Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Volgens mij ben ik ouder dan jij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The Block
Lol whut? Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ouder dan jij.
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol whut? Dat geloof ik niet
Was jouw boyband The Beatles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.BroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En we hadden gisteren geconstateerd dat jij je er wel thuis voelde toch?quote:
Het zwembad was net even te ver.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...
Ik lees net iets over dat hij geen verweer-wonden had.
"Vanwege de positie waarin zijn lichaam werd gevonden en de verwondingen van de val wordt aangenomen dat Payne geen "reflexhouding" heeft aangenomen om zichzelf te beschermen tegen zijn val. Dat hoeft volgens de autoriteiten niet te betekenen dat hij is gesprongen. De zanger kan ook in een staat van semi- of totale bewusteloosheid zijn gevallen."
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En we hadden gisteren geconstateerd dat jij je er wel thuis voelde toch?![]()
Je voelt je niet thuis in een bejaarde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik zal voortaan u tegen je zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je voelt je niet thuis in een bejaarde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal voortaan u tegen je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar scheelt niet veel inderdaad, ben 49
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 00:31:37 ]
Oquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |