Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!quote:
Mja, hoe moet je zoiets categoriserenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!
Ojaquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daar bevestigend of ontkennend op zou antwoorden, zou ik natuurlijk al iets verraden he!
Ohohquote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Er gaan wel wat dingen gebeuren in die kerk!
Potatoquote:
Haiquote:
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, hoe moet je zoiets categoriseren
Ja, maar wat er gebeurt op het hoogtepunt van die seriequote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, maar wat er gebeurt op het hoogtepunt van die serie
Ben aan t kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wat mythologische fantasy-horror met een spirituele lading.
Iddquote:Op zondag 9 februari 2025 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar wil ik niks over zeggen, de (enorm goede) review van The Critical Drinker had al te veel verraden voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je hoeft alleen maar even 'bolk' te roepen en dan halen ze het voor jequote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben ze de boodschappen al voor me apart gezegd?
Natuurlijk was ik niet nuchterquote:Op zondag 9 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
O ik zie in de OP dat er een DTS meeting komt op 31 mei. Mijn vraag...... was @:Grrrrrrrr nuchter toen hij dit zei
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik niet nuchter![]()
Maar die meet is serieus hoor
Gelukkigquote:Op zondag 9 februari 2025 14:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je hoeft alleen maar even 'bolk' te roepen en dan halen ze het voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |