Oeeh spannendquote:Op zondag 9 februari 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
Een dronkelap heeft iemand doodgereden, belandt in de cel en gaat na zijn gevangenisstraf naar het kleine visserseilandje waar hij geboren is.
De plaatselijke pastoor daar is op bedevaartstocht gegaan en is daar verdwenen.
Sinds hij een vervanger heeft in die kerk, gebeuren er rare dingen op dat eilandje.
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.quote:
Anders kijk ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.
Ja er komt wel bloed enzo in voor, maar het is niet over the top, vind ik.
Eet smakelijk!quote:
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.quote:
Saw 1 vond ik dan wel weer okquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.
Het is horror in een mythologisch geheel waardoor het voor mij in ieder geval minder realistisch en dan dus ook minder schokkend is.
Ik vind het prima als weerwolven of andere monsters mensen verscheuren, maar die Saw-films zal ik echt never nooit niet gaan kijken!
Ja die Abigail is zo'n standaard verhaal waarin een groep mensen moet zien te overleven, maar 1 belangrijke factor is behoorlijk origineel!quote:
Die van 2 maanden?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken
Breek me de bek niet open!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken
Deze lekkere aardappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |