Ligt eraan uit welke richting je komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net voorbij Utrecht ja op weg naar Amsterdamned.
Ja ik kijk vanuit mijn kant van de wereld, het oosten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke richting je komt.
McDonalds en BK vlak bij elkaarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar wat ligt er nou bij Leusden? Amersfoort of Hilversum?
De Loosdrechtse plassen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Had daar ooit een FOK!scharrel en was echt mooi daar de omgeving
Uit de luchtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke richting je komt.
Neeeeee. Kijk eens op de kaart welke plaats er aan Leusden vastgeplakt zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De Loosdrechtse plassen?
Geen zin in jij ouwe hosselaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeee. Kijk eens op de kaart welke plaats er aan Leusden vastgeplakt zit.
Nou google antwoord op jouw vraag wat ligt er aan Leusden vast: https://www.google.com/se(...)+er+aan+leusden+vastquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Doe FOK! op iPhone nu daar heb ik geen apps opstaan etc
Amersfoort dus. Damzzz heb ik toch best veel gereisd voor een scharrelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou google antwoord op jouw vraag wat ligt er aan Leusden vast: https://www.google.com/se(...)+er+aan+leusden+vast
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik will nir niet dat jemand beginnt
met en van ergste verhalen wat bij onz
in oostenrijk gebeurd is
Doe je beter dan ik, meestal moest ik reizen voor scharrels... De ergste was Groningen, jezus wat een gedoe is dat met de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Amersfoort dus. Damzzz heb ik toch best veel gereisd voor een scharrel
Alles bij jou is gedoe met de trein volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik, meestal moest ik reizen voor scharrels... De ergste was Groningen, jezus wat een gedoe is dat met de trein.
Klopt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles bij jou is gedoe met de trein volgens mij
Ik kan zelfs hier vandaan gewoon rechtstreeks naar Zwolle als ik dat zou willen.quote:
Nee nog niet gevraagd @mario390quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
Vroeg mario weer of iemand de jeukleeftijd had gezien de tt?
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar Arnhemquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs hier vandaan gewoon rechtstreeks naar Zwolle als ik dat zou willen.
Ga ik nooit willen natuurlijk
Hoe reis je dan? Niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar ArnhemBen je al klein uurtje verder. En dan begint het pas.
Maar ik verdom het om een auto aan te schaffen voor die paar km die ik normaal per jaar reis. Iets met eigenwijs.
Als je het zo redt, prima toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou eerst met de bus naar Doetinchem moeten... En voor eigenlijk alle verbindingen dan met de trein naar ArnhemBen je al klein uurtje verder. En dan begint het pas.
Maar ik verdom het om een auto aan te schaffen voor die paar km die ik normaal per jaar reis. Iets met eigenwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |