SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 14:45:12 ]![]()
Dat komt misschien nog wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het begin is er dus.
Misschien moet je er een topic voor openen?Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kan 31 mei niet.
Dan heeft mijn zilvervisje een wedstrijd. Hij wil graag een goudvisje worden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.![]()
![]()
Ja want het staat al niet meer in de OPquote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog wel ja.
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft Klodder je zo uitgeput, dat kan ook nogquote:Op zondag 9 februari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben zo ontzettend moe man.
Misschien effect van mijn nieuwe medicijnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou wss net zoals hier, je zegt bolk. en vervolgens antwoorden de rest bolk.quote:
En dan weer opnieuw. zo uren verder gelijk. net als hier
Do what you love, love what you do!![]()
Ja beter een discussie die de hele meet doorgaatquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou wss net zoals hier, je zegt bolk. en vervolgens antwoorden de rest bolk.
En dan weer opnieuw. zo uren verder gelijk. net als hier
![]()
![]()
ik zie het al voor mequote:Op zondag 9 februari 2025 14:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter een discussie die de hele meet doorgaat
maar zal allemaal wel mee vallen in het echt denk ik
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die hebben wel goed gereedschapGebruik thuis ook meestal torxquote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
fan van Torx tegenwoordig, na de platte schroeven die ik nog wel eens tegenkom en daarna kruiskop die idd kut zijn met niet het goede bit.
Torx werkt redelijk en krijg je ook vaak nog wel los.
Gelukkig worden ze wat meer gebruikt tegenwoordig in de industrie.Ik heb dat met scharenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik met schroevendraaiers enzo om moet gaanDus ik heb dat probleem niet.
![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 9 februari 2025 14:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mezelf toch heb net een kan thee gezet![]()
![]()
torx is dan ook meer de verbeterde versie van inbus.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Gebruik thuis ook meestal torx
[..]
Ik heb dat met scharen
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik stel me zo voor dat we vooral heel veel mensen in de weg gaan zitten en staan.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog wel ja.
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.
Ik zie dotteke en justink die komen natuurlijk zeker
ieniminimuis die komt waarschijnlijk
aardappelschotel komt natuurlijk ook zeker![]()
Ben ik goed inquote:Op zondag 9 februari 2025 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat we vooral heel veel mensen in de weg gaan zitten en staan.![]()
![]()
Nee ik kom niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komen
aardappelschotel komt natuurlijk ook zekerTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga zeker komen, alleen niet daar![]()
Iedereen komt gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komen
aardappelschotel komt natuurlijk ook zeker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar meerdere meets bent geweest...Trotste mama van Ambar
Daarom gaat ze niet meer waarschijnlijlk.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar meerdere meets bent geweest..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders![]()
quote:quote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersTrotste mama van Ambar
We leggen wat bij elkaar voor een waardebon van de betere scharenspeciaalzaak, dan komt ze wel.quote:Yea, she's on crack.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:quote:quote:![]()
![]()
Ik heb genoeg scharen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We leggen wat bij elkaar voor een waardebon van de betere scharenspeciaalzaak, dan komt ze wel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou ik ben net weg van haarquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Klodder je zo uitgeput, dat kan ook nog
Dan nog een paar dagen in die kliniek en dan naar huis ...:')![]()
Was ik niet bij.,quote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - UtrechtTrotste mama van Ambar
Ze loopt weer eens te trollenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - Utrecht![]()
![]()
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dagquote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik ben net weg van haar
Dan nog een paar dagen in die kliniek en dan naar huis ...
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
--------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟨 @Dotteke
🟨 @JustinK
🟨 @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht![]()
![]()
Issie nog meer uitgeputquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dag
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wilt![]()
![]()
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?![]()
![]()
Ik kom niet, veel te ver wegquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟨 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
🟨 @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Altijd.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?
Heel toevallig heeft op elke dag dat er een meet gepland wordt mijn zilvervisje wedstrijden om een goudvisje te worden.Trotste mama van Ambar
Oh je komt wel?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef Lovely het volgende:
Zet er maar een zwart blokje voor mijn naam![]()
![]()
Wat een strijder die zilvervisjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd.
Heel toevallig heeft op elke dag dat er een meet gepland wordt mijn zilvervisje wedstrijden om een goudvisje te worden.![]()
Misschien een apart topic makenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Bij mij mag je invullen dat ik niet komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gehehe had nog niks gezegd enzo. maar okquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Ik blijf het idee leuk vinden....Do what you love, love what you do!![]()
SLaapt hij wel goedquote:
maar wel naar de meetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een apart topic maken
Bij mij mag je invullen dat ik niet kom![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan kan het wat langer. Kunnen we ook wat leuks gaan doen zoals museum. Mquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dag
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wilt:')![]()
Ja hij moet er nu voor vechten nu transmetalen niet meer mogenquote:
Trotste mama van Ambar
Lekker laten staanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat een geblindeerd busje voor je klaar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Doe mij maar bijna zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht:')![]()
Nope, doe ik niet aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef kree het volgende:
2 uur met OV. hmmms waarom is het altijd zo verdat helpt echt niet
![]()
Dan heb ik de optie, haal de naam van degene die niet meer willen doen er gewoon tussen uitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet, de blokjes zijn op
Geen behoefte aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij lag er niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagendat helpt echt niet
Je hebt tijd zat, je kan hele avonden nachten hier zitten kletsten, dus druk heb je het nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef kree het volgende:
2 uur met OV. hmmms waarom is het altijd zo verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou boeswoost zijn.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagendat helpt echt niet
Ik overweeg het nog trouwens
Als je minder dan 50 uur per week werkt, dan heb je tijd zatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.
Ik overweeg het nog trouwens![]()
![]()
deze was ook weer mooi, lol oeps.
moet er nog mee oppassen want zal niet de eerste keer zijn dat ze bedrijf dus bellen en ik het daarna van hun krijg.
Let wel niemand rijdt hier elektrisch behalve die zelf een oprit hebben en parkeren waar ik normaal parkeer zonder laden.
Had nog overwogen gister om hem weg te halen, maar geen plekje te zien in de buurt dus dacht dikke lul met ze ook maar.Do what you love, love what you do!![]()
Jij gaat ook niet/nooit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
-------------------------------------------------------------
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟪 @Dotteke
🟨 @JustinK
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 @sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 15:12:42 ]![]()
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟪 @:Dotteke
⬛ @:Lovely
🟩 @:sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de NachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze was ook weer mooi, lol oeps.
moet er nog mee oppassen want zal niet de eerste keer zijn dat ze bedrijf dus bellen en ik het daarna van hun krijg.
Let wel niemand rijdt hier elektrisch behalve die zelf een oprit hebben en parkeren waar ik normaal parkeer zonder laden.
Had nog overwogen gister om hem weg te halen, maar geen plekje te zien in de buurt dus dacht dikke lul met ze ook maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig, een echte DTS-meet![]()
![]()
Lekker palen in het openbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijnUw ADH vitamine Worst
Die zijn er om het onzin gehalte een beetje op peil te houden anders wordt straks heel DTS naar een ander forum verbannen enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik niet![]()
haha nee maar er staan er best veel. en ok het zal ook de eerste keer niet zijn dat ik er niet kan staan doordat er gewoon niet elektrische auto staan. of die sowieso allang vol zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijn
Ik maak me er nooit zo druk om, maar dit is iemand hier en durf te wedden want had een keer eerder zo'n briefje onder ruitenwisser, zelfde.
Tja nouja heb hem nu weggehaald wel. maar is laadpalen gezijk enzo.
Het valt wel mee alleen met storingsdiensten moet ik er echt elke avond staan., normaal valt het mee.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht:')![]()
zijn er 8 he binnen 200m hier. dus goed wss straat verder hadden ze wel kunnen staan.
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.![]()
![]()
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol isquote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.![]()
![]()
Waarom laat je hem dan ook staan?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet meestal, maar als ik terug kom eind middag is ie pas vol tegen 11 uur in de avond. en zeg is vooral met storingsdienst dat ie vol moet zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol is
Nu had ik hem iets te lang laten staan denk. maarja alsnog is het geen drama want was nog wel wat vrij enzo 100m verder.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aan
:')![]()
tis wel je kunt die frustratie voelen enzo als ze zo een briefje helemaal gaan schrijven.
Ik stond trouwens met wielen gewoon in parkeervak. tja kon niet anders omdat er andere auto toen stond ook buiten vak.
maargoed hahahaha
Daarom pen tussen bilnaad klemmen en daarmee schrijven zodat ze dat niet kunnen zienquote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef kree het volgende:
duidelijk vrouwen handschrift ook dat briefje. LOLUw ADH vitamine Worst
kijk als ze hun dikke auto's gewoon op hun eigen oprit zetten hier, dan was dit niet nodig geweest. ;PDo what you love, love what you do!![]()
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:22 schreef kree het volgende:
tis wel je kunt die frustratie voelen enzo als ze zo een briefje helemaal gaan schrijven.
Ik stond trouwens met wielen gewoon in parkeervak. tja kon niet anders omdat er andere auto toen stond ook buiten vak.
maargoed hahahaha![]()
Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staan
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is ook watquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niks in huis![]()
Neem ik wel wat mee
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigenl oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.![]()
Hier een misschiener!!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Wat is het verschil tussen die onderste opties:
⬜ komt niet maar wel naar de Meet
en
⬛ komt wel maar niet naar de MeetHow can I make this topic about me?![]()
Ik zorg voor de wijn!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is ook wat![]()
Neem ik wel wat mee![]()
Een soort vagevuurquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een misschiener!!
Wat is het verschil tussen die onderste opties:
⬜ komt niet maar wel naar de Meet
en
⬛ komt wel maar niet naar de MeetUw ADH vitamine Worst
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40kquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?
Nou weet niet ik verdien redelijk, maar kan zo'n auto niet betalen.
Want alleen mensen uit die straat mogen die laadpaal gebruiken?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40k
Nou weet niet ik verdien redelijk, maar kan zo'n auto niet betalen.![]()
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.anders schrijf eens een briefje en stop dat onder hun ruitenwisser met al je frustratie er in en dat je melding gaat maken ook er bij nog dat zal ze leren
![]()
![]()
tis wss weer zo'n verzuurd iemand. hahaha
maargoed opzich is het een punt en zal er wel beetje meer op letten.
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
Tja nouja heb hem nu weggehaald wel. maar is laadpalen gezijk enzo.How can I make this topic about me?![]()
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenanders schrijf eens een briefje en stop dat onder hun ruitenwisser met al je frustratie er in en dat je melding gaat maken ook er bij nog dat zal ze leren
Maarja ik reageer over het algemeen niet al te goed op dreigementen. we gaan de gemeente bellen enzo.
Nu al bang, LOL als ik dat doe elke keer als er iets niet klopt met parkeren bij laadpalen dan krijgt de helft nl een bon. incl wss hun.
want zat keer auto vol gezien en dat ik er niet kon parkeren. Denk niet de manier he
Ik zou over de deurgreep van de auto heen zeikenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.![]()
veul te verquote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg![]()
![]()
Dat kan korter kreequote:Op zondag 9 februari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.
Maarja ik reageer over het algemeen niet al te goed op dreigementen. we gaan de gemeente bellen enzo.
Nu al bang, LOL als ik dat doe elke keer als er iets niet klopt met parkeren bij laadpalen dan krijgt de helft nl een bon. incl wss hun.
want zat keer auto vol gezien en dat ik er niet kon parkeren. Denk niet de manier he
Zeg gewoon: Ja ik kom naar de Meet. (punt) hoeft geen heel verhaal met briefjes enzo![]()
![]()
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede
Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....quote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vredeHow can I make this topic about me?![]()
Note gezetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede![]()
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleisquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de dikste auto's in sociale huurwijken![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg:')![]()
ik ook, maar die vakken zijn hier groter als een auto normaal. dus meestal sluit iedereen beetje aan enzo op vorige.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....
Dat is dan ok, als er ineens auto's weg zijn dan ziet het er lomper uit als wat het bedoelt was met parkeren
stond trouwens met wielen nog in vak enzo, dus zo erg was het niet.Do what you love, love what you do!![]()
Katwijk - Tilburg is minstens 120km. En met het OV 2 uur reizen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.How can I make this topic about me?![]()
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermeequote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟨 @Dotteke
🟨 @JustinK
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
![]()
Valt meequote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Aapje30 het volgende:
een uur en 46 minuten rijden naar Tilburg![]()
Waarom komt @Paul? Die komt hier nooitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef Harrie het volgende:
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Paul
🟩 @:gebrokenglas
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.![]()
Dat is voor kosten huurder ja, maar of de woningbouw dat geld ooit terug gekregen heeft lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Ze zijn uiteindelijk hun huis uitgeflikkerd vanwege een schietincident.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermee"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hmmquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit
"De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
"Do what you love, love what you do!![]()
hij is mijn grootste fan dus die komt zeker welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit![]()
![]()
Van de Nacht? Niet doen, is echt een shabby tent.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Is prima te doen toch. Muziek luisteren of boek lezen of bolkenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Katwijk - Tilburg is minstens 120km. En met het OV 2 uur reizen.:')![]()
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de Nacht? Niet doen, is echt een shabby tent.Do what you love, love what you do!![]()
Planning:quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmm
"De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
"
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt![]()
![]()
Ik ben niet meer lilaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
lol kopieerde dat van de website hequote:Op zondag 9 februari 2025 15:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Planning:
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
niouja het kan wss wel humor zijn
poging 16 dan nog een keerquote:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟪 @Dotteke
🟨 @JustinK
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
![]()
De Nacht gaat pas om 6 uur dicht.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.
Je pakt zondagochtend gewoon de eerste trein terug naar huis.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Nacht gaat pas om 6 uur dicht.
Je pakt zondagochtend gewoon de eerste trein terug naar huis.![]()
![]()
![]()
Dat is wel het idee als je afhankelijk bent van het OV iddquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je pakt zondagochtend gewoon de eerste trein terug naar huis.
Blijft leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
poging 16 dan nog een keer
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Elke keer een mention
Trust nobody![]()
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je pakt zondagochtend gewoon de eerste trein terug naar huis.
Wat is de planning voor "de nacht" ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou proberen om het in Katwijk te doenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.![]()
wat denk jij happy? ook keertje gaan?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft leuk
Elke keer een mentionDo what you love, love what you do!![]()
Terrassen/kroegen in de andere gelegenheden die Tilburg rijk isquote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.
Wat is de planning voor "de nacht" ?
Je zult zien dat het zo gezellig is dat jij als laatste dat pand verlaatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.
Wat is de planning voor "de nacht" ?
How can I make this topic about me?![]()
dat klinkt leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terrassen/kroegen in de andere gelegenheden die Tilburg rijk is
Iedereen is al huiswaarts maar kree krijgt geen genoeg van De Nacht....
haha ik kan me nogal eens mee laten slepen in dit soort dingen. LOLquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zult zien dat het zo gezellig is dat jij als laatste dat pand verlaat
Niet alle liepen goed af ofzo. maarja was altijd wel gezellig.
Drankje, schaaltje bruin fruit erbij en slap ouwehoerenquote:
Update
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik kan me nogal eens mee laten slepen in dit soort dingen. LOL
Niet alle liepen goed af ofzo. maarja was altijd wel gezellig.![]()
![]()
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is al huiswaarts maar kree krijgt geen genoeg van De Nacht....
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.
We houden het wel beschaafd hè. Zeker in de Nacht bonjouren ze je zo de tent uit als je lastig bentquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.
mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.![]()
![]()
ZeikbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 09-02-2025 16:04:16 ]How can I make this topic about me?![]()
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.quote:
hij al weg. maar was een Portugese dame ik helemaal babbelen enzo en op een gegeven moment ging er wat fout ofzo met wie drankje voor wie betaalde. met paar anderen no no geen idee gasten.
Dus ik werd er (zonder geweld). maar vrij stevige bar dame maar even buiten gezet.
LOL dacht had nr van die Portugese. maar nooit meer contact geweest LOLDo what you love, love what you do!![]()
Op zondagmiddag?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Uw ADH vitamine Worst
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moest je alles betalen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.
hij al weg. maar was een Portugese dame ik helemaal babbelen enzo en op een gegeven moment ging er wat fout ofzo met wie drankje voor wie betaalde. met paar anderen no no geen idee gasten.
Dus ik werd er (zonder geweld). maar vrij stevige bar dame maar even buiten gezet.
LOL dacht had nr van die Portugese. maar nooit meer contact geweest LOLHow can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Trappen zijn al zitters opquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.:')![]()
bij de intercity. die dingen die die deuren open doen. halve rondjes is ook ok om op te zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.
Heeft iedereen toch wel eens gehad maar ik kan serieus de keren dat er gezeik was met uitgaan waar ik bij betrokken was op 2 handen tellen want ik ga altijd ergens heen om plezier te maken en niet om te knokken dat deed ik thuis wel met mijn vrouw enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren. Dat was niet leuk.![]()
![]()
Da's dikke kak dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja echt geen meter ruimte"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik pas.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef Harrie het volgende:
Update
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschrevenIk heb er één en ik ben er trots op
neuh naja wat ik had gedaan aan rondjes, weet niet meer wat er nou fout ging. maar misverstand enzo.quote:
Hoefde niet extra te betalen, maar werd er "vriendelijk" uit gezet zeg maar. door stevige bar vrouw
ging allemaal zonder drama hoor, en oha toen was ik gestrand oom uur of 1 op Utrecht cs.Do what you love, love what you do!![]()
ok 1 uur op zaterdag. nacht net NS werkte nog wel. hoewel traag. dus was mss 2-3 uur op leiden CS. toen reden er geen bussen meer.
Lol dure taxi voor 10km naar huis maar genomen. Naja. hahahaha. ben die tijden beetje wel voorbij moet ik zeggen. hoewel achteraf is het wel humor.Do what you love, love what you do!![]()
ik gewoon aan een koude paterquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker man, zit net aan de wijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 16:01:37 ]![]()
kan niet vertalenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef mario390 het volgende:
van eva ii nn bb ned.houd ik,zij zei...
wie is Eva?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef mario390 het volgende:
van eva ii nn bb ned.houd ik,zij zei...:')![]()
Adam en Eva.quote:
die ken ik wel, maar betwijfel of dat het de bedoeling was. off mss liefde gevonden in die zin?Do what you love, love what you do!![]()
Iets met BBquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Adam en Eva.
die ken ik wel, maar betwijfel of dat het de bedoeling was. off mss liefde gevonden in die zin?![]()
Tussendoor even een kleine Update
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟪 @Dotteke
🟨 @JustinK
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟪 @DJMO
🟨 @Rob
🟨 @sp3c
🟨 @mascara-klodder
🟨 @_username_
⬜ @mario390
🟨 @Pinnenmutske
🟨 @greysbones
🟨 @maily
🟨 @SwJ
🟨 @Fogel
🟨 @Homijn
🟨 @roos94
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
![]()
Ja marioquote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
big brother dan bedoel je?
Kijkt iemand zoiets nog?![]()
![]()
Big Brother ziet allesquote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
big brother dan bedoel je?
Kijkt iemand zoiets nog?![]()
@Rob kun je ook afschrijven.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟪 @:DJMO
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:mascara-klodder
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:pinnenmutske
🟨 @:greysbones
🟨 @:maily
🟨 @:SwJ
🟨 @:Fogel
🟨 @:Homijn
🟨 @:Roos94
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.Ik heb er één en ik ben er trots op
geen idee vond het eerste leuk, maar onderhand niet zo fan meer ervanquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee verbot,en 3 dagen lez ik nu nur met, kijk geen bb nederl.stream![]()
Afschrijven? Wat heb je met die man gedaan?quote:
@Paul kan je ook afschrijvenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord maar ik wacht toch even op de afmelding van hemzelf![]()
John kijkt wel naar jou dat weet ik zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee verbot,en 3 dagen lez ik nu nur met, kijk geen bb nederl.stream![]()
![]()
Haha grappig dat je denkt dat ik deel ga nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
z hadden vannacht hout zagen moeten en op voer opletten
en eva zei het is schijthoerenwerk![]()
Ga je naar de meet?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
z hadden vannacht hout zagen moeten en op voer opletten
en eva zei het is schijthoerenwerk![]()
gewoon wakker blijven en laat naar bed en dan is het weer gereset morgenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar nu tr laat
Dan lig k vannacht wakker. LOL ken het
![]()
![]()
Wordt wel druk zo!quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.:')![]()
Oh ik hoor net dat ik 31 maart een date heb. Kan dus zeker weten niet.Trotste mama van Ambar
Helaas...quote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom alleen als @:Dr.Mikey en @:lovely en @:JustinK gaan![]()
gelukkig is het 31 meiquote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik hoor net dat ik 31 maart een date heb. Kan dus zeker weten niet.
Sterkte voor die manquote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik hoor net dat ik 31 maart een date heb. Kan dus zeker weten niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: