Zondag de de stok weggebrachtquote:
Zeg dat weelquote:
Morguh Assiequote:
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mijquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh. Was al rond 2 uur op Fok. Daarna tegen 4 uur weer proberen te slapen maar om het half uur wakker. Dat kudt bekken speelt weer een spelletje met mij
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]klote weer. Die massages helpen niet?
Ik duik ff DM met Dotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar voor even. Ik krijg eigenlijk alleen maar onderhoudsbeurten zeg maar. Genezen kunnen ze het lijf niet meer, alleen erger voorkomen. En dat bekken heeft gewoon tijd nodig denk ik
Het was redelijk genezen, maar denk toch dat ik het weer te zwaar belast heb.
Maakt mij wel gelukkig iedere maandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef mario390 het volgende:
man man man moet ik altijd gestort werden
Jij wordt gestortquote:
Prettig gestortquote:
Je vergeet een oquote:
Zelfportretquote:
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!quote:
Ik bedoelde eigenlijk je UI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stuurde je die clownsfoto in vertrouwen Dot!![]()
Nog zo erg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg dat weelzou nog wel een dag kunnen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |