Heb je je gordijnen open?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt even naar buiten
De overburen maar ze slapen volgens mij al.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie zit je nou weer te moonen?
zoooo helemaal naar buiten gelopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs even naar buiten gelopen.
De maan zit hier achter sluierbewolking. Wel mooi....
Hier nietquote:
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.quote:
Of ze bellen nu de politie dat ze de bat signal hebben gezien!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De overburen maar ze slapen volgens mij al.
Ik heb de maan gisteravond nog even gezien toen het nog net wat licht was - het was echt prachtig! Heel groot en de zwarte vlekken op de maan goed te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.
Lamellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Vertel eens @:Gebrokenglas
Dit kijk je voor je lol?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moest hier zo erg om lachen. Zie het publiek lekker uit hun dak gaan met hun vlaggetjes![]()
Niet mijn dingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga nou gewoon lekker GoT kijken!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandelingquote:
Is nostalgie. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |