staat ook in mijn bericht bij het programma waarin ik de credits aan @kree geef die deze info ook al met ons gedeeld hadquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blote tetten en paaldansen
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
bedankt ik werd probierenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts onderin zie je een luidspreker-icoontje.
Rechter muisknop er op en dan op Problemen Oplossen klikken. (Of de Duitse variant daarvan.)
Zie je die optie niet of werkt het niet, dan klik je op Geluidsinstellingen Openen.
Dan klik je op je geluidskaart en verander je het "Audio-uitvoerformaat" naar iets lagers en kijkt of dat beter werkt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:16 schreef Harrie het volgende:
Zeg @:Mario390 kom jij ook met de trein of moet ik op Eindhoven Airport een tijdslot reserveren voor je prive Jet
O zie steeds de vraag staan wat is de nacht. Dus dacht ga t ff opzoeken.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
staat ook in mijn bericht bij het programma waarin ik de credits aan @:kree geef die deze info ook al met ons gedeeld had
Maar ik heb het achter een linkje weg gepropt anders wordt die post zo langhoe langer hoe beter want hoe meer mensen maar ik probeer het overzichtelijk te houden
Wel even onthouden op welke setting hij nu staat, dan kun je hem eventueel daar op terug zetten als dit niet werkt.quote:
De duitse variant daarvan is PROBLEMEN OPLOSSEN!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts onderin zie je een luidspreker-icoontje.
Rechter muisknop er op en dan op Problemen Oplossen klikken. (Of de Duitse variant daarvan.)
Zie je die optie niet of werkt het niet, dan klik je op Geluidsinstellingen Openen.
Dan klik je op je geluidskaart en verander je het "Audio-uitvoerformaat" naar iets lagers en kijkt of dat beter werkt.
Niet auflösen of zo?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De duitse variant daarvan is PROBLEMEN OPLOSSEN!!!!!!!!!!
Een slaatje bla gegeten?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
M'n maag is overstuur en weet niet waarom
AUFLOSSEN!11!1!111 Word het dan. Maar daar hadden ze bij Microsoft punkt de geen ruimte meer voorquote:
Niet AUFGERAUST MIT DEINE PROBLEMEN UND SCHNELLLLLLL!!!!!!!quote:
Misschien zal ik hem ook toevoegen aan de FAQquote:Op maandag 10 februari 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie steeds de vraag staan wat is de nacht. Dus dacht ga t ff opzoeken.
Je doet het goed. Veel werk om alles bij te houden.
Had ik dat maarquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet AUFGERAUST MIT DEINE PROBLEMEN UND SCHNELLLLLLL!!!!!!!
I knowquote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan een willekeurige zaterdag als vergelijk nemen. Die zal niet wijzigen, hooguit werkzaamheden die nu nog niet bekend zijn
Nou - laat die Mention aub gewoon uit...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je toch gewoon komtdan zet ik je blokje op groen en de Mention weer aan
![]()
Deze lijst is redelijk dynamischzeker als mensen willen komen
dus laat gaan laat gaan
Ja....quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hč.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?![]()
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja....dat had ik dus ķķk gelezen.
Vandaar mijn vraag.........
[..]
problemlösung,schijsen probierenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
M'n maag is overstuur en weet niet waarom
Och gut. Andre zo verdrietig zienquote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Godver wie is hier uien aan 't snijden
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100114955_85fb63b6
Is 't weer niet goed, Paul?quote:
Bang dat je je ex tegen komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...
Je maag zit wat hoger dan je anus.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
problemlösung,schijsen probieren
Ik heb al geprobeerd te zitten maar gebeurde niets. Nu koffie drinken, misschien komt er dan wat losquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja sneuquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Och gut. Andre zo verdrietig zien![]()
Jij gaat liever naar een hele stripclub?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zie het ook niet zo zitten om naar een halve stripclub te gaan...
✅quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
@:JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
Bedenk me net dat ik die heel goed kan gebruiken in de Meeting Post
dus ik hou me aanbevolen
Bah moet nu ook bijna huilenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
Godver wie is hier uien aan 't snijden
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100114955_85fb63b6
Niet nodig dit.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar een hele stripclub?
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.
Heb je nog geluk dat als ik overdag werk ik die post niet herhaal omdat ik dan de wijzigingen nog niet heb doorgevoerd.quote:
Zoals een eckte FOK!ker betaamdquote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Liever eigenlijk helemaal niet
Maar aanwezigen kunnen de post quoten ter attentiequote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat als ik overdag werk ik die post niet herhaal omdat ik dan de wijzigingen nog niet heb doorgevoerd.
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil de meeting thuis voort zetten door topless op mijn paal te dansen zegt ze. Ik blij. Als je m dan omhoog krijgt zegt ze. Ik minder blij.
Leuk hequote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nacht Tilburg
Ja getsie, naaktquote:Op maandag 10 februari 2025 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een eckte FOK!ker betaamd![]()
Naakte vrouwen zijn natuurlijk vies smerige bah
wat @ToT is voor het oplossen van audioproblemen ben jij van schijtproblemen oplossenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |