SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o, dan brengt ze hem naar het station en moet jij hem oppikken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hij was afgelopen nacht weer bij zijn mama, en de komende nacht en dagen ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik rij sowieso altijd langs het station om hem naar school te brengen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o, dan brengt ze hem naar het station en moet jij hem oppikken?![]()
![]()
Komt mooi uit dan toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rij sowieso altijd langs het station om hem naar school te brengen.
Moet hij wel vroeg opstaan op deze dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's wel waar ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt mooi uit dan toch?
Moet hij wel vroeg opstaan op deze dagen![]()
En dan alweer weekend. Hebben ze binnenkort niet alweer vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja na volgende week.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
En dan alweer weekend. Hebben ze binnenkort niet alweer vakantie?![]()
![]()
Ze hebben echt zoveel vrij heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor het geval je nog geen nachtmerries hadquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Totquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gefeliciteerd mien lekkuh Wurstjuhquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je, ga je vandaag worst eten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige dag in het jaar dat ik wel van een worst houd.
Gefeliciteerd @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen als je langs komtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dank je, ga je vandaag worst eten?Trotste mama van Ambar
Ja hoor komt goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou je nog ruimte over voor een worst?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dan kan je wel zien dat is
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Hey Paul
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ook nietquote:
Hey KWquote:
Volgens mij kun je een paar klepjes openen. Maar weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie je die binnenkant straks ook?![]()
Dit bericht krijgen en de winter moet nog beginnenalleen de zomer maanden nog gehad na de afrekening in juni
Sowquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Dit bericht krijgen en de winter moet nog beginnenalleen de zomer maanden nog gehad na de afrekening in juni
[ afbeelding ]![]()
Die berichten van je kunt je bedrag verlagen gewoon negeren toch?Trotste mama van Ambar
Joah, plaatje 500 van de 1377quote:
Moet nog een hoop gebeuren maar ik doe het een stuk rustiger aan dan aan het begin.![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die berichten van je kunt je bedrag verlagen gewoon negeren toch?![]()
De stookmaanden moeten nog komen.quote:
Ik laat het ook gewoon zo staan. ALs ik een vast tarief wil dan gaan ze ook uit van je jaar gebruik moet ik betalen, dus ergens gaat er iets verkeerd![]()
Ja dat negeer ik ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die berichten van je kunt je bedrag verlagen gewoon negeren toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke leverancier is dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stookmaanden moeten nog komen.
Ik laat het ook gewoon zo staan. ALs ik een vast tarief wil dan gaan ze ook uit van je jaar gebruik moet ik betalen, dus ergens gaat er iets verkeerd![]()
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Vattenvalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GEFELICITEERD @hemarookworst
https://media.tenor.com/nEI56sYW8dYAAAAM/beer-candles.gif
Hemarookworst gonna hemarookworst'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dank jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
GEFELICITEERD @:hemarookworst
https://media.tenor.com/nEI56sYW8dYAAAAM/beer-candles.gif
Hemarookworst gonna hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ff uit eten met ouders in de stadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ga je het vieren of lekker solo genieten?Uw ADH vitamine Worst
Heerlijk. Een fijne verjaardag iig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga ff uit eten met ouders in de stad'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
@hemarookworst van harte gefeliciteerd, gozer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Van harte Hema!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga ff uit eten met ouders in de stad![]()
Hey Birdie
Ik zeg hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg nu even helemaal nietsquote:
Lekker rustig tochquote:
Heb ffkes pauze, ben een verslag aan het uittypen en ik kan niet zoals jij binnen een minuut hier een post zetten en mijn werk doen. Vind het nog steeds knap dat jij dat kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik kan dan weer dingen niet die jij wel kanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig toch
Heb ffkes pauze, ben een verslag aan het uittypen en ik kan niet zoals jij binnen een minuut hier een post zetten en mijn werk doen. Vind het nog steeds knap dat jij dat kan.![]()
![]()
Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Trotste mama van Ambar
Ik kan veel dingen tegelijk, maar werken en dit gaat mij echt niet lukken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik kan dan weer dingen niet die jij wel kan
Dan zou je een paar woorden kunnen typen en dan weer een bolk zetten
Dan ben je echt veel langer met het werk bezig lijkt mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Elke keer ga ik weer de fout inquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Akkoordquote:![]()
![]()
Maar wel zonder bevruchting graag
Smakelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin! Ik gooi net even een broodje in de oven![]()
![]()
Ik kop hem niet in, anders krijg ik het weer om mijn oren dat ik ergens gefixeerd op benquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord![]()
![]()
Maar wel zonder bevruchting graag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat voert vaak wel de boventoon jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voert vaak wel de boventoon ja
Liefde in een spoiler is geen liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik krijg dat ook vaak om mijn orenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in, anders krijg ik het weer om mijn oren dat ik ergens gefixeerd op ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snap dr niets van
Akkoordquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liefde in een spoiler is geen liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voert vaak wel de boventoon ja
Nu voel ik me gekwetstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liefde in een spoiler is geen liefde
Auto helemaal de moeder volgepropt met zooi wat naar de stort moet, maar die is pas over dik 3 kwartier open.
Nog ff tijd om te bolken dus!![]()
![]()
Net boterhammen met kaas op, lekker saai.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik moet nog steeds piepschuim wegbrengen en een stuk kastjeTrotste mama van Ambar
Hoezo eindelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Durf je die nu eindelijk te plaatsen![]()
Restecp hoor!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Boterham met een blaadje sla, kaas, kipfilet en een stiekeme lik Belgische mayo![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van die spoiler welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Boterham met een blaadje sla, kaas, kipfilet en een stiekeme lik Belgische mayo![]()
Maak je die zelf, of koop je die kant en klaar?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil ook!![]()
Maak je die zelf, of koop je die kant en klaar?![]()
![]()
Actsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo! Liefde in het openbaar EN in de spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
Echte liefde dus!
Geen act, he?![]()
![]()
Nee. Ik heb wel smaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen joppiesaus? Of kant en klare pindasaus?Trotste mama van Ambar
Is niet eens heel lekker ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen eigen joppiesaus makenTrotste mama van Ambar
Kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niet eens heel lekker ofzo![]()
![]()
🤪🤤quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Boterham met een blaadje sla, kaas, kipfilet en een stiekeme lik Belgische mayoWerewolf![]()
Jusquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
JusSausje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nehhhhquote:
Ben niet zo van de sausjes
Een dipje is dan wel weer lekker
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, de hele dag alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Justin is toch ook wel een slijmbal eerste klas ook he
Kans is groot dat Frasier wordt ingeslapen. Beestje is dement en zwaar traumatisch.
14 jaar. Ik vergeet hem nooit.Werewolf![]()
Is dat je hond of kat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kans is groot dat Frasier wordt ingeslapen. Beestje is dement en zwaar traumatisch.
14 jaar. Ik vergeet hem nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kat van broer maar de mama heeft er wel voor gezorgd omdat broer en schoonzus beiden werken.quote:Werewolf![]()
O oke, beestje had twee huisjes dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kat van broer maar de mama heeft er wel voor gezorgd omdat broer en schoonzus beiden werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Min of meer wel ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, beestje had twee huisjes dus?Werewolf![]()
Zellufquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Justin is toch ook wel een slijmbal eerste klas ook he![]()
![]()
Gewoon doen, gezellig met Wilma.quote:
weet niet of ik durfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is een prima idee, naar de meet gaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is er ijskoffie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt een koffiemeet met belangstellenden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kom je dan niet gewoon voor de gezelligheid?quote:
Naar dat Oktoberfest wil je ook al niet.
How can I make this topic about me?![]()
Nee ik kom alleen voor de ijskoffie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom je dan niet gewoon voor de gezelligheid?
Naar dat Oktoberfest wil je ook al niet.
Hmmmm. Dan moet ik even kijken hoe en wat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik kom alleen voor de ijskoffie.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon op mijn zolderkamer blijven met ijskoffie uit de koelkast dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmmm. Dan moet ik even kijken hoe en wat.
Is iedereen op de koffiemeet gezellig aan het kletsen en doen,
en aeque is in een hoekje mijn voorraad ijskoffie aan het opslurpen....
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is iedereen op de koffiemeet gezellig aan het kletsen en doen,
en aeque is in een hoekje mijn voorraad ijskoffie aan het opslurpen....
Dat is een mogelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon op mijn zolderkamer blijven met ijskoffie uit de koelkast dus.
En dan kijk je mee via de live feed....
Ik neem mijn fobie voor normale koffie voor lief en kom gewoon langsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt een koffiemeet met belangstellenden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik neem mijn fobie voor normale koffie voor lief en kom gewoon langs
Ik heb wel mensen ontmoet die tegenwoordig er niet meer zijn. Maar ik ben niet de reden.quote:Trotste mama van Ambar
Op fok dan mag ik hopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen ontmoet die tegenwoordig er niet meer zijn. Maar ik ben niet de reden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ik heb FOK!kers ontmoet die helaas zijn overleden ja.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik heb FOK!kers ontmoet die helaas zijn overleden ja.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik heb FOK!kers ontmoet die helaas zijn overleden ja.![]()
![]()
Misschien is het een vlaamse versie van kikker in je bil.quote:
Hier zitten helpt dan ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja.
Moet mijn zin verzetten maar heb het lastig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja.
Moet mijn zin verzetten maar heb het lastig
SterkteHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: