SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rond 4quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoe laat is eind vd middag
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Kwart over half twaalf?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
1 minuut voor 18.00 uur aanbellen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eind v/d middag worden we verwacht![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Well, life can be a riot
Dan mag je het zelf invullenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
"Eind van de middag" is ook heel vaag en ruim.![]()
![]()
Nou, dit.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
"Eind van de middag" is ook heel vaag en ruim.
Ik zou hier nog niks mee kunnen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gewoon langsgaan wanneer jij denkt dat het eind vd middag isquote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dit.
![]()
UItUiteindelijk werd het "rond 4" naja primaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dit.
Well, life can be a riot
"Eind van de middag" is voor mij vanaf 17 uur.
Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn.How can I make this topic about me?![]()
Uurtje of 4quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hoe laat is voor jullie einde vs middag?![]()
Voor mij zou eind v/d middag tussen 5 en 6quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hoe laat is voor jullie einde vs middag?
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hoe laat is voor jullie einde vs middag?![]()
![]()
Ja dit idd.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
"Eind van de middag" is voor mij vanaf 17 uur.
Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn.![]()
"Eind van de ochtend" is voor mij daarentegen weer vanaf 11:30 uur.
How can I make this topic about me?![]()
quote:
Well, life can be a riot
Mja... de middag duurt van 12:00 tot 18:00quote:Op zondag 9 februari 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer "in de middag", of "'s middags".
Als je er 2 delen van maakt is 12:00 tot 15:00 begin van de middag en 15:00 tot 18:00 eind van de middag.
Als je er 3 delen van maakt dan is 12:00 tot 14:00 begin van de middag, 14:00 tot 16:00 halverwege de middag en 16:00 tot 18:00 eind van de middag.
Veel meer heeft geen zin![]()
![]()
Je moet wel die blinddoek afdoen voor je gaat posten he?quote:
Well, life can be a riot
Pffff, dit is wel hevig nadenken.... Too much voor een zondag.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mja... de middag duurt van 12:00 tot 18:00
Als je er 2 delen van maakt is 12:00 tot 15:00 begin van de middag en 15:00 tot 18:00 eind van de middag.
Als je er 3 delen van maakt dan is 12:00 tot 14:00 begin van de middag, 14:00 tot 16:00 halverwege de middag en 16:00 tot 18:00 eind van de middag.
Veel meer heeft geen zin
Maar het is correct en tevens juist.
Prachtig ditquote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mja... de middag duurt van 12:00 tot 18:00
Veel meer heeft geen zinTrust nobody![]()
Zeg maar gewoon jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff, dit is wel hevig nadenken.... Too much voor een zondag.![]()
![]()
Voor mij ookquote:Op zondag 9 februari 2025 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik
Jij legt exact uit waarom voor mij ende vd middag vanaf 4 uur is![]()
![]()
quote:![]()
Moet het nog gaan maken maar er is een hevige bedgijzeling gaande hier
Smile, it's free therapy.![]()
Idemquote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De 2e was zit inmiddels in de wasmachine.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Moet het nog gaan maken maar er is een hevige bedgijzeling gaande hier
Noujaaaaaaquote:Well, life can be a riot
Hey Birdiequote:Op zondag 9 februari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely love![]()
![]()
Dat ziet eruit! smakelijk
Lekker lovely, rosbief met eiquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Middag Birdie Birdquote:Op zondag 9 februari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely love![]()
![]()
Dat ziet eruit! smakelijk
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goedemiddag Dottquote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie
[..]
Lekker lovely, rosbief met ei
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja was toch weer ff eng
En had zelfs een kussen vor t beeldKeek je ook tussen je vingers door?
Well, life can be a riot
Had er ineens zin inquote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie
[..]
Lekker lovely, rosbief met ei
Ja kan je zo hebben he. Had ik vrijdag ontbijtspek met ei.quote:
Lang niet meer gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eronder. En toen schrok ik tochquote:Op zondag 9 februari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Keek je ook tussen je vingers door?
Trust nobody![]()
App hem dat er iets tussen is gekomen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
![]()
Dat is ook lekker of met een plakje kaasquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je zo hebben he. Had ik vrijdag ontbijtspek met ei.
Lang niet meer gehad."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmm klinkt ook lekker. Ligt hier nog in de koelkast. Iets voor vanmiddagquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je zo hebben he. Had ik vrijdag ontbijtspek met ei.
Lang niet meer gehad.
Awwwquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja eronder. En toen schrok ik tochWell, life can be a riot
Nee zo ben ik dan ook weer nietquote:Op zondag 9 februari 2025 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
App hem dat er iets tussen is gekomen.
Well, life can be a riot
Ik moet zo nog naar de action en bouwmarkt. #zwaarlevenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat ga je halen?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet zo nog naar de action en bouwmarkt. #zwaarlevenWell, life can be a riot
Soberso secondelijm en even kijken op afdeling gereedschap bij de action of ze hebben wat ik nodig heb.quote:
Dan door naar de Gamma voor een stukje hout dat we gisteren vergeten zijnTrotste mama van Ambar
Ik probeer mijn strijkijzer te repareren, maar ze plaatsen altijd vage schroeven op onbereikbare plekkenTrotste mama van Ambar
Even op de wcThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oudersoos dts
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben nu onderweg naar de actionquote:Op zondag 9 februari 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet zo nog naar de action en bouwmarkt. #zwaarlevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben daar 1.5 jaar geleden voor 't laatst geweest. Blijkbaar verkochten ze daar diamond painting setsquote:Ik ben daar niet van maar degene met wie ik toen was was daar nogal gek op
Vind het zo'n habbietabbie winkel
Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Action is een best handige winkel als je op zoek bent naar bepaalde spullenTrotste mama van Ambar
Oh ik laats nog, maar meestal ging ik er 1 keer in de week heen of 1 keer in de twee wekenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben daar 1.5 jaar geleden voor 't laatst geweest. Blijkbaar verkochten ze daar diamond painting setsIk ben daar niet van maar degene met wie ik toen was was daar nogal gek op
Vind het zo'n habbietabbie winkel
Maar ik vind het aanbod soms tegen vallen of ze hebben het niet
Mij vind je er niet snelquote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Action is een best handige winkel als je op zoek bent naar bepaalde spullen![]()
Komt op mij over als een dropshipwinkel. Ze kopen Temu/Wish achtig spul in, verkopen het voor 300%Kwaliteit is vaak ook niet om over naar huis te schrijven
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Het is wel echt goedkoop bij Action hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mij vind je er niet snel![]()
Komt op mij over als een dropshipwinkel. Ze kopen Temu/Wish achtig spul in, verkopen het voor 300%Kwaliteit is vaak ook niet om over naar huis te schrijven
8 euro voor een goed toetsenbord:')![]()
Mijn moeder komt er regelmatig. Dan vind ze weer iets voor in de woonkamer, dan weer iets voor de keuken.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik laats nog, maar meestal ging ik er 1 keer in de week heen of 1 keer in de twee weken
Maar ik vind het aanbod soms tegen vallen of ze hebben het niet
Sommige mensen maken er een sport van
Well, life can be a riot
Zegt toch genoeg over de kwaliteit?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wel echt goedkoop bij Action hoor
8 euro voor een goed toetsenbord
Een maatje van mij koopt er ook altijd gadgets.
Tijd terug had hij er "echt hele goede" bluetooth oortjes gekocht voor 9.95Nou dat was me een prul
Maar hij was zo trots als een pauw.
En van die led strips voor op z'n scooter haalt 'ie daar ook. Helemaal wijs meeMijn ding is 't niet
Well, life can be a riot
Haal er wel doekjes voor de vloer of iets voor aan de muur gereedschap of wat lekkersquote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn moeder komt er regelmatig. Dan vind ze weer iets voor in de woonkamer, dan weer iets voor de keuken.
Sommige mensen maken er een sport van![]()
Maar Die Grenze heeft ook wel lekkere dingen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Swifferdoekjes kan je er wel lekker goedkoop halen volgens mij jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haal er wel doekjes voor de vloer of iets voor aan de muur gereedschap of wat lekkers![]()
Maar Die Grenze heeft ook wel lekkere dingenWell, life can be a riot
Foooogeltje wat zing je vroegWell, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
ik ga maar eens opstaan jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goed idee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal de leeftijd even weer omlaag brengenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom dacht ik dat dit een Buzz Lightyear kopie wasquote:
Well, life can be a riot
Ik gebruik zulke oortjes ook @ werk, niets mis meequote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg over de kwaliteit?
Een maatje van mij koopt er ook altijd gadgets.
Tijd terug had hij er "echt hele goede" bluetooth oortjes gekocht voor 9.95Nou dat was me een prul
Maar hij was zo trots als een pauw.
En van die led strips voor op z'n scooter haalt 'ie daar ook. Helemaal wijs meeMijn ding is 't niet
![]()
Gereedschapslijn en schilderspul is anders primaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Trotste mama van Ambar
De verf is top voor binnen, voor buiten wat minderquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gereedschapslijn en schilderspul is anders prima![]()
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk blijkt de kerk niet eng te zijn
Vind de diensten wel mooi
@:tot![]()
![]()
Ik koop qua verf alleen maar de multiprimer omdat het geniaal spul is. Voor de rest vooral geen verf, maar wel de bakjes, kwasten etcquote:Op zondag 9 februari 2025 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De verf is top voor binnen, voor buiten wat minderTrotste mama van Ambar
Afslachting?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!
Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!quote:![]()
![]()
Mja, hoe moet je zoiets categoriserenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!![]()
![]()
Ojaquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!
Ohohquote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!Trust nobody![]()
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, hoe moet je zoiets categoriseren![]()
![]()
Ja, maar wat er gebeurt op het hoogtepunt van die seriequote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.![]()
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, maar wat er gebeurt op het hoogtepunt van die serie![]()
![]()
Ben aan t kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.Trust nobody![]()
Iddquote:Op zondag 9 februari 2025 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.
Spoileren is verbodenTrust nobody![]()
Hallo allemaal, fijne zondag allen. Neem er iets lekkers te snaaien bij. Doe ik ook.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja je hoeft alleen maar even 'bolk' te roepen en dan halen ze het voor jequote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben ze de boodschappen al voor me apart gezegd?![]()
![]()
Natuurlijk was ik niet nuchterquote:Op zondag 9 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
O ik zie in de OP dat er een DTS meeting komt op 31 mei. Mijn vraag...... was @:Grrrrrrrr nuchter toen hij dit zei![]()
Maar die meet is serieus hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik niet nuchter![]()
Maar die meet is serieus hoor![]()
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 9 februari 2025 14:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je hoeft alleen maar even 'bolk' te roepen en dan halen ze het voor je
Ben te moe om te zoekenTrust nobody![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt goed uit danquote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig
Ben te moe om te zoeken![]()
![]()
Dat soort milieuverontreinigende zaken moeten allemaal dicht wat mij betreft. Als je daar koopt ben je een terrorist.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Yea, she's on crack.![]()
Was ik toch alquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat soort milieuverontreinigende zaken moeten allemaal dicht wat mij betreft. Als je daar koopt ben je een terrorist.
Trotste mama van Ambar
Nounounouquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat soort milieuverontreinigende zaken moeten allemaal dicht wat mij betreft. Als je daar koopt ben je een terrorist.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat soort milieuverontreinigende zaken moeten allemaal dicht wat mij betreft. Als je daar koopt ben je een terrorist.![]()
![]()
Wel n ideequote:Op zondag 9 februari 2025 14:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerst naar de winkel, heb je dat maar achter de rugTrust nobody![]()
Maar waar haal jij je secondenlijm dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je bolle bips.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je bolle bips.![]()
![]()
Wat moet ik met secondenlijm?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waar haal jij je secondenlijm dan?Yea, she's on crack.![]()
Goede vraag welquote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat moet ik met secondenlijm?![]()
Dingen vastplakken?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat moet ik met secondenlijm?Trotste mama van Ambar
Of waar haal je tegenwoordig nog een normale schaar?Trotste mama van Ambar
Hema/action etcquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of waar haal je tegenwoordig nog een normale schaar?
Do what you love, love what you do!![]()
ZO vermoeden had ik alquote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik niet nuchter![]()
Maar die meet is serieus hoor![]()
Heb je al veel deelnemers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard, je wil natuurlijk wel een echt goede schaarquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De betere* scharenspeciaalzaak.![]()
Voor een huis tuin en keukenschaar koop ik er eentje bij de action voor nog geen 2 euro hoorTrotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1295 / +165 / +66 / 4298 / 4541
2. Harrie / 408 / +26 / +18 / 1240 / 1383
3. KillemWieft / 385 / +63 / +59 / 247 / 372
4. sp3c / 308 / +24 / +2 / 198 / 278
5. Dr.Mikey / 290 / +46 / +114 / 274 / 376
6. mascara-klodder / 264 / +15 / +0 / 285 / 383
7. DJMO / 236 / +78 / +24 / 270 / 371
8. _UserName_ / 138 / +5 / +6 / 281 / 342
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 340 / 415
10. Pinnenmutske / 118 / +13 / +9 / 498 / 605
11. Rob / 115 / +56 / +2 / 61 / 85
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +0 / +0 / 1063 / 1122
14. Lovely / 103 / +13 / +12 / 947 / 1056
15. HappyCharly / 92 / +3 / +5 / 652 / 730
16. sinterklaaskapoentje / 86 / +2 / +0 / 810 / 917
17. ToT / 82 / +15 / +1 / 1374 / 1456
18. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 64 / 89
19. Sally / 81 / +25 / +32 / 78 / 104
20. MizzezAmy / 80 / +10 / +1 / 482 / 557SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En mijn schilderstape van 80 cent koop ik ook bij de action ipv bij de gamma voor 6 euroTrotste mama van Ambar
Bij de bouwmarkten in de euro bak heb je ze ook nog wel eensquote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een huis tuin en keukenschaar koop ik er eentje bij de action voor nog geen 2 euro hoor
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een huis tuin en keukenschaar koop ik er eentje bij de action voor nog geen 2 euro hoor
Maar als ik daarvoor speciaal naar de Action moet ben ik duurder uit dan bij de supermarkt. Of Kruidvat.![]()
Duurkoop in de breedste zin van het woordquote:Op zondag 9 februari 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe al jaren met diezelfde schaar![]()
Ik koop 9 van de 10 keer bij de action alleen spullen die ik nodig hebTrotste mama van Ambar
Mag ik de jouwe een keertje lenen?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe al jaren met diezelfde schaarYea, she's on crack.![]()
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 14:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mag ik de jouwe een keertje lenen?Trotste mama van Ambar
Ik deel geen scharen met mannen, want mannen gebruiken scharen fout.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De deeleconomie is niets voor jou?Trotste mama van Ambar
Temuquote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef kree het volgende:
handgemaakt![]()
https://www.temu.com/nl/v(...)107901328_eukxkyp6ns![]()
![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op zondag 9 februari 2025 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet weten dat vrouwen scharen verkeerd gebruikWerewolf![]()
3 scharen voor een euro. kan niet mis. volgens de reviews goeie shit (snit)quote:
ir***76
in
op 18 nov. 2024
Echt de moeite waard, uitstekende snit, scherpe schaar.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zweer je dat ik de alvorens gebruik ook de gebruiksaanwijzing zal lezen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel geen scharen met mannen, want mannen gebruiken scharen fout.Yea, she's on crack.![]()
9 van de 10 hobbyscharen worden verpest omdat de man des huizes er iets mee wil knippen waar het niet voor bedoeld is.
Conclusie: ik leen geen schaar uit aan mannenTrotste mama van Ambar
Je mag een schroevendraaier e.d. komen lenen allemaal prima, maar van mijn scharen blijf je af.Trotste mama van Ambar
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
3 scharen voor een euro. kan niet mis. volgens de reviews goeie shit (snit)
ir***76
in
op 18 nov. 2024
Echt de moeite waard, uitstekende snit, scherpe schaar.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of waar haal je tegenwoordig nog een normale schaar?Je verplaatst nu de doelpalen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
9 van de 10 hobbyscharen worden verpest omdat de man des huizes er iets mee wil knippen waar het niet voor bedoeld is.
Conclusie: ik leen geen schaar uit aan mannenYea, she's on crack.![]()
Dat doen zequote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
Je verplaatst nu de doelpalen.![]()
haha noem eens voorbeelden voor de grap?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Conclusie: ik leen geen schaar uit aan mannen
Ik heb keukenschaar, stofschaar, papierschaar, kleine schaartjes voor garen etc.
Over het algemeen snappen mannen het verschil niet ondanks dat ze er verschillend uitzien. Conclusie nog steeds dat ik geen scharen uitleen.Trotste mama van Ambar
Papier knippen met een stofschaar. Dan kan je de stofschaar niet meer gebruiken voor stof.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha noem eens voorbeelden voor de grap?Trotste mama van Ambar
owh waren er verschillende soortenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Papier knippen met een stofschaar. Dan kan je de stofschaar niet meer gebruiken voor stof.![]()
.... schuldig.
Het klopt dat hier onderzoeken naar zijn gedaan, maar de standaardafwijking is meestal dusdanig groot dat je hier niets eenduidigs over kunt zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb keukenschaar, stofschaar, papierschaar, kleine schaartjes voor garen etc.
Over het algemeen snappen mannen het verschil niet ondanks dat ze er verschillend uitzien. Conclusie nog steeds dat ik geen scharen uitleen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 09-02-2025 14:40:52 ]Yea, she's on crack.![]()
Ik heb drie scharen
Twee voor in de keuken om verpakking open te knippen en 1 in de kamer voor papier knippen enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staatquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vermoeden had ik al![]()
Heb je al veel deelnemers
Ik heb zelfs nog een andere schaar om versteviging te knippen, omdat de plaklaag daarvan slecht is voor je stofschaar.Trotste mama van Ambar
De beste scharen hebben ze hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O het begin is er dus.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staat
Misschien moet je er een topic voor openen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt er ook geschaard?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat de teller op 4 of 5 staat![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef JustinK het volgende:
De beste scharen hebben ze hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:41 schreef JustinK het volgende:
De beste scharen hebben ze hier:Leuk weetje; ik woonde ooit twee huizen van Schaarbeek vandaan (mijn appartement stond in een andere Brusselse deelgemeente).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo is de cirkel weer in de rondte voor vanmiddag.Yea, she's on crack.![]()
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Conclusie: ik leen geen schaar uit aan mannen
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)![]()
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)![]()
zijn meer homo's die zo denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben zo ontzettend moe man.
Misschien effect van mijn nieuwe medicijnen:')![]()
fan van Torx tegenwoordig, na de platte schroeven die ik nog wel eens tegenkom en daarna kruiskop die idd kut zijn met niet het goede bit.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
9 van de 10 schroevendraaiers worden verpest omdat mensen er dingen mee proberen los te draaien waar ze niet voor bedoeld zijn.
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)
Torx werkt redelijk en krijg je ook vaak nog wel los.
Gelukkig worden ze wat meer gebruikt tegenwoordig in de industrie.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet wel hoe ik met schroevendraaiers enzo om moet gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
conclusie: Ik koop regelmatig nieuwe schroevendraaiers (en bitjes voor mijn schroefmachine)Dus ik heb dat probleem niet.
Trotste mama van Ambar
Ik weet wel een paar vrouwen die aan mijn gereedschap mogen zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen vrouwen met mijn gereedschap werken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: