quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je toet.
[..]
Kus op je bolle bips.
Wat moet ik met secondenlijm?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waar haal jij je secondenlijm dan?
Goede vraag welquote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat moet ik met secondenlijm?
Dingen vastplakken?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat moet ik met secondenlijm?
Hema/action etcquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of waar haal je tegenwoordig nog een normale schaar?
ZO vermoeden had ik alquote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik niet nuchter![]()
Maar die meet is serieus hoor
Uiteraard, je wil natuurlijk wel een echt goede schaarquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De betere* scharenspeciaalzaak.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bij de bouwmarkten in de euro bak heb je ze ook nog wel eensquote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een huis tuin en keukenschaar koop ik er eentje bij de action voor nog geen 2 euro hoor
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een huis tuin en keukenschaar koop ik er eentje bij de action voor nog geen 2 euro hoor
Duurkoop in de breedste zin van het woordquote:Op zondag 9 februari 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe al jaren met diezelfde schaar
Mag ik de jouwe een keertje lenen?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe al jaren met diezelfde schaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |