2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wil wel voor xx uur duidelijkheid
Ja maar Rome duurde iets langerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
quote:
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Dagen na dat hij zelf kwam met dat we Zondag langs konden komen, lijkt me dat toch wel logisch op de dag zelfDan weet ik namelijk of ik niet gewoon iets anders kan doen met m'n dag.
Zelfs dat is dan de vraag; een blauw vinkje wil zeggen dat het bericht is geopend.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel want je kan op WhatsApp zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen![]()
Maar een antwoord op jouw vraag welke dag en tijd was netjes geweest.quote:Hij is gewoon te lui/druk (al vind ik druk bullshit gezien hoe weinig tijd 't kost om ff te appen) om te reageren.
equote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?
Jaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dit nu ook al naar hem geappt al? Dat je wil weten waar je aan toe bent en indien geen bericht dat je om 3 uur naar een event gaat?
Precies dat. Gewoon even een kort appje.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs dat is dan de vraag; een blauw vinkje wil zeggen dat het bericht olie geopend.
Of het ook gelezen is, is de grote vraag...
[..]
Maar een antwoord op jouw vraag welke dag en tijd was netjes geweest.
Hij, ook goedquote:
DTS, ook voor al uw KLB en R&P vraagstukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij, ook goed
Nou opgelost slotje
Maar nu willen we ook antwoord. Wat gaat er nu gebeuren dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij, ook goed
Nou opgelost slotje
En dat moet af en toe ook gewoon kunnenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS, ook voor al uw KLB en R&P vraagstukken
Om kwart over bolk inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
Om kwart over zijn jullie zeker welkom?
Dank jequote:Op zondag 9 februari 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft KiBi een sterke kop koffie
Eind v/d middag worden we verwachtquote:Op zondag 9 februari 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar nu willen we ook antwoord. Wat gaat er nu gebeuren dan?
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat. Gewoon even een kort appje.
Naja, de dag was wel duidelijk. Dat is vandaag, alleen hij reageert niet op de vraag hoe laat. En dat frustreert
Not this again.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dat moet af en toe ook gewoon kunnen
Maar hoe laat is eind vd middagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eind v/d middag worden we verwacht
Kwart overquote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoe laat is eind vd middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |