SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 14:45:12 ]![]()
Dat komt misschien nog wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het begin is er dus.
Misschien moet je er een topic voor openen?Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kan 31 mei niet.
Dan heeft mijn zilvervisje een wedstrijd. Hij wil graag een goudvisje worden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.![]()
![]()
Ja want het staat al niet meer in de OPquote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog wel ja.
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft Klodder je zo uitgeput, dat kan ook nogquote:Op zondag 9 februari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben zo ontzettend moe man.
Misschien effect van mijn nieuwe medicijnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou wss net zoals hier, je zegt bolk. en vervolgens antwoorden de rest bolk.quote:
En dan weer opnieuw. zo uren verder gelijk. net als hier
Do what you love, love what you do!![]()
Ja beter een discussie die de hele meet doorgaatquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou wss net zoals hier, je zegt bolk. en vervolgens antwoorden de rest bolk.
En dan weer opnieuw. zo uren verder gelijk. net als hier
![]()
![]()
ik zie het al voor mequote:Op zondag 9 februari 2025 14:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter een discussie die de hele meet doorgaat
maar zal allemaal wel mee vallen in het echt denk ik
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die hebben wel goed gereedschapGebruik thuis ook meestal torxquote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
fan van Torx tegenwoordig, na de platte schroeven die ik nog wel eens tegenkom en daarna kruiskop die idd kut zijn met niet het goede bit.
Torx werkt redelijk en krijg je ook vaak nog wel los.
Gelukkig worden ze wat meer gebruikt tegenwoordig in de industrie.Ik heb dat met scharenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik met schroevendraaiers enzo om moet gaanDus ik heb dat probleem niet.
![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 9 februari 2025 14:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mezelf toch heb net een kan thee gezet![]()
![]()
torx is dan ook meer de verbeterde versie van inbus.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Gebruik thuis ook meestal torx
[..]
Ik heb dat met scharen
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik stel me zo voor dat we vooral heel veel mensen in de weg gaan zitten en staan.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog wel ja.
[..]
Ik denk dat het vooral veel bier drinken en lachen wordt, en misschien kunnen we iets van RL bolken doen.
Ik zie dotteke en justink die komen natuurlijk zeker
ieniminimuis die komt waarschijnlijk
aardappelschotel komt natuurlijk ook zeker![]()
Ben ik goed inquote:Op zondag 9 februari 2025 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat we vooral heel veel mensen in de weg gaan zitten en staan.![]()
![]()
Nee ik kom niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komen
aardappelschotel komt natuurlijk ook zekerTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga zeker komen, alleen niet daar![]()
Iedereen komt gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komen
aardappelschotel komt natuurlijk ook zeker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar meerdere meets bent geweest...Trotste mama van Ambar
Daarom gaat ze niet meer waarschijnlijlk.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar meerdere meets bent geweest..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders![]()
quote:quote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersTrotste mama van Ambar
We leggen wat bij elkaar voor een waardebon van de betere scharenspeciaalzaak, dan komt ze wel.quote:Yea, she's on crack.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:quote:quote:![]()
![]()
Ik heb genoeg scharen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We leggen wat bij elkaar voor een waardebon van de betere scharenspeciaalzaak, dan komt ze wel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou ik ben net weg van haarquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Klodder je zo uitgeput, dat kan ook nog
Dan nog een paar dagen in die kliniek en dan naar huis ...:')![]()
Was ik niet bij.,quote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - UtrechtTrotste mama van Ambar
Ze loopt weer eens te trollenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - Utrecht![]()
![]()
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dagquote:Op zondag 9 februari 2025 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik ben net weg van haar
Dan nog een paar dagen in die kliniek en dan naar huis ...
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
--------------------------------------------------------------
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @ieniminimuis
🟨 @kree
🟨 @Dotteke
🟨 @JustinK
🟨 @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @Shii
⬛ @Dr.Mikey
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht![]()
![]()
Issie nog meer uitgeputquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dag
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wilt![]()
![]()
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?![]()
![]()
Ik kom niet, veel te ver wegquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟨 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
🟨 @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht
Altijd.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je opent wel een topic er over, maar je ging niet?
Heel toevallig heeft op elke dag dat er een meet gepland wordt mijn zilvervisje wedstrijden om een goudvisje te worden.Trotste mama van Ambar
Oh je komt wel?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef Lovely het volgende:
Zet er maar een zwart blokje voor mijn naam![]()
![]()
Wat een strijder die zilvervisjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd.
Heel toevallig heeft op elke dag dat er een meet gepland wordt mijn zilvervisje wedstrijden om een goudvisje te worden.![]()
Misschien een apart topic makenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Bij mij mag je invullen dat ik niet komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gehehe had nog niks gezegd enzo. maar okquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Ik blijf het idee leuk vinden....Do what you love, love what you do!![]()
SLaapt hij wel goedquote:
maar wel naar de meetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een apart topic maken
Bij mij mag je invullen dat ik niet kom![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan kan het wat langer. Kunnen we ook wat leuks gaan doen zoals museum. Mquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar weinig dat jullie samen kunnen zijn, net 1 dag
Maar volgend weekend kan een heel weekend of niet, dan ben je weer thuis en kan je doen en laten wat je zelf wilt:')![]()
Ja hij moet er nu voor vechten nu transmetalen niet meer mogenquote:
Trotste mama van Ambar
Lekker laten staanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat een geblindeerd busje voor je klaar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Doe mij maar bijna zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij de Nacht:')![]()
Nope, doe ik niet aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef kree het volgende:
2 uur met OV. hmmms waarom is het altijd zo verdat helpt echt niet
![]()
Dan heb ik de optie, haal de naam van degene die niet meer willen doen er gewoon tussen uitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet, de blokjes zijn op
Geen behoefte aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij lag er niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
gast, ik heb gisteren 9 uur in het ov gezeten om een stok op te halen die er niet lag dus niet zo klagendat helpt echt niet
Je hebt tijd zat, je kan hele avonden nachten hier zitten kletsten, dus druk heb je het nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef kree het volgende:
2 uur met OV. hmmms waarom is het altijd zo verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: