Vliegtuigquote:
Zie hierboven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je het zo redt, prima toch?
Maar je hebt wel rijbewijs dus?
Zowaar een keer met je eens.quote:
Vliegtuig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
VliegtuigEn heb altijd vrienden die me brengen als er spoor struggles zijn
Ik mis het niet hoor een rijbewijs. of auto. Had rijbewijs maar die is al zo lang verlopen dat ik niet weet of dat nog zomaar verlengd kan worden zonder weer wat gedoe.
[..]
Zie hierboven.
Dan openbaar vervoer als het echt moet, maar meestal rijdt er wel iemand voor me als ik de tank vol gooiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Vliegtuig.![]()
Ik bedoel binnen Nederland.
Als dit voor jou en iedereen zo goed werkt helemaal prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan openbaar vervoer als het echt moet, maar meestal rijdt er wel iemand voor me als ik de tank vol gooi
Goed idee wel, ik duik er ook in. Morgen weer een dag. Trustehquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Popkes, het was een lange dag, bedtijd nu. De Teckel ging een half uur geleden al boos kijkend naar mij richting bed
quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik duik er ook in. Morgen weer een dag. Trusteh
Alles op de opgevoerde E-Bike normaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Als dit voor jou en iedereen zo goed werkt helemaal prima.Ik kan me er zelf helemaal niets bij voorstellen om afhankelijk te zijn, maar als je alles dichtbij hebt is OV of auto ook niet zo noodzakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |