Dat denk jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet als ik erbij drink en het is sowieso tijdelijk.
Daarom werk ik daar nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dan niet hoor. Voegt echt niks toe aan je leven.
Omg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)terally_fell_asleep/
En wat is jouw excuus om hier altijd vervelend te doen?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus om hier altijd vervelend te doen?
Je hebt al 3 sneren gekregen van hem! Waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt al 3 sneren gekregen van hem! Waarom?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.
Schattig dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht.. zie dat er rapportages over gemaakt zijn.
De eerste gebruik ik nooit. En ik ontken verder niks, hè. Stel alleen een vraag. Toen DTS op slot ging was aeque schuldbewust, maar ik zie weinig verandering bij hem qua gedrag. Die gozer loopt al weken te zuigen. Mag ik dan niet een keer vragen waarom hij zich zo gedraagt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deen de
smileys wel jouw 'handelsmerk'.....?!
![]()
![]()
Oh ik ook hoor. Maar ik vind dit een lief topic dus ga er verder niet op in. En blijf aardig doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schattig dat je dat niet weet
Ik zei dat toch niet zomaar? Je gedroeg je toen al als een lul en nu nog steeds. Dan heb ik dus gelijk of niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Herhaaldelijk voor lul uitgemaakt worden krijgt dat wel voor elkaar.
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ben ook verbaasd dat ik het niet weet aangezien het vaak in de media is geweest wat ik zo zie.
Is ook wel vaker in het nieuws geweest dacht ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zitten
Een niet zo’n publiek geheim toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook wel vaker in het nieuws geweest dacht ik.
Zelfs een campagne geweest daar over cokequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las een interview met een dealer in Amsterdam, die heeft de meeste klanten in de Zuidas zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |