SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mario slaapt niet vroeg hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een zalige TT!!! (leest ie toch niet meer die slaperd)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow, ja kut... Dan mot ie ff krabben an dat wurmpie.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario slaapt niet vroeg hoorLach met een schone bips![]()
Eer hij dit topic weer gevonden heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een zalige TT!!! (leest ie toch niet meer die slaperd)
Eerst ff BB alle kamers afkijken.![]()
Je bedoelt BareBack?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Eer hij dit topic weer gevonden heeft.
Eerst ff BB alle kamers afkijken.
Lach met een schone bips![]()
Futzpimmelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hij wil me dadelijk weer op de maul haue![]()
![]()
quote:Hoe chill wil je het hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Genoeg van serieus topic! Even hier chill
Lekker chillen!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wil ook wel in t bubbelbad
Ik heb ook geen bubbelbad hoor, alleen een gewone
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb gewoon een douche. Wel een fijnequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker chillen!
Ik heb ook geen bubbelbad hoor, alleen een gewone![]()
![]()
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Met Mario erbij double datequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wil ook wel in t bubbelbad
Ik ga wel onder de douchequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Met Mario erbij double date![]()
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.Marco B zong ooit "Morgen zal het beter gaan"... Weet niet met zijn vermeende slachtoffers maar toch....
Sterkte!Lach met een schone bips![]()
Wie stuurt er even wat eucalyptus olie op?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.sterkte nogmaals hopelijk snel verbetering
![]()
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga wel onder de douche
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanquote:Normaal doen @MizzezAmy en ik alleen naakt.
Dat is zijn resting bitch face denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is nu te vroeg om ongezellig te doen man.Uw ADH vitamine Worst
The Hardsock Caféquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom Killem-hardesok-Kieft!![]()
![]()
Ik dacht happy facequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn resting bitch face denk ik
Beetje preuts ben je soms ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanNormaal doen @:MizzezAmy en ik alleen naakt.
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.
O daar ben je toch, speciale TT voor jouquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?![]()
Don en Adquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?Lach met een schone bips![]()
Owja....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over ongezellig doen tochLach met een schone bips![]()
Cor en Donquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Moeilijke quizvragen wel, geen idee![]()
![]()
29cm vinden we ook helemaal prima hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.![]()
![]()
KUUUUUUUUT!!!!! Fuck my lifequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
29cm vinden we ook helemaal prima hoor![]()
3cm short
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KUUUUUUUUT!!!!! Fuck my life![]()
3cm short![]()
![]()
Weet jij hoe we een Oostenrijker noemen die alles in zijn kelder bewaard?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet jij hoe we een Oostenrijker noemen die alles in zijn kelder bewaard?
Uw ADH vitamine Worst
Aber nicht Hilversum.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat in nederland käse bekannt is
Alkmaar en Gouda wel.![]()
In gouda heeft nooit kaasproductie plaatsgevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aber nicht Hilversum.
Alkmaar en Gouda wel.Uw ADH vitamine Worst
Und in Oostenrijk jodelt jeder.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat in nederland käse bekannt is![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet jij hoe we een Oostenrijker noemen die alles in zijn kelder bewaard?![]()
![]()
Nou nou nou, kopkaas?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In gouda heeft nooit kaasproductie plaatsgevondenLach met een schone bips![]()
Maar er is wel kaas naar vernoemd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In gouda heeft nooit kaasproductie plaatsgevonden
En kaarsen![]()
![]()
Lijkt me leuk om samen met npo ofzo een docu te maken over mario in Nederland
Uw ADH vitamine Worst
ja maar de broeder zijn uit hilversumquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aber nicht Hilversum.
Alkmaar en Gouda wel.![]()
Ik produceer anders piemelkaas van uitmuntende kwaliteitquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In gouda heeft nooit kaasproductie plaatsgevonden![]()
Wat heb je gedaan?!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Welke broeder?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de broeder zijn uit hilversum
Bolland und Bolland?![]()
Wist je dat nieuwe stadhuis van Gouda op een stroopwafel is gebaseerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Maar er is wel kaas naar vernoemd.
En kaarsenUw ADH vitamine Worst
Spuit 11quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik produceer anders piemelkaas van uitmuntende kwaliteitLach met een schone bips![]()
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist je dat nieuwe stadhuis van Gouda op een stroopwafel is gebaseerd?![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te blijven, hč?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is nu te vroeg om ongezellig te doen man.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doe ik lekker tochquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hoeft niet te blijven, hč?
Oehhhh Killem komt er met een harde sok in!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hoeft niet te blijven, hč?![]()
Is meer een programma voor SBS.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt me leuk om samen met npo ofzo een docu te maken over mario in Nederland![]()
Niet alleen mn sok is hard.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom Killem-hardesok-Kieft!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij brak toen ie hem oppakte.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh Killem komt er met een harde sok in!Lach met een schone bips![]()
Ik las 'gebouwd'.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist je dat nieuwe stadhuis van Gouda op een stroopwafel is gebaseerd?![]()
![]()
Stofwolkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij brak toen ie hem oppakte.![]()
![]()
Ik zie t me nog voor me ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij brak toen ie hem oppakte.![]()
![]()
Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.quote:Lach met een schone bips![]()
Ohja dat was hijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.![]()
![]()
Deal!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik will nir niet dat jemand beginnt
met en van ergste verhalen wat bij onz
in oostenrijk gebeurd is
Dan ook geen kaasverhalen ophangen over Hilversum.![]()
Mein freund, halt die schnautze und verstehe das ein schertz ein schertz ist. Was denkst du von Marc Dutroux aus Belgien? Uber alles werden witze gemacht. Es ist kein ernst.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk gebeurd isLach met een schone bips![]()
ja ja schon goedquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mein freund, halt die schnautze und verstehe das ein schertz ein schertz ist. Was denkst du von Marc Dutroux aus Belgien? Uber alles werden witze gemacht. Es ist kein ernst.![]()
Heb jarenlang in Oostenrijkse chatgroep gezeten en ben een halve Duitser dus ik begrijp het wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, beter in Nederlands typen?![]()
![]()
Is dat zo beledigend voor Hilversum dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Deal!
Dan ook geen kaasverhalen ophangen over Hilversum.Uw ADH vitamine Worst
Nee die Westerlingen hier zeuren alleen maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat zo beledigend voor Hilversum dan?Lach met een schone bips![]()
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.
Co˛ neutraal snuivenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.![]()
![]()
Net boven Heerenveen, mis je niks aanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik weet nieteens waar Hilversum ligt
Volgens mij bij Leusden. Of is dat Amersfoort?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net boven Heerenveen, mis je niks aan![]()
![]()
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij bij Leusden. Of is dat Amersfoort?Lach met een schone bips![]()
Ligt eraan uit welke richting je komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.![]()
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.![]()
Ja ik kijk vanuit mijn kant van de wereld, het oosten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke richting je komt.Lach met een schone bips![]()
McDonalds en BK vlak bij elkaarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?
De Loosdrechtse plassen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Had daar ooit een FOK!scharrel en was echt mooi daar de omgevingLach met een schone bips![]()
Uit de luchtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke richting je komt.Uw ADH vitamine Worst
Neeeeee. Kijk eens op de kaart welke plaats er aan Leusden vastgeplakt zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De Loosdrechtse plassen?![]()
Geen zin in jij ouwe hosselaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeee. Kijk eens op de kaart welke plaats er aan Leusden vastgeplakt zit.Lach met een schone bips![]()
Nou google antwoord op jouw vraag wat ligt er aan Leusden vast: https://www.google.com/se(...)+er+aan+leusden+vastquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Doe FOK! op iPhone nu daar heb ik geen apps opstaan etcLach met een schone bips![]()
Amersfoort dus. Damzzz heb ik toch best veel gereisd voor een scharrelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou google antwoord op jouw vraag wat ligt er aan Leusden vast: https://www.google.com/se(...)+er+aan+leusden+vast![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk gebeurd is
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Doe je beter dan ik, meestal moest ik reizen voor scharrels... De ergste was Groningen, jezus wat een gedoe is dat met de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Amersfoort dus. Damzzz heb ik toch best veel gereisd voor een scharrelLach met een schone bips![]()
Alles bij jou is gedoe met de trein volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik, meestal moest ik reizen voor scharrels... De ergste was Groningen, jezus wat een gedoe is dat met de trein.![]()
![]()
Klopt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles bij jou is gedoe met de trein volgens mijLach met een schone bips![]()
Ik kan zelfs hier vandaan gewoon rechtstreeks naar Zwolle als ik dat zou willen.quote:
Ga ik nooit willen natuurlijk![]()
![]()
Vroeg mario weer of iemand de jeukleeftijd had gezien de tt?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee nog niet gevraagd @mario390quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
Vroeg mario weer of iemand de jeukleeftijd had gezien de tt?![]()
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar Arnhemquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs hier vandaan gewoon rechtstreeks naar Zwolle als ik dat zou willen.
Ga ik nooit willen natuurlijkBen je al klein uurtje verder. En dan begint het pas.
Maar ik verdom het om een auto aan te schaffen voor die paar km die ik normaal per jaar reis. Iets met eigenwijs.Lach met een schone bips![]()
Hoe reis je dan? Niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar ArnhemBen je al klein uurtje verder. En dan begint het pas.
Maar ik verdom het om een auto aan te schaffen voor die paar km die ik normaal per jaar reis. Iets met eigenwijs.![]()
Als je het zo redt, prima toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar ArnhemBen je al klein uurtje verder. En dan begint het pas.
Maar ik verdom het om een auto aan te schaffen voor die paar km die ik normaal per jaar reis. Iets met eigenwijs.
Maar je hebt wel rijbewijs dus?![]()
Verder komen dan 500m van je huis.
Vliegtuigquote:En heb altijd vrienden die me brengen als er spoor struggles zijn
Ik mis het niet hoor een rijbewijs. of auto. Had rijbewijs maar die is al zo lang verlopen dat ik niet weet of dat nog zomaar verlengd kan worden zonder weer wat gedoe.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je het zo redt, prima toch?
Maar je hebt wel rijbewijs dus?Lach met een schone bips![]()
Zowaar een keer met je eens.quote:
Vliegtuig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
VliegtuigEn heb altijd vrienden die me brengen als er spoor struggles zijn
Ik mis het niet hoor een rijbewijs. of auto. Had rijbewijs maar die is al zo lang verlopen dat ik niet weet of dat nog zomaar verlengd kan worden zonder weer wat gedoe.
[..]
Zie hierboven.![]()
Ik bedoel binnen Nederland.![]()
![]()
Dan openbaar vervoer als het echt moet, maar meestal rijdt er wel iemand voor me als ik de tank vol gooiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Vliegtuig.![]()
Ik bedoel binnen Nederland.
Popkes, het was een lange dag, bedtijd nu. De Teckel ging een half uur geleden al boos kijkend naar mij richting bed![]()
![]()
Als dit voor jou en iedereen zo goed werkt helemaal prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan openbaar vervoer als het echt moet, maar meestal rijdt er wel iemand voor me als ik de tank vol gooiIk kan me er zelf helemaal niets bij voorstellen om afhankelijk te zijn, maar als je alles dichtbij hebt is OV of auto ook niet zo noodzakelijk.
![]()
Goed idee wel, ik duik er ook in. Morgen weer een dag. Trustehquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Popkes, het was een lange dag, bedtijd nu. De Teckel ging een half uur geleden al boos kijkend naar mij richting bed
quote:Welterusten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik duik er ook in. Morgen weer een dag. Trusteh![]()
![]()
Alles op de opgevoerde E-Bike normaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Als dit voor jou en iedereen zo goed werkt helemaal prima.Ik kan me er zelf helemaal niets bij voorstellen om afhankelijk te zijn, maar als je alles dichtbij hebt is OV of auto ook niet zo noodzakelijk.
En ben dus ook niet afhankelijk
Als ik zeg ik ga dan naar schiphol en kom dan terug zijn er meerdere die altijd zeggen ik rij wel. Kost tank benzine, en verder ook als we ergens uitgaan er is altijd een bob en dan proppen we de tank ook weer vol. Ik zie er geen beperkingen in voor mij persoonlijk. Maar kan voor iedereen ook anders zijn.
Moet je maar niet met je junk harses van een balkon afdonderen.
Dat was gisteren toch al bekend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef aeque het volgende:
Moet je maar niet met je junk harses van een balkon afdonderen.![]()
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje zoontje (excuus).
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 18-10-2024 00:18:22 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Onder een steen dringt het nieuws altijd wat minder snel door.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al bekend?![]()
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.
Ik zag het nu pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.
Wat zielig
Trust nobody![]()
Oh wacht, ik hoor net dat hij zelf is gesprongen.
Wel waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Onder een steen dringt het nieuws altijd wat minder snel door.Trust nobody![]()
Woensdag alquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.![]()
![]()
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
Oh wacht, ik hoor net dat hij zelf is gesprongen.
Zijn laatste filmpje(s) op TikTok waren toch best vrolijk...?
Nu ja, stille wateren...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zoontjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.Trust nobody![]()
Eh, dat bedoel ik.quote:
Voor mij leef ik dan nog op donderdag - maar technisch nu al vrijdag![]()
Nee is niet bekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Nu ja, stille wateren...
Alleen speculatiesTrust nobody![]()
Dat kind bepaalt zelf welk gender het is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Nu ja, stille wateren...
Je hebt het over mij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
Wat een rare reactie.
Ik lees net het nieuws.Trust nobody![]()
Politie speculeert er ook op los trouwens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was een behoorlijke rommelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.![]()
![]()
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.![]()
Nope
En het is ook niet zo dat hun account bijna altijd wordt beheerd door iemand anders en dat de social media meuk op een willekeurig tijdstip opgenomen is
Helaas, speculaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef aeque het volgende:
Politie speculeert er ook op los trouwens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moest ook opzoeken wie dat wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.![]()
Bandje kon ik vaag van naam.Smile, it's free therapy.![]()
Zanger van een bekende boybandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.Trust nobody![]()
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.
Mijn boyband was New kids On The Block![]()
![]()
Onder invloed zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The BlockOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Behalve de Insta van Britney dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nope
En het is ook niet zo dat hun account bijna altijd wordt beheerd door iemand anders en dat de social media meuk op een willekeurig tijdstip opgenomen is
Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Ik lees net iets over dat hij geen verweer-wonden had.
"Vanwege de positie waarin zijn lichaam werd gevonden en de verwondingen van de val wordt aangenomen dat Payne geen "reflexhouding" heeft aangenomen om zichzelf te beschermen tegen zijn val. Dat hoeft volgens de autoriteiten niet te betekenen dat hij is gesprongen. De zanger kan ook in een staat van semi- of totale bewusteloosheid zijn gevallen."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij ben ik ouder dan jij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The Block
Lol whut? Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ouder dan jij.
Was jouw boyband The Beatles?![]()
![]()
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol whut? Dat geloof ik niet
Was jouw boyband The Beatles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.BroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En we hadden gisteren geconstateerd dat jij je er wel thuis voelde toch?quote:![]()
Het zwembad was net even te ver.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...
Ik lees net iets over dat hij geen verweer-wonden had.
"Vanwege de positie waarin zijn lichaam werd gevonden en de verwondingen van de val wordt aangenomen dat Payne geen "reflexhouding" heeft aangenomen om zichzelf te beschermen tegen zijn val. Dat hoeft volgens de autoriteiten niet te betekenen dat hij is gesprongen. De zanger kan ook in een staat van semi- of totale bewusteloosheid zijn gevallen."Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En we hadden gisteren geconstateerd dat jij je er wel thuis voelde toch?![]()
Je voelt je niet thuis in een bejaarde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zal voortaan u tegen je zeggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je voelt je niet thuis in een bejaarde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal voortaan u tegen je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar scheelt niet veel inderdaad, ben 49
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 00:31:37 ]![]()
Oquote:
M
G.........
mongolen zeg![]()
Ooohh - oudjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Maar scheelt niet veel inderdaad, ben 49
Gezellige uitzending van nieuwsuur weer.
Iehwquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geef mij de hardesokkenfoto’s maarOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met je Louboutins.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had voor dat opstapje al op mijn bek gegaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.quote:
Die mij maar lekker coke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.
Die mij maar lekker coke.Ik vind dat wel een mega gewaagde sprongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je denk wel een paar dagen op vooruit
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.
Die mij maar lekker coke.Van coke wordt je zo anti-sociaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zou je dan dragen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als ik op de Zuidas zou werken
Klinkt wel als killem jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van coke wordt je zo anti-sociaal.
Niet als ik erbij drink en het is sowieso tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van coke wordt je zo anti-sociaal.
Dat denk jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet als ik erbij drink en het is sowieso tijdelijk.![]()
Maargoed, ieder zijn ding. Als jij verder aan niemand verantwoording hoeft af te leggen: dikke prima![]()
![]()
De hersenbeschadiging gelukkig niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daarom werk ik daar nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dan niet hoor. Voegt echt niks toe aan je leven.Uw ADH vitamine Worst
Omg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)terally_fell_asleep/
En wat is jouw excuus om hier altijd vervelend te doen?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus om hier altijd vervelend te doen?
Volgens mij zijn deen de
smileys wel jouw 'handelsmerk'.....?!
![]()
Oh, en gruwelijke gifjes.![]()
Je hebt al 3 sneren gekregen van hem! Waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 01:00:54 ]![]()
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt al 3 sneren gekregen van hem! Waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schattig dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht.. zie dat er rapportages over gemaakt zijn.Uw ADH vitamine Worst
De eerste gebruik ik nooit. En ik ontken verder niks, hč. Stel alleen een vraag. Toen DTS op slot ging was aeque schuldbewust, maar ik zie weinig verandering bij hem qua gedrag. Die gozer loopt al weken te zuigen. Mag ik dan niet een keer vragen waarom hij zich zo gedraagt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deen de
smileys wel jouw 'handelsmerk'.....?!
![]()
Oh ik ook hoor. Maar ik vind dit een lief topic dus ga er verder niet op in. En blijf aardig doen.quote:
Op de vraag waarom hij mij niet moet krijg ik toch nooit een antwoord.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 01:03:53 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schattig dat je dat niet weetBen ook verbaasd dat ik het niet weet aangezien het vaak in de media is geweest wat ik zo zie.
Ik zei dat toch niet zomaar? Je gedroeg je toen al als een lul en nu nog steeds. Dan heb ik dus gelijk of niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ben ook verbaasd dat ik het niet weet aangezien het vaak in de media is geweest wat ik zo zie.
Uw ADH vitamine Worst
Is ook wel vaker in het nieuws geweest dacht ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zittenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een niet zo’n publiek geheim toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook wel vaker in het nieuws geweest dacht ik.![]()
Zelfs een campagne geweest daar over cokequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zitten
Ik las champagnequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelfs een campagne geweest daar over coke
Forum Opties Forumhop: Hop naar: