SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die is ook wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha begreep ik al!
Mijn moeder drinkt altijd de amaretto versie.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk nog paar uurtjes maar ik moest pissenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoezo niet? Dan is dat buikje wel heel snel weg!quote:Op zondag 9 februari 2025 09:54 schreef JustinK het volgende:
Het is te hopen dat dat niet bij elk slokje is![]()
![]()
Poep jij vet?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan is dat buikje wel heel snel weg!![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaah, werd ook wel eens tijd dat ze 3 punten gingen pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
1 slokje koffie en ik moet gelijk gaan hopen!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik soms ook met roken. Een peuk die de stront activeertquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat er al aan te komen, maar dit was wel de startschot!:')![]()
Je kan ook iets anders kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:tot
Het was te eng gisteren. Schrok me dooc
Dus ga nu met daglicht nog een keer proberen![]()
![]()
Okee dan!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:tot
Het was te eng gisteren. Schrok me dooc
Dus ga nu met daglicht nog een keer proberen
Zeker die scène met het ongeluk? Dat is wel echt het heftigste in de serie, vind ik. Alles wat er na komt is gewoon standaard griezelgedoe. (Behalve de flashbacks naar dat ongeluk.)![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het leek me wel n goede serie, was direct geboeid![]()
![]()
Nee dat meisje in de celquote:Op zondag 9 februari 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Zeker die scène met het ongeluk? Dat is wel echt het heftigste in de serie, vind ik. Alles wat er na komt is gewoon standaard griezelgedoe.
Ongeluk was niet te zien
Vind t altijd irritant dat ze zo slecht reanimerenTrust nobody![]()
Ja dat meisje is dus die van dat ongeluk, dat komt nog een paar keer terug en zijn de heftigste momenten van de serie.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat meisje in de cel
Ongeluk was niet te zien
Vind t altijd irritant dat ze zo slecht reanimeren
ff wegkijken is dan wel het beste, maar op den duur worden die momenten wel minder intens.![]()
Ja brrrquote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat meisje is dus die van dat ongeluk, dat komt nog een paar keer terug en zijn de heftigste momenten van de serie.
ff wegkijken is dan wel het beste, maar op den duur worden die momenten wel minder intens.Trust nobody![]()
Midnight Mass, op Netflix.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke serie gaat het over?
Geen super nieuwe meer, maar wel erg tof!![]()
![]()
Een dronkelap heeft iemand doodgereden, belandt in de cel en gaat na zijn gevangenisstraf naar het kleine visserseilandje waar hij geboren is.
De plaatselijke pastoor daar is op bedevaartstocht gegaan en is daar verdwenen.
Sinds hij een vervanger heeft in die kerk, gebeuren er rare dingen op dat eilandje.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Oeeh spannendquote:Op zondag 9 februari 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
Een dronkelap heeft iemand doodgereden, belandt in de cel en gaat na zijn gevangenisstraf naar het kleine visserseilandje waar hij geboren is.
De plaatselijke pastoor daar is op bedevaartstocht gegaan en is daar verdwenen.
Sinds hij een vervanger heeft in die kerk, gebeuren er rare dingen op dat eilandje.:')![]()
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.quote:
Ja er komt wel bloed enzo in voor, maar het is niet over the top, vind ik.![]()
Anders kijk ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.
Ja er komt wel bloed enzo in voor, maar het is niet over the top, vind ik.Trust nobody![]()
Eet smakelijk!quote:
Oh en als je van horror houdt, is Abigail ook wel grappig!
Ook niet over de top ranzig en gruwelijk. Ik vind hem eerder gewoon geinig!
(Is een film, geen serie.)![]()
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.quote:
Het is horror in een mythologisch geheel waardoor het voor mij in ieder geval minder realistisch en dan dus ook minder schokkend is.
Ik vind het prima als weerwolven of andere monsters mensen verscheuren, maar die Saw-films zal ik echt never nooit niet gaan kijken!![]()
![]()
Saw 1 vond ik dan wel weer okquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.
Het is horror in een mythologisch geheel waardoor het voor mij in ieder geval minder realistisch en dan dus ook minder schokkend is.
Ik vind het prima als weerwolven of andere monsters mensen verscheuren, maar die Saw-films zal ik echt never nooit niet gaan kijken!![]()
![]()
Ja die Abigail is zo'n standaard verhaal waarin een groep mensen moet zien te overleven, maar 1 belangrijke factor is behoorlijk origineel!quote:![]()
![]()
Die van 2 maanden?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken![]()
Breek me de bek niet open!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook altijd aan denkensinterklaaskapoentje
![]()
Evil kind ... Altijd goedquote:Op zondag 9 februari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Oh en als je van horror houdt, is Abigail ook wel grappig!
Ook niet over de top ranzig en gruwelijk. Ik vind hem eerder gewoon geinig!
(Is een film, geen serie.):')![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Evil kind ... Altijd goedIk wil een gifje plaatsen, maar dat verraadt al te veel.
Aan de andere kant: je hebt het al gegoogled, dus je weet vast wel wat er aan de hand is in die film.![]()
![]()
Tis wachten op 13 uur als de bouwmarkt open gaat. Iets vergeten gisterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb alleen de poster bekeken. Vaak staan in beschrijvingen al spoilersquote:Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wil een gifje plaatsen, maar dat verraadt al te veel.
Aan de andere kant: je hebt het al gegoogled, dus je weet vast wel wat er aan de hand is in die film.:')![]()
En waarom kan ik doordeweeks niet om 7 uur uit mijn bed komen en ben ik in het weekend ruim voor 7 uur wakker?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaan die niet om 12 uur open?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis wachten op 13 uur als de bouwmarkt open gaat. Iets vergeten gisteren![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de poster bekeken. Vaak staan in beschrijvingen al spoilers
Een andere poster is veel meer gestileerd en verraadt te veel.
Deze is precies goed!![]()
![]()
Klote is dat hequote:Op zondag 9 februari 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom kan ik doordeweeks niet om 7 uur uit mijn bed komen en ben ik in het weekend ruim voor 7 uur wakker?![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom kan ik doordeweeks niet om 7 uur uit mijn bed komen en ben ik in het weekend ruim voor 7 uur wakker?
Maar de Lucovitaal tabletjes die ik nu neem, helpen wel goed!![]()
![]()
Behalve die ene nacht laatst danquote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Maar de Lucovitaal tabletjes die ik nu neem, helpen wel goed!![]()
![]()
Nog steeds moe gvd
Totaal niet bewogenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rugklachten bijna weg
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Iehl zeg niet van dat soort vieze dingenquote:Trotste mama van Ambar
Doe ik gewoonquote:Op zondag 9 februari 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl zeg niet van dat soort vieze dingen![]()
![]()
Echt he. Bewegingquote:Op zondag 9 februari 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl zeg niet van dat soort vieze dingen
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Deze ja. Dat zal iets met een evil kind zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een andere poster is veel meer gestileerd en verraadt te veel.
Deze is precies goed!:')![]()
Yup!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze ja. Dat zal iets met een evil kind zijn.Probeer er niet meer van te zien tot je 'm echt gaat kijken!
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
746 gram, mooie bruine kleur en iets smeuïger dan normaal.![]()
![]()
Het volgende dat je gaat beweren is natuurlijk dat men moet sporten. Over doelloos bewegen gesprokenTrotste mama van Ambar
Man man man, wat is het toch lastig om afspraken te maken met mensen
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.
Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och ochSnap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet
Zo vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Nee sport moet je kijken. Maar dat vind jij ook helemaal niks, dus ik zit vast klaar om jouw reactie te lezen hoe stom en nutteloos sport kijken is. Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het volgende dat je gaat beweren is natuurlijk dat men moet sporten. Over doelloos bewegen gesproken![]()
Liefdoen!Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.
Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och ochSnap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet
Zo vermoeiend
Gewoon langsgaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo vermoeiend
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Zo vermoeiend
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laatquote:![]()
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.Well, life can be a riot
Sport is compleet nutteloosquote:Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee sport moet je kijken. Maar dat vind jij ook helemaal niks, dus ik zit vast klaar om jouw reactie te lezen hoe stom en nutteloos sport kijken is. Ik kan niet wachten!Trotste mama van Ambar
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laat![]()
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.![]()
Ja, zeg dat tegen die kerel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laat![]()
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.How can I make this topic about me?![]()
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit opquote:Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.![]()
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets mis
Well, life can be a riot
Goeie!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!Well, life can be a riot
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op![]()
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets misHow can I make this topic about me?![]()
Mwa. De small talk die hij heeft met die andere dude in de groepsapp gaat vooral over politiekquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.Als er eenmaal gevraagd word om af te spreken is dat 1x per maand of zo, dus dat is wel serieus. Zou je denken.
Well, life can be a riot
Makkelijk om het op het karakter af te schuiven. Hij kan echt wel beter.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.![]()
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschapquote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.Maar het is wel frustrerend.
Weet niet wat ik vervelender vind. Hij die gewoon niet reageert op appjes. Of een andere vriend die zegt "ben er dan en dan" om vervolgens een uur later te komen![]()
Ik rant weer, sorry
Well, life can be a riot
Zo vermoeiend
Rare mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Vrienden zijn ook het levenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op![]()
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets misTrust nobody![]()
Geen sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschapMaar het is wel frustrerend.
Weet niet wat ik vervelender vind. Hij die gewoon niet reageert op appjes. Of een andere vriend die zegt "ben er dan en dan" om vervolgens een uur later te komen![]()
Ik rant weer, sorry
Zou @FreshFruit zeggenTrust nobody![]()
Dat zeg je mooi inderdaadquote:
In mijn leven heb ik al-tijd wel tijd voor vrienden.
Al denk ik dat mijn communicatiestijl sowieso anders is dan de meeste van de mensen waar ik mee omga. Ik ben namelijk vrij direct, laat al-tijd duidelijk weten waar ik aan toe wil zijn of waar die ander aan toe is. Hou van duidelijkheid. En blijkbaar is dat voor anderen moeilijk:@Well, life can be a riot
Of gewoon ff bellen om de afspraak te makenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al is het alleen al om een reactie uit te lokken
Misschien issie druk en kijkt ie niet op zijn foonTrust nobody![]()
Daar is een liedje van, zou @FreshFruit zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dit liedje zou hij niet postenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is een liedje van, zou @:FreshFruit zeggen
Bekijk deze YouTube-videoTrust nobody![]()
Waarom is die man hier nooit meer?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Van sommige users had ik al begrepen dat ze hier niet meer willen komen of een eeuwige ban hebben of gewoon een naamswijziging. Maar sommige users hebben hier jaren terug heel veel gepost en komen nu niet meer. JammerWell, life can be a riot
Hij is op vakantiequote:Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom is die man hier nooit meer?
Van sommige users had ik al begrepen dat ze hier niet meer willen komen of een eeuwige ban hebben of gewoon een naamswijziging. Maar sommige users hebben hier jaren terug heel veel gepost en komen nu niet meer. Jammersinterklaaskapoentje
![]()
Zo vermoeiend
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi inderdaad
In mijn leven heb ik al-tijd wel tijd voor vrienden.
Al denk ik dat mijn communicatiestijl sowieso anders is dan de meeste van de mensen waar ik mee omga. Ik ben namelijk vrij direct, laat al-tijd duidelijk weten waar ik aan toe wil zijn of waar die ander aan toe is. Hou van duidelijkheid. En blijkbaar is dat voor anderen moeilijk:@How can I make this topic about me?![]()
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of gewoon ff bellen om de afspraak te maken
Misschien issie druk en kijkt ie niet op zijn foon![]()
Hij is gewoon te lui/druk (al vind ik druk bullshit gezien hoe weinig tijd 't kost om ff te appen) om te reageren.Well, life can be a riot
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?quote:Trotste mama van Ambar
Ik ben niet zo'n bellerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?![]()
En hij neemt nooit op, dat is sowieso weer het andere uiterste
Well, life can be a riot
Dat kanquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.
Maar mensen uitnodigen zonder tijd is toch wat onhandig. Zeker als t iemand is die niet wil dat je plots voor de deur staafTrust nobody![]()
Nou precies dat.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan
Maar mensen uitnodigen zonder tijd is toch wat onhandig. Zeker als t iemand is die niet wil dat je plots voor de deur staaf
Het komt wat raar over "yo, jullie mogen zondag langs komen. Maar ik ga verder niet meer reageren als je vraagt hoe laat, dus je kijkt maar wat je doet"Well, life can be a riot
Zou toch bellenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n beller![]()
En hij neemt nooit op, dat is sowieso weer het andere uiterste
Beetje moeite doen voor de vriendschap
En dan neemt ie niet op maar denkt ie ohja, ff tijd bevestigen
Done
Trust nobody![]()
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaanquote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou precies dat.
Het komt wat raar over "yo, jullie mogen zondag langs komen. Maar ik ga verder niet meer reageren als je vraagt hoe laat, dus je kijkt maar wat je doet"![]()
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?Trust nobody![]()
Dit. Het kan heel simpel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaanHow can I make this topic about me?![]()
Of 3) bellenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaanTrust nobody![]()
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen
Smile, it's free therapy.![]()
Jupquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als dat niet werkt, dan die 2 optiesTrust nobody![]()
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.Well, life can be a riot
Ja misschien leest ie meequote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen![]()
![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.How can I make this topic about me?![]()
Of je belt ffquote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Dan heb je duidelijkheidTrust nobody![]()
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggenWell, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Hier mag je gewoon ook alles besprekenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.Trust nobody![]()
Nee je klaagt hier met lappen tekst en daar zet je 1 zin..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.![]()
schiet niet echt opSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh shit ik ben 't.... oh jullie zijn om 14:00 welkom
Trust nobody![]()
Ja i knowquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon ook alles bespreken
Well, life can be a riot
Snap welquote:Op zondag 9 februari 2025 11:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was ff druk met bolken, dus geen tijd om te reagerenTrust nobody![]()
Het was meer een mededeling van GroteTijd, hij doet niks met de feedback.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon ook alles besprekenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was meer een mededeling van GroteTijd, hij doet niks met de feedback.
Gebeurt hier vakerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was meer een mededeling van GroteTijd, hij doet niks met de feedback.![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was meer een mededeling van GroteTijd, hij doet niks met de feedback.
Misschien brengt het hem op ideeën?
Dan nog.. alles mag je gewoon bespreken
Trust nobody![]()
Kreequote:
Well, life can be a riot
Ja voor zo'n ding als net is er niet veel tijd begreep ikquote:Op zondag 9 februari 2025 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dat is prima
Dingen hebben soms tijd nodig![]()
![]()
Precies. Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op zondag 9 februari 2025 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dat is prima
Dingen hebben soms tijd nodigWell, life can be a riot
Maar je wil wel voor xx uur duidelijkheidquote:Op zondag 9 februari 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd![]()
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wil wel voor xx uur duidelijkheidDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
Well, life can be a riot
Ja maar Rome duurde iets langerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
![]()
![]()
Tijd voor koffie!Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
How can I make this topic about me?![]()
Zelfs dat is dan de vraag; een blauw vinkje wil zeggen dat het bericht is geopend.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen![]()
Of het ook gelezen is, is de grote vraag...Maar een antwoord op jouw vraag welke dag en tijd was netjes geweest.quote:Hij is gewoon te lui/druk (al vind ik druk bullshit gezien hoe weinig tijd 't kost om ff te appen) om te reageren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-02-2025 11:47:15 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik plan mijn dagen nooit vrij 'voor het geval iemand wellicht wil afspreken'. Dan kun je niks meer.How can I make this topic about me?![]()
equote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?
n
e
r
g
i
e
v
e
r
s
p
i
l
l
i
n
g
Jaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?Well, life can be a riot
Precies dat. Gewoon even een kort appje.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs dat is dan de vraag; een blauw vinkje wil zeggen dat het bericht olie geopend.
Of het ook gelezen is, is de grote vraag...
[..]
Maar een antwoord op jouw vraag welke dag en tijd was netjes geweest.
Naja, de dag was wel duidelijk. Dat is vandaag, alleen hij reageert niet op de vraag hoe laat. En dat frustreert
Well, life can be a riot
HET HEEFT GEREAGEERD
Well, life can be a riot
Hij, ook goedquote:
Nou opgelost slotjeWell, life can be a riot
DTS, ook voor al uw KLB en R&P vraagstukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij, ook goed
Nou opgelost slotje
Maar nu willen we ook antwoord. Wat gaat er nu gebeuren dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij, ook goed
Nou opgelost slotjeHow can I make this topic about me?![]()
En dat moet af en toe ook gewoon kunnenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS, ook voor al uw KLB en R&P vraagstukken
Well, life can be a riot
Om kwart over bolk inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
Om kwart over zijn jullie zeker welkom?
Dank jequote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft KiBi een sterke kop koffie
Ga zo een kop koffie maken.Smile, it's free therapy.![]()
Eind v/d middag worden we verwachtquote:Op zondag 9 februari 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar nu willen we ook antwoord. Wat gaat er nu gebeuren dan?
Well, life can be a riot
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat. Gewoon even een kort appje.
Naja, de dag was wel duidelijk. Dat is vandaag, alleen hij reageert niet op de vraag hoe laat. En dat frustreertTrust nobody![]()
Not this again.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dat moet af en toe ook gewoon kunnen
Maar hoe laat is eind vd middagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eind v/d middag worden we verwacht
Trust nobody![]()
Kwart overquote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoe laat is eind vd middag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: