Ooohh - oudjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Maar scheelt niet veel inderdaad, ben 49
Iehwquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geef mij de hardesokkenfoto’s maar
Met je Louboutins.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had voor dat opstapje al op mijn bek gegaan
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.
Die mij maar lekker coke.Ik vind dat wel een mega gewaagde sprongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je denk wel een paar dagen op vooruit
Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou van die adrenaline rush, maar dit gaat me te ver.
Die mij maar lekker coke.Van coke wordt je zo anti-sociaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou je dan dragen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als ik op de Zuidas zou werken
Klinkt wel als killem jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van coke wordt je zo anti-sociaal.
Niet als ik erbij drink en het is sowieso tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van coke wordt je zo anti-sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |