Ik zou boeswoost zijn.quote:
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagendat helpt echt niet
Als je minder dan 50 uur per week werkt, dan heb je tijd zatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.
Ik overweeg het nog trouwens
Jij gaat ook niet/nooit?quote:
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
-------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟪 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze was ook weer mooi, lol oeps.
moet er nog mee oppassen want zal niet de eerste keer zijn dat ze bedrijf dus bellen en ik het daarna van hun krijg.
Let wel niemand rijdt hier elektrisch behalve die zelf een oprit hebben en parkeren waar ik normaal parkeer zonder laden.
Had nog overwogen gister om hem weg te halen, maar geen plekje te zien in de buurt dus dacht dikke lul met ze ook maar.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig, een echte DTS-meet
Lekker palen in het openbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijn
Die zijn er om het onzin gehalte een beetje op peil te houden anders wordt straks heel DTS naar een ander forum verbannen enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik niet
haha nee maar er staan er best veel. en ok het zal ook de eerste keer niet zijn dat ik er niet kan staan doordat er gewoon niet elektrische auto staan. of die sowieso allang vol zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijn
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.
Chipjes inquote:
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol isquote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.
Waarom laat je hem dan ook staan?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.
ik ook niet meestal, maar als ik terug kom eind middag is ie pas vol tegen 11 uur in de avond. en zeg is vooral met storingsdienst dat ie vol moet zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol is
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aan
Daarom pen tussen bilnaad klemmen en daarmee schrijven zodat ze dat niet kunnen zienquote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef kree het volgende:
duidelijk vrouwen handschrift ook dat briefje. LOL
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:22 schreef kree het volgende:
tis wel je kunt die frustratie voelen enzo als ze zo een briefje helemaal gaan schrijven.
Ik stond trouwens met wielen gewoon in parkeervak. tja kon niet anders omdat er andere auto toen stond ook buiten vak.
maargoed hahahaha
Heb jij lekkere chips?quote:
Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staan
Oh dat is ook watquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niks in huis
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigenl oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.
Hier een misschiener!!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Ik zorg voor de wijn!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is ook wat![]()
Neem ik wel wat mee
Een soort vagevuurquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een misschiener!!
Wat is het verschil tussen die onderste opties:
⬜ komt niet maar wel naar de Meet
en
⬛ komt wel maar niet naar de Meet
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40kquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?
Want alleen mensen uit die straat mogen die laadpaal gebruiken?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40k
Nou weet niet ik verdien redelijk, maar kan zo'n auto niet betalen.
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
Tja nouja heb hem nu weggehaald wel. maar is laadpalen gezijk enzo.
Lekkerquote:
Zonde van mijn bipsquote:
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenanders schrijf eens een briefje en stop dat onder hun ruitenwisser met al je frustratie er in en dat je melding gaat maken ook er bij nog dat zal ze leren
Ik zou over de deurgreep van de auto heen zeikenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.
veul te verquote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg
Dat kan korter kreequote:Op zondag 9 februari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.
Maarja ik reageer over het algemeen niet al te goed op dreigementen. we gaan de gemeente bellen enzo.
Nu al bang, LOL als ik dat doe elke keer als er iets niet klopt met parkeren bij laadpalen dan krijgt de helft nl een bon. incl wss hun.
want zat keer auto vol gezien en dat ik er niet kon parkeren. Denk niet de manier he
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.
Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....quote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede
Note gezetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleisquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de dikste auto's in sociale huurwijken
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg
ik ook, maar die vakken zijn hier groter als een auto normaal. dus meestal sluit iedereen beetje aan enzo op vorige.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....
Katwijk - Tilburg is minstens 120km. En met het OV 2 uur reizen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermeequote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
Valt meequote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Aapje30 het volgende:
een uur en 46 minuten rijden naar Tilburg
Waarom komt @Paul? Die komt hier nooitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef Harrie het volgende:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 @:Dotteke
🟩 @:Paul
🟩 @:gebrokenglas
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
Dat is voor kosten huurder ja, maar of de woningbouw dat geld ooit terug gekregen heeft lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Ze zijn uiteindelijk hun huis uitgeflikkerd vanwege een schietincident.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermee
hmmquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit
hij is mijn grootste fan dus die komt zeker welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |