Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....quote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede
Note gezetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mbt tot te lang staan, maar moest er ff trap na (wss uit frustratie) van parkeren binnen lijntjes. hahaha
naja ok iig ze maken het kenbaar enzo zonder NSB gelijk gemeente te bellen, dat spreekt in voordeel.
Zal er ff meer op letten dan wel voor de lieve vrede
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleisquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie de dikste auto's in sociale huurwijken
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
kree komt ook? Het is helemaal naar Tilburg
ik ook, maar die vakken zijn hier groter als een auto normaal. dus meestal sluit iedereen beetje aan enzo op vorige.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorme pest aan, mensen die niet netjes in parkeervakken parkeren....
Katwijk - Tilburg is minstens 120km. En met het OV 2 uur reizen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom net langs Tilburg. Komt wel goed.
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermeequote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
Valt meequote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Aapje30 het volgende:
een uur en 46 minuten rijden naar Tilburg
Waarom komt @Paul? Die komt hier nooitquote:Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef Harrie het volgende:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟨 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
Dat is voor kosten huurder ja, maar of de woningbouw dat geld ooit terug gekregen heeft lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Ze zijn uiteindelijk hun huis uitgeflikkerd vanwege een schietincident.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat altijd voor kosten huurder, ik pas er wel op ermee
hmmquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit
hij is mijn grootste fan dus die komt zeker welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom komt @:paul? Die komt hier nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |