langquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
Van mij mag er een meter sneeuw vallen
Nu moet ik me in gaan houden om hier niet grappig op te gaan reagerenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Morgenvroeg misschien een witte wereld![]()
Die zet ik er met liefde onderquote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan werkt de Mention niet volgens mij
Maar ik heb al weer een kleine aanpassing gedaan
knip
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
knip
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------
Nou doe eens en maak even een grappiequote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik me in gaan houden om hier niet grappig op te gaan reageren
Nu is het niet meer leukquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou doe eens en maak even een grappie
Ik hou niet van dat soort woke speak; we zijn BLANK ja!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Morgenvroeg misschien een witte wereld![]()
Dus morgenvroeg misschien een........wait, what?
![]()
![]()
Het beste dusquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week lang
Well, life can be a riot
Lekker een iglo bouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoveel, dat je je huis niet meer uit kan een week lang
Mega sneeuwpoppen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou dan een andere keer maar, als ik weer over sneeuw beginquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe moeten we het anders gaan noemen, als we geen witte meer mogen zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort woke speak; we zijn BLANK ja!![]()
Dus morgenvroeg misschien een........wait, what?
Gender neutrale licht getinte bevroren water deeltjesquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe moeten we het anders gaan noemen, als we geen witte meer mogen zeggen
Jaaaaahquote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker een iglo bouwen
Mega sneeuwpoppen
En sleetje rijden van een heuvel af.. wat een tijden waren dat zeg
Maar dat is zo'n mondvolquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gender neutrale licht getinte bevroren water deeltjes
Een sneeuwbal in je mond is dat ookquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een sneeuwbal in je mond is dat ook![]()
Lekker driften in de verse sneeuwquote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaaaah
En sleetje rijden van een heuvel af.. wat een tijden waren dat zeg
voor een beetje sneeuw moeten we wachten tot de warme stroming uit zee ophoudtUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker driften in de verse sneeuw![]()
Ik mis mijn mini
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat geeft jou het recht om zo'n opmerking te maken? Neh.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast, wie heeft het hier heel de dag over zijn Ex
Stel je voor dat iemand veel over een persoon praat waar 'ie mee is samengeweest en lang kende, pfoe.Well, life can be a riot
Tettenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.![]()
![]()
Ik zou het drie keer niets vinden zo club. Maar goed een ander kan het wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja....dat had ik dus óók gelezen.
Vandaar mijn vraag.........
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe je wel ff een laken over jezelf heen, dat gedeelte hoef ik niet te zienquote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: