Oh, dus dat is al wel bekend geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
Oh wacht, ik hoor net dat hij zelf is gesprongen.
Zoontjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al bekend?![]()
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.
Eh, dat bedoel ik.quote:
Nee is niet bekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Zijn laatste filmpje(s) op TikTok waren toch best vrolijk...?
Nu ja, stille wateren...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Zijn laatste filmpje(s) op TikTok waren toch best vrolijk...?
Nu ja, stille wateren...
Je hebt het over mij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
Was een behoorlijke rommelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Doen alsof je er achterkomt dat iemand net overleden is en dan toch al meteen details erover weten![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb foto’s van z’n hotelkamer gezien. Die avond was hij in ieder geval niet zo opgewekt.
Helaas, speculaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef aeque het volgende:
Politie speculeert er ook op los trouwens.
Moest ook opzoeken wie dat wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van die gozer gehoord.
Zanger van een bekende boybandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onder invloed zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben stokoud. Wat is jouw excuus?
Mijn boyband was New kids On The Block
Behalve de Insta van Britney dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Nope
En het is ook niet zo dat hun account bijna altijd wordt beheerd door iemand anders en dat de social media meuk op een willekeurig tijdstip opgenomen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |