Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. Wil dat soort mensen ook nooit meer in mijn leven hebben.
En ik was altijd prima met drugs. Maar leuk op een feestje ofzo.
Toen ik bij een vriend die laveloos van de drank en coke op de bank in coma lag, de teringbende kon opruimen voordat zijn kinderen wakker werden was ik er zo erg klaar mee.
Ben zelf ook weg gegaan en met pijn in mijn hart de kinderen achtergelaten.
Alle contact verbroken.
Ook wel avond gehad dat ze achter elkaar naar de wc gingen. Zei toen gewoon: jongens, ookal gebruik ik niet, leg je meuk maar gewoon op tafel ipv van dit gedoe
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn auto-correct is zwaar klote van iPhoneMaar had m al verbeterd
Heb het altijd gedaan voor hem , voor de kinderen zorgen. Ook na relatie dus. Maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om toen hij die laatste avond ook nog van de bank afflikkerdequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onverantwoord als je zoveel zuipt /snuift als je zelf voor kinderen moet zorgen.
Triest.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb het altijd gedaan voor hem , voor de kinderen zorgen. Ook na relatie dus. Maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om toen hij die laatste avond ook nog van de bank afflikkerde![]()
Kan er nog verdrietig om worden. Ik mis de vriendschap en de kinderen. Maar beter ver weg van mij blijven.
Ehhhhquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik doe het eigenlijk wel goed met de punten![]()
Toch? TOCH?
Jazeker, jajaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Toch? TOCH?
Neen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Toch? TOCH?
Het is en blijft lastig somsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ging anderhalf uur geleden naar bed
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ging anderhalf uur geleden naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |