Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.quote:
Ohja dat was hijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.
Deal!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik will nir niet dat jemand beginnt
met en van ergste verhalen wat bij onz
in oostenrijk gebeurd is
Mein freund, halt die schnautze und verstehe das ein schertz ein schertz ist. Was denkst du von Marc Dutroux aus Belgien? Uber alles werden witze gemacht. Es ist kein ernst.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik will nir niet dat jemand beginnt
met en van ergste verhalen wat bij onz
in oostenrijk gebeurd is
ja ja schon goedquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mein freund, halt die schnautze und verstehe das ein schertz ein schertz ist. Was denkst du von Marc Dutroux aus Belgien? Uber alles werden witze gemacht. Es ist kein ernst.
Heb jarenlang in Oostenrijkse chatgroep gezeten en ben een halve Duitser dus ik begrijp het wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, beter in Nederlands typen?
Is dat zo beledigend voor Hilversum dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Deal!
Dan ook geen kaasverhalen ophangen over Hilversum.
Nee die Westerlingen hier zeuren alleen maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat zo beledigend voor Hilversum dan?
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het rietje is en wat erop ligt of ie zich wel kan zien.
Co² neutraal snuivenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben wel blij met die duurzame rietjes de tegenwoordig overal in de schappen liggen.
Net boven Heerenveen, mis je niks aanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik weet nieteens waar Hilversum ligt
Volgens mij bij Leusden. Of is dat Amersfoort?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net boven Heerenveen, mis je niks aan
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij bij Leusden. Of is dat Amersfoort?
Ligt eraan uit welke richting je komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.
Ja ik kijk vanuit mijn kant van de wereld, het oosten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke richting je komt.
McDonalds en BK vlak bij elkaarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |