Maar je wil wel voor xx uur duidelijkheidquote:Op zondag 9 februari 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wil wel voor xx uur duidelijkheid
Ja maar Rome duurde iets langerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
quote:
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
Zelfs dat is dan de vraag; een blauw vinkje wil zeggen dat het bericht is geopend.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen![]()
Maar een antwoord op jouw vraag welke dag en tijd was netjes geweest.quote:Hij is gewoon te lui/druk (al vind ik druk bullshit gezien hoe weinig tijd 't kost om ff te appen) om te reageren.
equote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?
Jaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |