Dat was gisteren toch al bekend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef aeque het volgende:
Moet je maar niet met je junk harses van een balkon afdonderen.
Onder een steen dringt het nieuws altijd wat minder snel door.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al bekend?![]()
Oud nieuws
Wel sneu voor het dochtertje.
Ik zag het nu pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Wel waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Onder een steen dringt het nieuws altijd wat minder snel door.
Woensdag alquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
Oh wacht, ik hoor net dat hij zelf is gesprongen.
Zoontjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oud nieuws
Eh, dat bedoel ik.quote:
Nee is niet bekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus dat is al wel bekend geworden?
Zijn laatste filmpje(s) op TikTok waren toch best vrolijk...?
Nu ja, stille wateren...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |