Ja hoor komt goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hou je nog ruimte over voor een worst?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dan kan je wel zien dat is
[ afbeelding ]
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Ik ook nietquote:
Hey KWquote:
Volgens mij kun je een paar klepjes openen. Maar weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie je die binnenkant straks ook?
Sowquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Dit bericht krijgen en de winter moet nog beginnenalleen de zomer maanden nog gehad na de afrekening in juni
[ afbeelding ]
Joah, plaatje 500 van de 1377quote:
Kan gewoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die berichten van je kunt je bedrag verlagen gewoon negeren toch?
De stookmaanden moeten nog komen.quote:
Ja dat negeer ik ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die berichten van je kunt je bedrag verlagen gewoon negeren toch?
Welke leverancier is dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stookmaanden moeten nog komen.
Ik laat het ook gewoon zo staan. ALs ik een vast tarief wil dan gaan ze ook uit van je jaar gebruik moet ik betalen, dus ergens gaat er iets verkeerd![]()
[ afbeelding ]
Vattenvalquote:
Dank jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
GEFELICITEERD @:hemarookworst
https://media.tenor.com/nEI56sYW8dYAAAAM/beer-candles.gif
Hemarookworst gonna hemarookworst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ff uit eten met ouders in de stadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ga je het vieren of lekker solo genieten?
Heerlijk. Een fijne verjaardag iig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga ff uit eten met ouders in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |