quote:Op zondag 9 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man, wat is het toch lastig om afspraken te maken met mensen
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.
Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och ochSnap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet
Zo vermoeiend
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.
Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och ochSnap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet
Zo vermoeiend
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laatquote:
Sport is compleet nutteloosquote:Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee sport moet je kijken. Maar dat vind jij ook helemaal niks, dus ik zit vast klaar om jouw reactie te lezen hoe stom en nutteloos sport kijken is. Ik kan niet wachten!
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laat![]()
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.
Ja, zeg dat tegen die kerel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laat![]()
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit opquote:Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.
Goeie!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op![]()
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets mis
Mwa. De small talk die hij heeft met die andere dude in de groepsapp gaat vooral over politiekquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.
Makkelijk om het op het karakter af te schuiven. Hij kan echt wel beter.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschapquote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.
Zo vermoeiend
Rare mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Vrienden zijn ook het levenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op![]()
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets mis
Geen sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschapMaar het is wel frustrerend.
Weet niet wat ik vervelender vind. Hij die gewoon niet reageert op appjes. Of een andere vriend die zegt "ben er dan en dan" om vervolgens een uur later te komen![]()
Ik rant weer, sorry
Dat zeg je mooi inderdaadquote:
Of gewoon ff bellen om de afspraak te makenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al is het alleen al om een reactie uit te lokken
Daar is een liedje van, zou @FreshFruit zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Dit liedje zou hij niet postenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is een liedje van, zou @:FreshFruit zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Waarom is die man hier nooit meer?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Hij is op vakantiequote:Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom is die man hier nooit meer?
Van sommige users had ik al begrepen dat ze hier niet meer willen komen of een eeuwige ban hebben of gewoon een naamswijziging. Maar sommige users hebben hier jaren terug heel veel gepost en komen nu niet meer. Jammer
Zo vermoeiend
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi inderdaad
In mijn leven heb ik al-tijd wel tijd voor vrienden.
Al denk ik dat mijn communicatiestijl sowieso anders is dan de meeste van de mensen waar ik mee omga. Ik ben namelijk vrij direct, laat al-tijd duidelijk weten waar ik aan toe wil zijn of waar die ander aan toe is. Hou van duidelijkheid. En blijkbaar is dat voor anderen moeilijk:@
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of gewoon ff bellen om de afspraak te maken
Misschien issie druk en kijkt ie niet op zijn foon
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?quote:
Ik ben niet zo'n bellerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?
Dat kanquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.
Nou precies dat.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan
Maar mensen uitnodigen zonder tijd is toch wat onhandig. Zeker als t iemand is die niet wil dat je plots voor de deur staaf
Zou toch bellenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n beller![]()
En hij neemt nooit op, dat is sowieso weer het andere uiterste
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaanquote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou precies dat.
Het komt wat raar over "yo, jullie mogen zondag langs komen. Maar ik ga verder niet meer reageren als je vraagt hoe laat, dus je kijkt maar wat je doet"
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?
Dit. Het kan heel simpel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaan
Of 3) bellenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaan
Jupquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als dat niet werkt, dan die 2 opties
Ja misschien leest ie meequote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen
Natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Of je belt ffquote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |