Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Zijn laatste filmpje(s) op TikTok waren toch best vrolijk...?
Nu ja, stille wateren...
Je hebt het over mij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
Was een behoorlijke rommelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Helaas, speculaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef aeque het volgende:
Politie speculeert er ook op los trouwens.
Moest ook opzoeken wie dat wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.
Zanger van een bekende boybandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onder invloed zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The Block
Behalve de Insta van Britney dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nope
En het is ook niet zo dat hun account bijna altijd wordt beheerd door iemand anders en dat de social media meuk op een willekeurig tijdstip opgenomen is
Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ouder dan jij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The Block
Lol whut? Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ouder dan jij.
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol whut? Dat geloof ik niet
Was jouw boyband The Beatles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, iets ouder misschien. Zal niet veel schelen. Ik ben 47.BroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En we hadden gisteren geconstateerd dat jij je er wel thuis voelde toch?quote:
Het zwembad was net even te ver.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet van wanneer de filmpjes waren natuurlijk...
Ik lees net iets over dat hij geen verweer-wonden had.
"Vanwege de positie waarin zijn lichaam werd gevonden en de verwondingen van de val wordt aangenomen dat Payne geen "reflexhouding" heeft aangenomen om zichzelf te beschermen tegen zijn val. Dat hoeft volgens de autoriteiten niet te betekenen dat hij is gesprongen. De zanger kan ook in een staat van semi- of totale bewusteloosheid zijn gevallen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |