quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voert vaak wel de boventoon ja
Liefde in een spoiler is geen liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik krijg dat ook vaak om mijn orenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in, anders krijg ik het weer om mijn oren dat ik ergens gefixeerd op ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Akkoordquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liefde in een spoiler is geen liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat voert vaak wel de boventoon ja
Nu voel ik me gekwetstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liefde in een spoiler is geen liefde
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Net boterhammen met kaas op, lekker saai.quote:
Hoezo eindelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Durf je die nu eindelijk te plaatsen![]()
Restecp hoor!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Deze man hequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Boterham met een blaadje sla, kaas, kipfilet en een stiekeme lik Belgische mayo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van die spoiler welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil ook!![]()
Maak je die zelf, of koop je die kant en klaar?
Actsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo! Liefde in het openbaar EN in de spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
Echte liefde dus!
Geen act, he?
Nee. Ik heb wel smaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen joppiesaus? Of kant en klare pindasaus?
Is niet eens heel lekker ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen eigen joppiesaus maken
Kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niet eens heel lekker ofzo
🤪🤤quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |