quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga wel onder de douche
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanquote:
Dat is zijn resting bitch face denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is nu te vroeg om ongezellig te doen man.
The Hardsock Caféquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom Killem-hardesok-Kieft!
Ik dacht happy facequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn resting bitch face denk ik
Beetje preuts ben je soms ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanNormaal doen @:MizzezAmy en ik alleen naakt.
Happy socksquote:
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.
O daar ben je toch, speciale TT voor jouquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?
Don en Adquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?
Owja....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over ongezellig doen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |