SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die is ook wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha begreep ik al!
Mijn moeder drinkt altijd de amaretto versie.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk nog paar uurtjes maar ik moest pissenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoezo niet? Dan is dat buikje wel heel snel weg!quote:Op zondag 9 februari 2025 09:54 schreef JustinK het volgende:
Het is te hopen dat dat niet bij elk slokje is![]()
![]()
Poep jij vet?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan is dat buikje wel heel snel weg!![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaah, werd ook wel eens tijd dat ze 3 punten gingen pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
1 slokje koffie en ik moet gelijk gaan hopen!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik soms ook met roken. Een peuk die de stront activeertquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat er al aan te komen, maar dit was wel de startschot!:')![]()
Je kan ook iets anders kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:tot
Het was te eng gisteren. Schrok me dooc
Dus ga nu met daglicht nog een keer proberen![]()
![]()
Okee dan!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:tot
Het was te eng gisteren. Schrok me dooc
Dus ga nu met daglicht nog een keer proberen
Zeker die scène met het ongeluk? Dat is wel echt het heftigste in de serie, vind ik. Alles wat er na komt is gewoon standaard griezelgedoe. (Behalve de flashbacks naar dat ongeluk.)![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het leek me wel n goede serie, was direct geboeid![]()
![]()
Nee dat meisje in de celquote:Op zondag 9 februari 2025 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Zeker die scène met het ongeluk? Dat is wel echt het heftigste in de serie, vind ik. Alles wat er na komt is gewoon standaard griezelgedoe.
Ongeluk was niet te zien
Vind t altijd irritant dat ze zo slecht reanimerenTrust nobody![]()
Ja dat meisje is dus die van dat ongeluk, dat komt nog een paar keer terug en zijn de heftigste momenten van de serie.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat meisje in de cel
Ongeluk was niet te zien
Vind t altijd irritant dat ze zo slecht reanimeren
ff wegkijken is dan wel het beste, maar op den duur worden die momenten wel minder intens.![]()
Ja brrrquote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat meisje is dus die van dat ongeluk, dat komt nog een paar keer terug en zijn de heftigste momenten van de serie.
ff wegkijken is dan wel het beste, maar op den duur worden die momenten wel minder intens.Trust nobody![]()
Midnight Mass, op Netflix.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke serie gaat het over?
Geen super nieuwe meer, maar wel erg tof!![]()
![]()
Een dronkelap heeft iemand doodgereden, belandt in de cel en gaat na zijn gevangenisstraf naar het kleine visserseilandje waar hij geboren is.
De plaatselijke pastoor daar is op bedevaartstocht gegaan en is daar verdwenen.
Sinds hij een vervanger heeft in die kerk, gebeuren er rare dingen op dat eilandje.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Oeeh spannendquote:Op zondag 9 februari 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
Een dronkelap heeft iemand doodgereden, belandt in de cel en gaat na zijn gevangenisstraf naar het kleine visserseilandje waar hij geboren is.
De plaatselijke pastoor daar is op bedevaartstocht gegaan en is daar verdwenen.
Sinds hij een vervanger heeft in die kerk, gebeuren er rare dingen op dat eilandje.:')![]()
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.quote:
Ja er komt wel bloed enzo in voor, maar het is niet over the top, vind ik.![]()
Anders kijk ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een aantal gruwelijke flashbacks na valt het qua horror enorm mee in deze serie.
Ja er komt wel bloed enzo in voor, maar het is niet over the top, vind ik.Trust nobody![]()
Eet smakelijk!quote:
Oh en als je van horror houdt, is Abigail ook wel grappig!
Ook niet over de top ranzig en gruwelijk. Ik vind hem eerder gewoon geinig!
(Is een film, geen serie.)![]()
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.quote:
Het is horror in een mythologisch geheel waardoor het voor mij in ieder geval minder realistisch en dan dus ook minder schokkend is.
Ik vind het prima als weerwolven of andere monsters mensen verscheuren, maar die Saw-films zal ik echt never nooit niet gaan kijken!![]()
![]()
Saw 1 vond ik dan wel weer okquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat voor de één eng is is voor de ander weer heel normaal.
Het is horror in een mythologisch geheel waardoor het voor mij in ieder geval minder realistisch en dan dus ook minder schokkend is.
Ik vind het prima als weerwolven of andere monsters mensen verscheuren, maar die Saw-films zal ik echt never nooit niet gaan kijken!![]()
![]()
Ja die Abigail is zo'n standaard verhaal waarin een groep mensen moet zien te overleven, maar 1 belangrijke factor is behoorlijk origineel!quote:![]()
![]()
Die van 2 maanden?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken![]()
Breek me de bek niet open!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex doet me ook altijd aan Saw denken![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook altijd aan denken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: