SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mario slaapt niet vroeg hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een zalige TT!!! (leest ie toch niet meer die slaperd)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow, ja kut... Dan mot ie ff krabben an dat wurmpie.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario slaapt niet vroeg hoorLach met een schone bips![]()
Eer hij dit topic weer gevonden heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een zalige TT!!! (leest ie toch niet meer die slaperd)
Eerst ff BB alle kamers afkijken.![]()
Je bedoelt BareBack?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Eer hij dit topic weer gevonden heeft.
Eerst ff BB alle kamers afkijken.
Lach met een schone bips![]()
Futzpimmelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hij wil me dadelijk weer op de maul haue![]()
![]()
quote:Hoe chill wil je het hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Genoeg van serieus topic! Even hier chill
Lekker chillen!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wil ook wel in t bubbelbad
Ik heb ook geen bubbelbad hoor, alleen een gewone
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb gewoon een douche. Wel een fijnequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker chillen!
Ik heb ook geen bubbelbad hoor, alleen een gewone![]()
![]()
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Met Mario erbij double datequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wil ook wel in t bubbelbad
Ik ga wel onder de douchequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Met Mario erbij double date![]()
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.Marco B zong ooit "Morgen zal het beter gaan"... Weet niet met zijn vermeende slachtoffers maar toch....
Sterkte!Lach met een schone bips![]()
Wie stuurt er even wat eucalyptus olie op?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.sterkte nogmaals hopelijk snel verbetering
![]()
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga wel onder de douche
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanquote:Normaal doen @MizzezAmy en ik alleen naakt.
Dat is zijn resting bitch face denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is nu te vroeg om ongezellig te doen man.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
The Hardsock Caféquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom Killem-hardesok-Kieft!![]()
![]()
Ik dacht happy facequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn resting bitch face denk ik
Beetje preuts ben je soms ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanNormaal doen @:MizzezAmy en ik alleen naakt.
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.
O daar ben je toch, speciale TT voor jouquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?![]()
Don en Adquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?Lach met een schone bips![]()
Owja....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over ongezellig doen tochLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: