Van de Nacht? Niet doen, is echt een shabby tent.quote:
Is prima te doen toch. Muziek luisteren of boek lezen of bolkenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Katwijk - Tilburg is minstens 120km. En met het OV 2 uur reizen.
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de Nacht? Niet doen, is echt een shabby tent.
Planning:quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmm
"De Nacht is de enige echte nachtclub van Tilburg, maar ook een van de weinige in Nederland. Sinds 2002 is deze nachtclub een begrip in het Tilburgse uitgaansleven. De Nacht is iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond geopend van 22.00 tot 06.00 uur. Gedurende de avond verzorgen onze topless danseressen paaldansshows.
De Nacht is midden in het uitgaanscentrum van Tilburg gevestigd. Tussen de vele kroegen aan de Korte Heuvel tref je het bekende witte steegje aan. Dit steegje leidt je naar De Nacht waar we altijd nog een paar uurtjes verder gaan wanneer in de rest van de stad de deuren sluiten. Wij zijn als enige in Tilburg geopend tot 06.00 uur, dus De Nacht is ook gezellig om je stapavond af te sluiten.
Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body’s van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
"
Ik ben niet meer lilaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef Harrie het volgende:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:ieniminimuis
🟨 @:Kree
🟨 @:Dotteke
🟨 @:JustinK
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:Shii
⬛ @:Dr.Mikey
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
lol kopieerde dat van de website hequote:Op zondag 9 februari 2025 15:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Planning:
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
poging 16 dan nog een keerquote:
De Nacht gaat pas om 6 uur dicht.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Nacht gaat pas om 6 uur dicht.
Je pakt zondagochtend gewoon de eerste trein terug naar huis.
Dat is wel het idee als je afhankelijk bent van het OV iddquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijft leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
poging 16 dan nog een keer
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟪 @:Dotteke
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou proberen om het in Katwijk te doenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet. zal vast lachen zijn, maar zit wel beetje te denken wil ook nog terug. en nacht ov in het weekend sucks meestal richting Katwijk enzo. althans deed het, mss rijden er meer bussen.
wat denk jij happy? ook keertje gaan?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft leuk
Elke keer een mention
Terrassen/kroegen in de andere gelegenheden die Tilburg rijk isquote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.
Wat is de planning voor "de nacht" ?
Je zult zien dat het zo gezellig is dat jij als laatste dat pand verlaatquote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok nouja dat hangt er maar van af hoe gezellig natuurlijk.
Wat is de planning voor "de nacht" ?
dat klinkt leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terrassen/kroegen in de andere gelegenheden die Tilburg rijk is
haha ik kan me nogal eens mee laten slepen in dit soort dingen. LOLquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zult zien dat het zo gezellig is dat jij als laatste dat pand verlaat
Drankje, schaaltje bruin fruit erbij en slap ouwehoerenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik kan me nogal eens mee laten slepen in dit soort dingen. LOL
Niet alle liepen goed af ofzo. maarja was altijd wel gezellig.
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is al huiswaarts maar kree krijgt geen genoeg van De Nacht....
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets, ben nog wel eens uit kroegen gezet gewoon.
We houden het wel beschaafd hè. Zeker in de Nacht bonjouren ze je zo de tent uit als je lastig bentquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren.quote:
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.quote:
Op zondagmiddag?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de woningbouw hadden een zwaar criminele familie die hun sociale huurwoning van binnen helemaal omgebouwd hadden tot een zwaar luxe paleis![]()
Kosten om het weer terug te brengen naar een normale woning was iets van anderhalve ton.
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bah. Overvolle trein Den Bosch naar Utrecht. Mag gaan staan.
Moest je alles betalen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
iets komt in geheugen nu, op Utrecht centraal was kroegje enzo. ok ik daar heen met maat.
hij al weg. maar was een Portugese dame ik helemaal babbelen enzo en op een gegeven moment ging er wat fout ofzo met wie drankje voor wie betaalde. met paar anderen no no geen idee gasten.
Dus ik werd er (zonder geweld). maar vrij stevige bar dame maar even buiten gezet.
LOL dacht had nr van die Portugese. maar nooit meer contact geweest LOL
Trappen zijn al zitters opquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.
bij de intercity. die dingen die die deuren open doen. halve rondjes is ook ok om op te zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de trap zitten? Of anders gewoon een plee in beslag nemen.
Heeft iedereen toch wel eens gehad maar ik kan serieus de keren dat er gezeik was met uitgaan waar ik bij betrokken was op 2 handen tellen want ik ga altijd ergens heen om plezier te maken en niet om te knokken dat deed ik thuis wel met mijn vrouw enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedoe gehad met uitsmijters, zelfs toen we al binnen waren. Dat was niet leuk.
Da's dikke kak dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja echt geen meter ruimte
Ik pas.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:52 schreef Harrie het volgende:
Update
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
neuh naja wat ik had gedaan aan rondjes, weet niet meer wat er nou fout ging. maar misverstand enzo.quote:
ik gewoon aan een koude paterquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker man, zit net aan de wijn
kan niet vertalenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef mario390 het volgende:
van eva ii nn bb ned.houd ik,zij zei...
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:06 schreef mario390 het volgende:
van eva ii nn bb ned.houd ik,zij zei...
Adam en Eva.quote:
Iets met BBquote:Op zondag 9 februari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Adam en Eva.
die ken ik wel, maar betwijfel of dat het de bedoeling was. off mss liefde gevonden in die zin?
Ja marioquote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
big brother dan bedoel je?
Kijkt iemand zoiets nog?
Big Brother ziet allesquote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
big brother dan bedoel je?
Kijkt iemand zoiets nog?
@Rob kun je ook afschrijven.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Tussendoor even een kleine Update
Waar? Tilburg
Wie?
🟪 @:DJMO
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:mascara-klodder
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:pinnenmutske
🟨 @:greysbones
🟨 @:maily
🟨 @:SwJ
🟨 @:Fogel
🟨 @:Homijn
🟨 @:Roos94
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
geen idee vond het eerste leuk, maar onderhand niet zo fan meer ervanquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee verbot,en 3 dagen lez ik nu nur met, kijk geen bb nederl.stream
Afschrijven? Wat heb je met die man gedaan?quote:
@Paul kan je ook afschrijvenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord maar ik wacht toch even op de afmelding van hemzelf
John kijkt wel naar jou dat weet ik zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee verbot,en 3 dagen lez ik nu nur met, kijk geen bb nederl.stream
Haha grappig dat je denkt dat ik deel ga nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
z hadden vannacht hout zagen moeten en op voer opletten
en eva zei het is schijthoerenwerk
Ga je naar de meet?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
z hadden vannacht hout zagen moeten en op voer opletten
en eva zei het is schijthoerenwerk
gewoon wakker blijven en laat naar bed en dan is het weer gereset morgenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar nu tr laat
Dan lig k vannacht wakker
Wordt wel druk zo!quote:Op zondag 9 februari 2025 16:10 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Helaas...quote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom alleen als @:Dr.Mikey en @:lovely en @:JustinK gaan
gelukkig is het 31 meiquote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik hoor net dat ik 31 maart een date heb. Kan dus zeker weten niet.
Sterkte voor die manquote:Op zondag 9 februari 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik hoor net dat ik 31 maart een date heb. Kan dus zeker weten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |