Ik gebruik zulke oortjes ook @ werk, niets mis meequote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg over de kwaliteit?
Een maatje van mij koopt er ook altijd gadgets.
Tijd terug had hij er "echt hele goede" bluetooth oortjes gekocht voor 9.95Nou dat was me een prul
Maar hij was zo trots als een pauw.
En van die led strips voor op z'n scooter haalt 'ie daar ook. Helemaal wijs meeMijn ding is 't niet
Gereedschapslijn en schilderspul is anders primaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mij vind je er niet snel![]()
Komt op mij over als een dropshipwinkel. Ze kopen Temu/Wish achtig spul in, verkopen het voor 300%Kwaliteit is vaak ook niet om over naar huis te schrijven
De verf is top voor binnen, voor buiten wat minderquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gereedschapslijn en schilderspul is anders prima
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk blijkt de kerk niet eng te zijn
Vind de diensten wel mooi
@:tot
Ik koop qua verf alleen maar de multiprimer omdat het geniaal spul is. Voor de rest vooral geen verf, maar wel de bakjes, kwasten etcquote:Op zondag 9 februari 2025 13:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De verf is top voor binnen, voor buiten wat minder
Afslachting?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |