Jij wilt gewoon van iedereen weten hoe oud ‘ie is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is nostalgie. Ofzo.
Geen idee hoe jong jij bent
Waarom zou ik dat willen weten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon van iedereen weten hoe oud ‘ie is!
45quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen weten?
Ik ben sowieso wel 1 van de oudstenJij ook
Zondag de de stok weggebrachtquote:
Zeg dat weelquote:
Morguh Assiequote:
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mijquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mij
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]klote weer. Die massages helpen niet?
Ik duik ff DM met Dotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ik
Het was redelijk genezen, maar denk toch dat ik het weer te zwaar belast heb.
Maakt mij wel gelukkig iedere maandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef mario390 het volgende:
man man man moet ik altijd gestort werden
Jij wordt gestortquote:
Prettig gestortquote:
Je vergeet een oquote:
Zelfportretquote:
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!quote:
Ik bedoelde eigenlijk je UI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!![]()
Nog zo erg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg dat weelzou nog wel een dag kunnen slapen
Shit!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk je UI.
Nu verraad je je zelf al weer pppfff dommie
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mario iedereen mag hier posten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je vannacht hier? je was 2 keer en ur allein
je bent sonst niet hier
Uhhhh mijn wekker gaat straks? Ben graag voor de wekker wakkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je vannacht hier? je was 2 keer en ur allein
je bent sonst niet hier
Gebod 5 heeft hij toch altijd moeite mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario iedereen mag hier posten.
Er zitten bijna allemaal nieuwe users hier en iedereen heeft evenveel recht
Hij ziet het liefst een compleet leeg DTS waarin alleen hij mag posten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario iedereen mag hier posten.
Er zitten bijna allemaal nieuwe users hier en iedereen heeft evenveel recht
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Gebod 5 heeft hij toch altijd moeite mee.
Oh mag dat niet...?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?
Waar het hart vol van is........ de rest heb ik gedeletequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene van dat je niet je buurvrouw mag neuken?
nee je was van 3 00 hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhhh mijn wekker gaat straks? Ben graag voor de wekker wakker
Als we mijn spelling gaan checken dan heb ik zo nog 169.305 slechte grappen voor jequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is........ de rest heb ik gedelete
Ik vond een wel genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we mijn spelling gaan checken dan heb ik zo nog 169.305 slechte grappen voor je
quote:
Ja.quote:
quote:
* aeque kruipt snel uit de bosjesquote:
Morguh GGquote:
Da's mooi op tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie, maar als je hiermee de dag opstart:
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zo sinaasappels uitpersen. * mascara-klodder stuurt glaasje naar jou
Gaat naar DJMO man! Altijd goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken is
Dan heb je ineens een tweeling!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas checkt of het glas dat mascara-klodder stuurt, niet gebroken is
Met smilies iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie, maar als je hiermee de dag opstart:
Dat mag jij denken.quote:
Snap ikquote:
Van het station afhalen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:45 schreef ToT het volgende:
Ja, ff Mini-ToT van het station ophalen en naar school brengen....
Ik begrijp dat jij heen gaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:48 schreef aeque het volgende:
Oktoberfest in Sittard, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij heen gaan?
Je zou eens moe wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:50 schreef aeque het volgende:
Geen zin om mijn paspoort te pakken om naar het buitenland te reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |