Ik dacht ik ga in bed liggen dan ga ik slapen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Ik lag op de bank te. Nu net wakker.
8.00 uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die gaat af om.... hoe laat?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat heb ik vanavond begrepen
Valt mee. Maar hoop te doen nog voordat mijn vader komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is nog een schappelijke tijd.
Oh joh, ik weet toch niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:49 schreef Sally het volgende:
Ik denk dat de zelfbolkjes niet echt goed doen voor je puntjes, @:mascara-klodder
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat heb ik vanavond begrepen
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…
Deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen hoor![]()
Doe gewoon waar je zin in hebt.
Dat je nuchter was?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste keer is ook zeker een maand geleden denk ik? Oh well…
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je nuchter was?
Of dat je gebruikt had..?
Dat ik een avond nuchter was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je nuchter was?
Of dat je gebruikt had..?
Ah.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van dan?
Heb je je gordijnen open?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt even naar buiten
Ik ben zelfs even naar buiten gelopen.quote:
De overburen maar ze slapen volgens mij al.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie zit je nou weer te moonen?
zoooo helemaal naar buiten gelopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs even naar buiten gelopen.
De maan zit hier achter sluierbewolking. Wel mooi....
Hier nietquote:
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.quote:
Of ze bellen nu de politie dat ze de bat signal hebben gezien!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De overburen maar ze slapen volgens mij al.
Ik heb de maan gisteravond nog even gezien toen het nog net wat licht was - het was echt prachtig! Heel groot en de zwarte vlekken op de maan goed te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had liever laatst helder weer gehad toen het noorderlicht zo goed te zien was. Maar toen was het hier bewolkt.
Lamellen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Vertel eens @:Gebrokenglas
Dit kijk je voor je lol?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moest hier zo erg om lachen. Zie het publiek lekker uit hun dak gaan met hun vlaggetjes![]()
Niet mijn dingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga nou gewoon lekker GoT kijken!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandelingquote:
Is nostalgie. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou alleen kijken als ik gedwongen werd maar zou enorm tegenstribbelen gezien de oor en oog mishandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |