abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2025 @ 11:15:11 #154
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605429
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man, wat is het toch lastig om afspraken te maken met mensen :')
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.

Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och och :D Snap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet :') Zo vermoeiend _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:16:07 #155
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216605436
quote:
Een vriend van mij wil vandaag afspreken met een andere vriend en mij. Prima, gezellig. Zin in.
Hij kwam Vrijdag al met "ja jullie kunnen langskomen geezers" maar. Als je dan vraagt "hoe laat?" word er gewoon NIET. MEER. GEREAGEERD. Als 'ie voor vanmiddag 2 uur niet reageert ga ik wat anders doen, dan bekijkt 'ie het maar.
Je komt zélf met het idee om af te spreken, maar reageert vervolgens niet meer als mensen details willen. Krijg jeuk op een plek waar het meer gaat jeuken als je er krabt please.

Zo'n schril contrast met een andere vriend van mij. Dan is't "yo man, wat doe je vandaag?" en als hij vraagt "gaan we wat doen?" dan heb ik met 5 minuten antwoord, en is geregeld hoe laat en waar. Och och :D Snap het echt niet. Hoe moeilijk is het om afspraken te maken en om te reageren. Snap 't echt wel dat je niet meteen kan reageren, maar jij komt met het idee om af te spreken en reageert vervolgens 2 dagen niet :') Zo vermoeiend _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  zondag 9 februari 2025 @ 11:16:19 #156
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216605442
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:14 schreef JustinK het volgende:

[..]
Gewoon langsgaan dan
Ja maar goed.. Als je niet weet hoe laat :@
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft _O-
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  zondag 9 februari 2025 @ 11:16:21 #157
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216605444
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef JustinK het volgende:

[..]
Nee sport moet je kijken. Maar dat vind jij ook helemaal niks, dus ik zit vast klaar om jouw reactie te lezen hoe stom en nutteloos sport kijken is. Ik kan niet wachten!
Sport is compleet nutteloos
Trotste mama van Ambar
pi_216605446
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik ben het type wat op de bonnefooi langs gaan wel wil doen, bij mensen in de buurt. Hij woont op een half uur autorijden, dan word 't al wat lastiger. Zeker aangezien hij 't type is wat in de stress schiet als 't niet gaat zoals hij het gepland heeft _O-
Vind het gewoon fijn om altijd duidelijkheid te hebben. Lijkt mij niet te veel gevraagd toch? Gewoon duidelijk zeggen, ja kom maar rond dan en dan. Het kost letterlijk 10-15 seconden om ff te sturen "yo mensen, jullie zijn welkom vanaf een uur of 3" en klaar.
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:17:04 #159
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605448
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja, zeg dat tegen die kerel.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:17:13 #160
508590 Grotetijd
pi_216605449
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Wees duidelijk en zeg dat tegen die vriend zelf. Anders verandert dat gedrag sowieso niet.
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op :')
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets mis :')
Well, life can be a riot
pi_216605453
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Sport is compleet nutteloos
Dat is correct en tevens juist
  zondag 9 februari 2025 @ 11:17:25 #162
508590 Grotetijd
pi_216605454
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:

[..]
We staan om xx uur voor de deur. Tot straks!
Goeie!
Well, life can be a riot
pi_216605455
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Goeie!
Al is het alleen al om een reactie uit te lokken
  zondag 9 februari 2025 @ 11:18:08 #164
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605457
quote:

[..]
Regelmatig gedaan. Dan is 't ja sorry weet dat ik er op moet letten. Maar hij let er nooit op :')
Bedoel, hij is getrouwd, heeft een kindje. Dus snap wel dat het leven belangrijker is. Maar als je al met mensen wil afspreken en je reageert daarna niet terwijl je berichten wel leest? Dan gaat er iets mis :')
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:18:28 #165
508590 Grotetijd
pi_216605460
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Voor sommige mensen is oh ja we moeten dingen samen doen zoals afspreken enzo, een vorm van small talk.
Mwa. De small talk die hij heeft met die andere dude in de groepsapp gaat vooral over politiek :') Als er eenmaal gevraagd word om af te spreken is dat 1x per maand of zo, dus dat is wel serieus. Zou je denken.
Well, life can be a riot
pi_216605462
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Oke. Dan is dit zijn karakter, kun je dus niks meer aan doen. Accepteren en tolereren, en anders dumpen.
Makkelijk om het op het karakter af te schuiven. Hij kan echt wel beter.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:19:13 #167
508590 Grotetijd
pi_216605465
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschap :') Maar het is wel frustrerend.
Weet niet wat ik vervelender vind. Hij die gewoon niet reageert op appjes. Of een andere vriend die zegt "ben er dan en dan" om vervolgens een uur later te komen :')

Ik rant weer, sorry :@
Well, life can be a riot
pi_216605466
quote:

SPOILER
Rare mensen
♡♡♡♡
pi_216605473
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Rare mensen
Dit
pi_216605475
quote:

[..]
Vrienden zijn ook het leven
♡♡♡♡
pi_216605477
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef JustinK het volgende:

[..]
Dit
Altijd direct liedje
♡♡♡♡
pi_216605480
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik zo extreem om te doen na 16 jaar vriendschap :') Maar het is wel frustrerend.
Weet niet wat ik vervelender vind. Hij die gewoon niet reageert op appjes. Of een andere vriend die zegt "ben er dan en dan" om vervolgens een uur later te komen :')

Ik rant weer, sorry :@
Geen sorry
Zou @FreshFruit zeggen
♡♡♡♡
  zondag 9 februari 2025 @ 11:21:33 #173
508590 Grotetijd
pi_216605485
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Vrienden zijn ook het leven
Dat zeg je mooi inderdaad :@
In mijn leven heb ik al-tijd wel tijd voor vrienden.
Al denk ik dat mijn communicatiestijl sowieso anders is dan de meeste van de mensen waar ik mee omga. Ik ben namelijk vrij direct, laat al-tijd duidelijk weten waar ik aan toe wil zijn of waar die ander aan toe is. Hou van duidelijkheid. En blijkbaar is dat voor anderen moeilijk:@
Well, life can be a riot
pi_216605489
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef JustinK het volgende:

[..]
Al is het alleen al om een reactie uit te lokken
Of gewoon ff bellen om de afspraak te maken
Misschien issie druk en kijkt ie niet op zijn foon
♡♡♡♡
pi_216605490
quote:

[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Daar is een liedje van, zou @FreshFruit zeggen

Bekijk deze YouTube-video
pi_216605498
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef JustinK het volgende:

[..]
Daar is een liedje van, zou @:FreshFruit zeggen

Bekijk deze YouTube-video
Dit liedje zou hij niet posten
♡♡♡♡
pi_216605500
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Dit liedje zou hij niet posten
Maakt niet uit
  zondag 9 februari 2025 @ 11:22:43 #178
508590 Grotetijd
pi_216605501
quote:

[..]
Geen sorry
Zou @:freshfruit zeggen
Waarom is die man hier nooit meer?
Van sommige users had ik al begrepen dat ze hier niet meer willen komen of een eeuwige ban hebben of gewoon een naamswijziging. Maar sommige users hebben hier jaren terug heel veel gepost en komen nu niet meer. Jammer
Well, life can be a riot
pi_216605503
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Waarom is die man hier nooit meer?
Van sommige users had ik al begrepen dat ze hier niet meer willen komen of een eeuwige ban hebben of gewoon een naamswijziging. Maar sommige users hebben hier jaren terug heel veel gepost en komen nu niet meer. Jammer
Hij is op vakantie
  † In Memoriam † zondag 9 februari 2025 @ 11:23:04 #180
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216605505
quote:

SPOILER
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?
:')
  zondag 9 februari 2025 @ 11:23:09 #181
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605507
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat zeg je mooi inderdaad :@
In mijn leven heb ik al-tijd wel tijd voor vrienden.
Al denk ik dat mijn communicatiestijl sowieso anders is dan de meeste van de mensen waar ik mee omga. Ik ben namelijk vrij direct, laat al-tijd duidelijk weten waar ik aan toe wil zijn of waar die ander aan toe is. Hou van duidelijkheid. En blijkbaar is dat voor anderen moeilijk:@
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.
pi_216605509
Maar bellen een optie?
♡♡♡♡
  zondag 9 februari 2025 @ 11:23:22 #183
508590 Grotetijd
pi_216605512
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Of gewoon ff bellen om de afspraak te maken
Misschien issie druk en kijkt ie niet op zijn foon
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen :')
Hij is gewoon te lui/druk (al vind ik druk bullshit gezien hoe weinig tijd 't kost om ff te appen) om te reageren.
Well, life can be a riot
  zondag 9 februari 2025 @ 11:23:42 #184
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216605516
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar bellen een optie?
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?
Trotste mama van Ambar
  zondag 9 februari 2025 @ 11:24:07 #185
508590 Grotetijd
pi_216605521
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Niet gewoon ff bellen zo van hey wtf?
Ik ben niet zo'n beller :@
En hij neemt nooit op, dat is sowieso weer het andere uiterste :')
Well, life can be a riot
pi_216605522
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Het kan heel goed zijn dat hij zich super ergert aan jouw communicatiestijl. Hij is gewoon anders.
Dat kan
Maar mensen uitnodigen zonder tijd is toch wat onhandig. Zeker als t iemand is die niet wil dat je plots voor de deur staaf
♡♡♡♡
pi_216605523
En anders gewoon lekker niet afspreken
  zondag 9 februari 2025 @ 11:24:30 #188
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605525
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
En anders gewoon lekker niet afspreken
Dit.
pi_216605528
:lijstje:
  zondag 9 februari 2025 @ 11:24:43 #190
508590 Grotetijd
pi_216605529
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Dat kan
Maar mensen uitnodigen zonder tijd is toch wat onhandig. Zeker als t iemand is die niet wil dat je plots voor de deur staaf
Nou precies dat.
Het komt wat raar over "yo, jullie mogen zondag langs komen. Maar ik ga verder niet meer reageren als je vraagt hoe laat, dus je kijkt maar wat je doet"
Well, life can be a riot
pi_216605532
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n beller :@
En hij neemt nooit op, dat is sowieso weer het andere uiterste :')
Zou toch bellen
Beetje moeite doen voor de vriendschap

En dan neemt ie niet op maar denkt ie ohja, ff tijd bevestigen

Done :)
♡♡♡♡
pi_216605538
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nou precies dat.
Het komt wat raar over "yo, jullie mogen zondag langs komen. Maar ik ga verder niet meer reageren als je vraagt hoe laat, dus je kijkt maar wat je doet"
Dan is het of 1) jullie bepalen hoe laat je dan langskomt of 2) niet langsgaan
pi_216605540
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Iehl wil jij niet van die enge dingen zeggen?
Sorry
♡♡♡♡
pi_216605547
O-)
  zondag 9 februari 2025 @ 11:25:55 #195
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605548
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:

[..]
Dit. Het kan heel simpel.
pi_216605549
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:

[..]
Of 3) bellen
♡♡♡♡
pi_216605555
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Of 3) bellen
Ja als dat niet werkt, dan die 2 opties
pi_216605562
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen :*
Smile, it's free therapy.
pi_216605566
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:

[..]
Ja als dat niet werkt, dan die 2 opties
Jup
♡♡♡♡
  zondag 9 februari 2025 @ 11:27:16 #200
508590 Grotetijd
pi_216605569
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Well, life can be a riot
pi_216605571
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen :*
Ja misschien leest ie mee :')
  zondag 9 februari 2025 @ 11:27:45 #202
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216605577
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Natuurlijk.
pi_216605580
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Of je belt ff
Dan heb je duidelijkheid
♡♡♡♡
  zondag 9 februari 2025 @ 11:28:04 #204
508590 Grotetijd
pi_216605583
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.
Well, life can be a riot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')