Ik zou boeswoost zijn.quote:
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagendat helpt echt niet
Als je minder dan 50 uur per week werkt, dan heb je tijd zatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
neuh tja je moet er maar de tijd voor hebben.
Ik overweeg het nog trouwens
Jij gaat ook niet/nooit?quote:
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
-------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟪 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze was ook weer mooi, lol oeps.
moet er nog mee oppassen want zal niet de eerste keer zijn dat ze bedrijf dus bellen en ik het daarna van hun krijg.
Let wel niemand rijdt hier elektrisch behalve die zelf een oprit hebben en parkeren waar ik normaal parkeer zonder laden.
Had nog overwogen gister om hem weg te halen, maar geen plekje te zien in de buurt dus dacht dikke lul met ze ook maar.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig, een echte DTS-meet
Lekker palen in het openbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijn
Die zijn er om het onzin gehalte een beetje op peil te houden anders wordt straks heel DTS naar een ander forum verbannen enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok die zwart en grijze blokjes snap ik niet
haha nee maar er staan er best veel. en ok het zal ook de eerste keer niet zijn dat ik er niet kan staan doordat er gewoon niet elektrische auto staan. of die sowieso allang vol zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alsof openbare palen alleen voor mensen uit de buurt zijn
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:12 schreef Harrie het volgende:
-------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟪 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna zeker. Moet mijn agenda nog checken.
Chipjes inquote:
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol isquote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.
Waarom laat je hem dan ook staan?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
ik kan me de frustratie al voelen. van dat ze dan langs die palen reden en dan komen bij mijn auto die er een dag stond enzo. en van wtf. die is allang al vol en waarom staat ie er nog. ziedend wss om helemaal nog briefje te schrijven.
ik ook niet meestal, maar als ik terug kom eind middag is ie pas vol tegen 11 uur in de avond. en zeg is vooral met storingsdienst dat ie vol moet zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier in de wijk laat niemand zijn auto staan als ie vol is
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, je komt zeker of je agenda moet er tussen komen dan pas ik hem wel aan
Daarom pen tussen bilnaad klemmen en daarmee schrijven zodat ze dat niet kunnen zienquote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef kree het volgende:
duidelijk vrouwen handschrift ook dat briefje. LOL
Is ook gewoon tokkiegedrag om je auto te laten staanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:22 schreef kree het volgende:
tis wel je kunt die frustratie voelen enzo als ze zo een briefje helemaal gaan schrijven.
Ik stond trouwens met wielen gewoon in parkeervak. tja kon niet anders omdat er andere auto toen stond ook buiten vak.
maargoed hahahaha
Heb jij lekkere chips?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |