Ja misschien leest ie meequote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen
Natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Of je belt ffquote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ja. Het is heel simpel, als 'ie niet vanmiddag rond een bepaald tijdstip reageer dan ga ik gewoon wat anders doen.
Er is om 3 uur een event waar ik voor ben uitgenodigd. Dat had ik een beetje links laten liggen, omdat ik 't ook wel gezellig vind die vrienden weer te zien. Maar als er niet gereageerd word ga ik daar gewoon heen.
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
Beter klaag je erover in een online spel topic dan het tegen de personen zelf te zeggen
quote:
Hier mag je gewoon ook alles besprekenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.
Nee je klaagt hier met lappen tekst en daar zet je 1 zin..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al 2x gedaan in die groep. Dat het wel fijn zou zijn als 'ie zou laten weten hoe laat. Geen reactie.
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh shit ik ben 't.... oh jullie zijn om 14:00 welkom
Ja i knowquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon ook alles bespreken
Snap welquote:Op zondag 9 februari 2025 11:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was ff druk met bolken, dus geen tijd om te reageren
Het was meer een mededeling van GroteTijd, hij doet niks met de feedback.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier mag je gewoon ook alles bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |