owh waren er verschillende soortenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Papier knippen met een stofschaar. Dan kan je de stofschaar niet meer gebruiken voor stof.
Het klopt dat hier onderzoeken naar zijn gedaan, maar de standaardafwijking is meestal dusdanig groot dat je hier niets eenduidigs over kunt zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb keukenschaar, stofschaar, papierschaar, kleine schaartjes voor garen etc.
Over het algemeen snappen mannen het verschil niet ondanks dat ze er verschillend uitzien. Conclusie nog steeds dat ik geen scharen uitleen.
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staatquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vermoeden had ik al![]()
Heb je al veel deelnemers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O het begin is er dus.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staat
Wordt er ook geschaard?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staat
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef JustinK het volgende:
De beste scharen hebben ze hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef JustinK het volgende:
De beste scharen hebben ze hier:Leuk weetje; ik woonde ooit twee huizen van Schaarbeek vandaan (mijn appartement stond in een andere Brusselse deelgemeente).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo is de cirkel weer in de rondte voor vanmiddag.Yea, she's on crack.
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
9 van de 10 hobbyscharen worden verpest omdat de man des huizes er iets mee wil knippen waar het niet voor bedoeld is.
Conclusie: ik leen geen schaar uit aan mannen
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)
zijn meer homo's die zo denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werken
fan van Torx tegenwoordig, na de platte schroeven die ik nog wel eens tegenkom en daarna kruiskop die idd kut zijn met niet het goede bit.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)
Ik weet wel hoe ik met schroevendraaiers enzo om moet gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Verse thee bananen kersen theequote:
Ik weet wel een paar vrouwen die aan mijn gereedschap mogen zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |