SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
champie is wel lekker![]()
"Gebruikers roemen de drugs omdat de gemiddelde gebruiker er een stuk gezelliger op wordt. Anna: "Je kan het eindeloos associatief met elkaar over van alles hebben. Je voelt je heerlijk."
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb door ex of wat hij ook was van die magnetrondingen gekocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
zoute popcorn maar dan wel vers gemaakt
Briljant.![]()
Zoute popcorn
Zoete popcorn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik had een heel lang antwoord inmiddels getypt, maar mn laptop gaf me een blue screen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste gebruik ik nooit. En ik ontken verder niks, hè. Stel alleen een vraag. Toen DTS op slot ging was aeque schuldbewust, maar ik zie weinig verandering bij hem qua gedrag. Die gozer loopt al weken te zuigen. Mag ik dan niet een keer vragen waarom hij zich zo gedraagt?
Dus het heeft zo moeten zijn dat het niet het antwoord is dat ik wilde geven.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als je maar niet geïnspireerd raaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
champie is wel lekker![]()
"Gebruikers roemen de drugs omdat de gemiddelde gebruiker er een stuk gezelliger op wordt. Anna: "Je kan het eindeloos associatief met elkaar over van alles hebben. Je voelt je heerlijk."
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb door ex of wat hij ook was van die magnetrondingen gekocht.
Briljant.![]()
Deze een paar jaar terug gekochtbioscoop popcorn
![]()
Tis gewoon kutspul wat niet alleen je eigen leven kapot maakt maar ook die van je dierbarenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet geïnspireerd raakt![]()
![]()
Oh damzzz ik heb er over zitten te twijfelen maar heb al een keuken vol apparatuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zak![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet geïnspireerd raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Heb je zelf ervaring mee?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tis gewoon kutspul wat niet alleen je eigen leven kapot maakt maar ook die van je dierbaren
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruiktUw ADH vitamine Worst
Waar zijn de liters gesmolten boter die er overheen gegoten worden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zak![]()
![]()
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ahh maar deze vind ik echt de aankoop waard! Was toen wel wat goedkoper bij bol. Zie dat hij nu 50 euries kost.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh damzzz ik heb er over zitten te twijfelen maar heb al een keuken vol apparatuurSmile, it's free therapy.![]()
Wc papier hoop ik toch wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring mee?
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruiktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik maak het met een beetje oliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar zijn de liters gesmolten boter die er overheen gegoten worden?![]()
Boter wel een keer gedaan maar dit is gezonder.Smile, it's free therapy.![]()
Wederom teleurgesteld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik maak het met een beetje olie![]()
Boter wel een keer gedaan maar dit is gezonder.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja. Wil dat soort mensen ook nooit meer in mijn leven hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring mee?
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruikt
En ik was altijd prima met drugs. Maar leuk op een feestje ofzo.
Toen ik bij een vriend die laveloos van de drank en coke op de bank in coma lag, de teringbende kon opruimen voordat zijn kinderen wakker werden was ik er zo erg klaar mee.
Ben zelf ook weg gegaan en met pijn in mijn hart de kinderen achtergelaten.
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, ookal gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoe
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 01:27:26 ]![]()
Pff heftig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. Wil dat soort mensen ook nooit meer in mijn leven hebben.
Toen ik bij een vriend die laveloos van de drank en coke op de bank in coma lag, de teringbende kon opruimen voordat zijn kinderen wakker werden was ik er zo erg klaar mee.
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, ookal gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoe
Uw ADH vitamine Worst
Clairy?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, polak gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle contact verbroken.
Triest.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn auto-correct is zwaar klote van iPhoneMaar had m al verbeterd
Heb het altijd gedaan voor hem , voor de kinderen zorgen. Ook na relatie dus. Maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om toen hij die laatste avond ook nog van de bank afflikkerdequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.
Triest.![]()
Kan er nog verdrietig om worden. Ik mis de vriendschap en de kinderen. Maar beter ver weg van mij blijven.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb het altijd gedaan voor hem , voor de kinderen zorgen. Ook na relatie dus. Maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om toen hij die laatste avond ook nog van de bank afflikkerde![]()
Kan er nog verdrietig om worden. Ik mis de vriendschap en de kinderen. Maar beter ver weg van mij blijven.
How can I make this topic about me?![]()
Ehhhhquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik doe het eigenlijk wel goed met de punten![]()
Toch? TOCH?How can I make this topic about me?![]()
Jazeker, jajaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Toch? TOCH?
Neen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Toch? TOCH?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is en blijft lastig somsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ging anderhalf uur geleden naar bed
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ging anderhalf uur geleden naar bed
Ik lag op de bank te. Nu net wakker.
Ik dacht ik ga in bed liggen dan ga ik slapen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Ik lag op de bank te. Nu net wakker.
How about that![]()
![]()
8.00 uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die gaat af om.... hoe laat?![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat heb ik vanavond begrepenik geloof hem wel.
Ik denk dat de zelfbolkjes niet echt goed doen voor je puntjes, @mascara-klodder
Valt mee. Maar hoop te doen nog voordat mijn vader komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is nog een schappelijke tijd.![]()
Oh joh, ik weet toch niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:49 schreef Sally het volgende:
Ik denk dat de zelfbolkjes niet echt goed doen voor je puntjes, @:mascara-klodder![]()
Vind t gewoon leuke sc.
Maar zag in de OP dat ik in de scorelijst sta net.![]()
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat heb ik vanavond begrepenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…![]()
Doe gewoon waar je zin in hebt.![]()
Deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen hoor![]()
Doe gewoon waar je zin in hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat je nuchter was?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…
Of dat je gebruikt had..?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je nuchter was?
Of dat je gebruikt had..?![]()
![]()
Dat ik een avond nuchter was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je nuchter was?
Of dat je gebruikt had..?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah.quote:
Ik dacht: ik vraag het maar even na. Want er konden meerdere antwoorden zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je je gordijnen open?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt even naar buiten![]()
![]()
Ik ben zelfs even naar buiten gelopen.quote:
De maan zit hier achter sluierbewolking. Wel mooi....How can I make this topic about me?![]()
De overburen maar ze slapen volgens mij al.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie zit je nou weer te moonen?Smile, it's free therapy.![]()
zoooo helemaal naar buiten gelopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs even naar buiten gelopen.
De maan zit hier achter sluierbewolking. Wel mooi....![]()
Ja ook achter wat sluierbewolking ziet het er mooi uit.Smile, it's free therapy.![]()
Hier nietquote:![]()
Weer bewolkt![]()
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Of ze bellen nu de politie dat ze de bat signal hebben gezien!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De overburen maar ze slapen volgens mij al.
Ik heb de maan gisteravond nog even gezien toen het nog net wat licht was - het was echt prachtig! Heel groot en de zwarte vlekken op de maan goed te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.
Was toen net boven de horizon.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lamellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Vertel eens @:Gebrokenglas
![]()
![]()
Trusten allemaal
Dit kijk je voor je lol?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moest hier zo erg om lachen. Zie het publiek lekker uit hun dak gaan met hun vlaggetjes![]()
![]()
Niet mijn dingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga nou gewoon lekker GoT kijken!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3109 / +84 / +18 / 3692 / 4346
2. JustinK / 971 / +107 / +0 / 3776 / 4229
3. KillemWieft / 672 / +25 / +10 / 344 / 589
4. Lovely / 662 / +51 / +0 / 2633 / 3097
5. devzero / 650 / +36 / +0 / 591 / 788
6. AardappelSchotel / 610 / +22 / +0 / 2424 / 2884
7. Sally / 470 / +61 / +5 / 363 / 502
8. ieniminimuis / 435 / +51 / +0 / 1149 / 1346
9. loveyoulongtime / 380 / +16 / +0 / 1348 / 1564
10. hemarookworst / 364 / +8 / +5 / 814 / 1006
11. MizzezAmy / 340 / +19 / +0 / 1697 / 1947
12. Pinnenmutske / 313 / +58 / +0 / 812 / 1009
13. Kissingbird / 274 / +13 / +8 / 1449 / 1648
14. mario390 / 264 / +67 / +0 / 233 / 323
15. ToT / 262 / +5 / +0 / 1438 / 1569
16. mascara-klodder / 212 / +44 / +9 / 500 / 617
17. marc0871 / 209 / +29 / +0 / 230 / 355
18. gebrokenglas / 188 / +0 / +1 / 799 / 922
19. sp3c / 180 / +14 / +0 / 199 / 263
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandelingquote:
Is nostalgie. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandeling
Geen idee hoe jong jij bent![]()
![]()
Jij wilt gewoon van iedereen weten hoe oud ‘ie is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is nostalgie. Ofzo.
Geen idee hoe jong jij bent
Waarom zou ik dat willen weten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon van iedereen weten hoe oud ‘ie is!
Ik ben sowieso wel 1 van de oudstenJij ook
![]()
![]()
45quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen weten?
Ik ben sowieso wel 1 van de oudstenJij ook
Werewolf![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
DoeiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gevt welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zondag de de stok weggebrachtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeg dat weelquote:zou nog wel een dag kunnen slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mijquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mijklote weer. Die massages helpen niet?
![]()
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]klote weer. Die massages helpen niet?
Het was redelijk genezen, maar denk toch dat ik het weer te zwaar belast heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Aeque
Ik duik ff DM met Dotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ik
Het was redelijk genezen, maar denk toch dat ik het weer te zwaar belast heb.![]()
![]()
Maakt mij wel gelukkig iedere maandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef mario390 het volgende:
man man man moet ik altijd gestort werdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Leuke smiley AeqWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij wordt gestortquote:
Prettig gestortquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je vergeet een oquote:
Zelfportretquote:
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!quote:![]()
Ik bedoelde eigenlijk je UI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!![]()
Nu verraad je je zelf al weer pppfff dommieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog zo erg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg dat weelzou nog wel een dag kunnen slapen
![]()
![]()
Shit!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk je UI.
Nu verraad je je zelf al weer pppfff dommie
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3120 / +84 / +29 / 3695 / 4352
2. JustinK / 971 / +107 / +0 / 3776 / 4229
3. KillemWieft / 677 / +25 / +15 / 344 / 590
4. Lovely / 662 / +51 / +0 / 2633 / 3097
5. devzero / 651 / +36 / +1 / 591 / 789
6. AardappelSchotel / 651 / +22 / +41 / 2428 / 2892
7. Sally / 470 / +61 / +5 / 363 / 502
8. ieniminimuis / 435 / +51 / +0 / 1149 / 1346
9. loveyoulongtime / 380 / +16 / +0 / 1348 / 1564
10. hemarookworst / 364 / +8 / +5 / 814 / 1006
11. mascara-klodder / 345 / +44 / +142 / 500 / 622
12. MizzezAmy / 340 / +19 / +0 / 1697 / 1947
13. Pinnenmutske / 317 / +58 / +4 / 814 / 1013
14. mario390 / 303 / +67 / +39 / 233 / 329
15. Kissingbird / 275 / +13 / +9 / 1449 / 1649
16. ToT / 262 / +5 / +0 / 1438 / 1569
17. sp3c / 211 / +14 / +31 / 200 / 269
18. marc0871 / 209 / +29 / +0 / 230 / 355
19. gebrokenglas / 192 / +0 / +5 / 799 / 923
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mario iedereen mag hier posten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je vannacht hier? je was 2 keer en ur allein
je bent sonst niet hier
Er zitten bijna allemaal nieuwe users hier en iedereen heeft evenveel rechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhhhh mijn wekker gaat straks? Ben graag voor de wekker wakkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je vannacht hier? je was 2 keer en ur allein
je bent sonst niet hier![]()
![]()
Gebod 5 heeft hij toch altijd moeite mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario iedereen mag hier posten.
Er zitten bijna allemaal nieuwe users hier en iedereen heeft evenveel rechtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij ziet het liefst een compleet leeg DTS waarin alleen hij mag posten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario iedereen mag hier posten.
Er zitten bijna allemaal nieuwe users hier en iedereen heeft evenveel recht![]()
![]()
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Gebod 5 heeft hij toch altijd moeite mee.![]()
Oh mag dat niet...?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?
Waar het hart vol van is........ de rest heb ik gedeletequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?
nee je was van 3 00 hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhhh mijn wekker gaat straks? Ben graag voor de wekker wakker![]()
Als we mijn spelling gaan checken dan heb ik zo nog 169.305 slechte grappen voor jequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is........ de rest heb ik gedelete
Ik vond een wel genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we mijn spelling gaan checken dan heb ik zo nog 169.305 slechte grappen voor je
quote:
Ja.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
* aeque kruipt snel uit de bosjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Morguh GGquote:
Da's mooi op tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie, maar als je hiermee de dag opstart:
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zo sinaasappels uitpersen. * mascara-klodder stuurt glaasje naar jouHow can I make this topic about me?![]()
Gaat naar DJMO man! Altijd goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken is![]()
![]()
Dan heb je ineens een tweeling!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken is![]()
![]()
Met smilies iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie, maar als je hiermee de dag opstart:
Dat mag jij denken.quote:
Snap ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Van het station afhalen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:45 schreef ToT het volgende:
Ja, ff Mini-ToT van het station ophalen en naar school brengen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas heeft nog geen koffie gehad. Hem ontgaat dit statement evenquote:How can I make this topic about me?![]()
Oktoberfest in Sittard, het moet niet gekker worden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik begrijp dat jij heen gaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:48 schreef aeque het volgende:
Oktoberfest in Sittard, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij heen gaan?
Geen zin om mijn paspoort te pakken om naar het buitenland te reizen.
Je zou eens moe wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:50 schreef aeque het volgende:
Geen zin om mijn paspoort te pakken om naar het buitenland te reizen.
Liever lui dan moe.quote:
Van lui zijn kan je ook moe wordenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van lui zijn kan je ook moe worden
Daar zijn dutjes voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van lui zijn kan je ook moe worden
Nee joh, gewoon dutjes van minimaal 2 uur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je bedoelt ook die van 'even de ogen sluiten' en dat je ineens 4 uur later wakker wordt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon dutjes van minimaal 2 uur.How can I make this topic about me?![]()
Wens van de gedachtequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt ook die van 'even de ogen sluiten' en dat je ineens 4 uur later wakker wordt?
Dat zijn wel de beste dutjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt ook die van 'even de ogen sluiten' en dat je ineens 4 uur later wakker wordt?![]()
![]()
Die zijn heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zijn wel de beste dutjes
Ik lust alleen velletjes vrij hotel shit :quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zo sinaasappels uitpersen. * mascara-klodder stuurt glaasje naar jou
XIk heb er één en ik ben er trots op
Hey Mutskequote:
Ieuwwww velletjes zijn ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lust alleen velletjes vrij hotel shit :
X![]()
Gewoon door zeef het glas in![]()
![]()
Ik dacht even dat het vrijdag de 13e was
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee, het is al de 18e. De tijd vliegt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even dat het vrijdag de 13e wasHow can I make this topic about me?![]()
nog 2 maanden en dan is Sinterklaas al weer naar huis en klopt de Kerstman bijna aan de deur en beginnen we over 2,5 maand alweer aan het nieuwe jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AMIEquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even dat het vrijdag de 13e was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna alweer zomer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
nog 2 maanden en dan is Sinterklaas al weer naar huis en klopt de Kerstman bijna aan de deur en beginnen we over 2,5 maand alweer aan het nieuwe jaar
Eerst nog die rot klok een uur terug. Nog langer in het donker zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey JustinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker juist.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst nog die rot klok een uur terug. Nog langer in het donker zitten
quote:
Patat of friet
Het boeit me niet
Misschien niet altijd gezond
Maar ik stop ze gewoon in mn mond
Ah, de volle maan is weer voorbij
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Proteïneshake?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Patat of friet
Het boeit me niet
Misschien niet altijd gezond
Maar ik stop ze gewoon in mn mond
Ah, de volle maan is weer voorbij![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch moet jij hem naar school brengen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hij was afgelopen nacht weer bij zijn mama, en de komende nacht en dagen ook.
Ja heel verhaal die ik liever niet publiekelijk vertel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch moet jij hem naar school brengen?![]()
![]()
No worries.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heel verhaal die ik liever niet publiekelijk vertel.
Dus. Hebben jullie nog emoties waar jullie over willen praten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: