quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef DJMO het volgende:
Au. Vloekt. Godverdomme. Pijn. Overal ribbenkast. Niet kunnen slapen. Benauwd. Klaar mee.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga wel onder de douche
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanquote:
Dat is zijn resting bitch face denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is nu te vroeg om ongezellig te doen man.
The Hardsock Caféquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom Killem-hardesok-Kieft!
Ik dacht happy facequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn resting bitch face denk ik
Beetje preuts ben je soms ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je bent welkom hoor, alleen dan wel allemaal met badkleding aanNormaal doen @:MizzezAmy en ik alleen naakt.
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben nou eenmaal niet gezegend met die 30cm van de rest van het mannelijk forum. Wil niet het lachertje van de klas worden.
O daar ben je toch, speciale TT voor jouquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?
Don en Adquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoe Falco de 2 Hilversum Broeders noemte?
Owja....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over ongezellig doen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |