SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
champie is wel lekker![]()
"Gebruikers roemen de drugs omdat de gemiddelde gebruiker er een stuk gezelliger op wordt. Anna: "Je kan het eindeloos associatief met elkaar over van alles hebben. Je voelt je heerlijk."
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb door ex of wat hij ook was van die magnetrondingen gekocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
zoute popcorn maar dan wel vers gemaakt
Briljant.![]()
Zoute popcorn
Zoete popcorn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik had een heel lang antwoord inmiddels getypt, maar mn laptop gaf me een blue screen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste gebruik ik nooit. En ik ontken verder niks, hè. Stel alleen een vraag. Toen DTS op slot ging was aeque schuldbewust, maar ik zie weinig verandering bij hem qua gedrag. Die gozer loopt al weken te zuigen. Mag ik dan niet een keer vragen waarom hij zich zo gedraagt?
Dus het heeft zo moeten zijn dat het niet het antwoord is dat ik wilde geven.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als je maar niet geïnspireerd raaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
champie is wel lekker![]()
"Gebruikers roemen de drugs omdat de gemiddelde gebruiker er een stuk gezelliger op wordt. Anna: "Je kan het eindeloos associatief met elkaar over van alles hebben. Je voelt je heerlijk."
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb door ex of wat hij ook was van die magnetrondingen gekocht.
Briljant.![]()
Deze een paar jaar terug gekochtbioscoop popcorn
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tis gewoon kutspul wat niet alleen je eigen leven kapot maakt maar ook die van je dierbarenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet geïnspireerd raakt![]()
![]()
Oh damzzz ik heb er over zitten te twijfelen maar heb al een keuken vol apparatuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zak![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet geïnspireerd raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Heb je zelf ervaring mee?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tis gewoon kutspul wat niet alleen je eigen leven kapot maakt maar ook die van je dierbaren
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruiktUw ADH vitamine Worst
Waar zijn de liters gesmolten boter die er overheen gegoten worden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zakken waarin er wel altijd een paar aanfikken in de zak![]()
![]()
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ahh maar deze vind ik echt de aankoop waard! Was toen wel wat goedkoper bij bol. Zie dat hij nu 50 euries kost.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh damzzz ik heb er over zitten te twijfelen maar heb al een keuken vol apparatuurSmile, it's free therapy.![]()
Wc papier hoop ik toch wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring mee?
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruiktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik maak het met een beetje oliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar zijn de liters gesmolten boter die er overheen gegoten worden?![]()
Boter wel een keer gedaan maar dit is gezonder.Smile, it's free therapy.![]()
Wederom teleurgesteld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik maak het met een beetje olie![]()
Boter wel een keer gedaan maar dit is gezonder.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja. Wil dat soort mensen ook nooit meer in mijn leven hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring mee?
Ik gebruik zelf trouwens helemaal niks en nooit gebruikt
En ik was altijd prima met drugs. Maar leuk op een feestje ofzo.
Toen ik bij een vriend die laveloos van de drank en coke op de bank in coma lag, de teringbende kon opruimen voordat zijn kinderen wakker werden was ik er zo erg klaar mee.
Ben zelf ook weg gegaan en met pijn in mijn hart de kinderen achtergelaten.
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, ookal gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoe
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 01:27:26 ]![]()
Pff heftig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. Wil dat soort mensen ook nooit meer in mijn leven hebben.
Toen ik bij een vriend die laveloos van de drank en coke op de bank in coma lag, de teringbende kon opruimen voordat zijn kinderen wakker werden was ik er zo erg klaar mee.
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, ookal gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoe
Uw ADH vitamine Worst
Clairy?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, polak gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle contact verbroken.
Triest.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn auto-correct is zwaar klote van iPhoneMaar had m al verbeterd
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb het altijd gedaan voor hem , voor de kinderen zorgen. Ook na relatie dus. Maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om toen hij die laatste avond ook nog van de bank afflikkerdequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.
Triest.![]()
Kan er nog verdrietig om worden. Ik mis de vriendschap en de kinderen. Maar beter ver weg van mij blijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: