Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staan
Oh dat is ook watquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niks in huis
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigenl oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.
Hier een misschiener!!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
-------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟪 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Ik zorg voor de wijn!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is ook wat![]()
Neem ik wel wat mee
Een soort vagevuurquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een misschiener!!
Wat is het verschil tussen die onderste opties:
⬜ komt niet maar wel naar de Meet
en
⬛ komt wel maar niet naar de Meet
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40kquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het iemand was die een eigen oprit heeft?
Want alleen mensen uit die straat mogen die laadpaal gebruiken?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
omdat de rest aan mijn kant straat sociale woningbouw is. en ik alle autos die ik zie zeg maar niet bedrijf zijn. maar tesla etc. a 20-30-40k
Nou weet niet ik verdien redelijk, maar kan zo'n auto niet betalen.
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah of als je eigen oprit hebt en die dan leeg houden en in de vakken voor de rest van overkant straat parkeren.
Waar iedereen 1 auto heeft en dus genoeg plekken, staat vol met 3 auto's per huis van gezin aan de overkant.
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
Tja nouja heb hem nu weggehaald wel. maar is laadpalen gezijk enzo.
Lekkerquote:
Zonde van mijn bipsquote:
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
huishoudens met 3 aurto's en een oprit die niet breed genoeg is om elkaar te passeren moeten altijd aan de weg parkeren anders staan ze standaard in de verkeerde volgorde en dan blijven ze aan het wisselen met de auto's dat moet jij als scheeflader toch wel begrijpenanders schrijf eens een briefje en stop dat onder hun ruitenwisser met al je frustratie er in en dat je melding gaat maken ook er bij nog dat zal ze leren
Ik zou over de deurgreep van de auto heen zeikenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.
veul te verquote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg
Dat kan korter kreequote:Op zondag 9 februari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet van wie dat briefje komt he? als ze ff nr bij hadden gezet had ik nog wel ff gebeld waardoor enzo.
Maarja ik reageer over het algemeen niet al te goed op dreigementen. we gaan de gemeente bellen enzo.
Nu al bang, LOL als ik dat doe elke keer als er iets niet klopt met parkeren bij laadpalen dan krijgt de helft nl een bon. incl wss hun.
want zat keer auto vol gezien en dat ik er niet kon parkeren. Denk niet de manier he
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik geef die briefjesschrijver wel gelijk. De toon had anders gekund, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |