quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik kan me nogal eens mee laten slepen in dit soort dingen. LOL
Niet alle liepen goed af ofzo. maarja was altijd wel gezellig.
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is al huiswaarts maar kree krijgt geen genoeg van De Nacht....
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.
We houden het wel beschaafd hè. Zeker in de Nacht bonjouren ze je zo de tent uit als je lastig bentquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren.quote:
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.quote:
Op zondagmiddag?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.
Moest je alles betalen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.
hij al weg. maar was een Portugese dame ik helemaal babbelen enzo en op een gegeven moment ging er wat fout ofzo met wie drankje voor wie betaalde. met paar anderen no no geen idee gasten.
Dus ik werd er (zonder geweld). maar vrij stevige bar dame maar even buiten gezet.
LOL dacht had nr van die Portugese. maar nooit meer contact geweest LOL
Trappen zijn al zitters opquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.
bij de intercity. die dingen die die deuren open doen. halve rondjes is ook ok om op te zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.
Heeft iedereen toch wel eens gehad maar ik kan serieus de keren dat er gezeik was met uitgaan waar ik bij betrokken was op 2 handen tellen want ik ga altijd ergens heen om plezier te maken en niet om te knokken dat deed ik thuis wel met mijn vrouw enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren. Dat was niet leuk.
Da's dikke kak dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja echt geen meter ruimte
Ik pas.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef Harrie het volgende:
Update
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
neuh naja wat ik had gedaan aan rondjes, weet niet meer wat er nou fout ging. maar misverstand enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |